trzy-PALCE W NATALCE

Kto zmoduje lub da zmodowane konto za 20 psc

1 post w tym temacie

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Chatbox
    Nie masz uprawnień do chatu.
  • Podobna zawartość

• gta v przestaje działać
      Przez J.J.Jackob
      Witam
      Po uruchomieniu gta v pojawia sie okno social club,nastepuje logowanie,pojawia sie czarne i tło i wtedy pojawia sie "program gta v przestał dzialać" szukałem rozwiązania na wielu forum ale nic nie działa.Dodaje ze jestem dość zielony w temacie więc prosze o dobrze sprecyzowane odpowiedzi.
      Pozdrawiam
    • Ekipa na PC (do wszystkiego)
      Przez Shiizaku
      Jak w temacie, szukam ekipy do:
      -klubu motocyklowego
      -napadów
      -zadania z autami/towarami 
      -iiiii oczywiście do wszystkiego rodzaju rozrywki 
      Przydałoby się żebyś miał(a) przynajmniej te 16 lat oraz ts
      Jak coś zapraszać: Shiizaku <-- Nick w Social
    • Gra popsuła się w 3 dni
      Przez grochun