Gość

kupię Konto gtao

3 posty w tym temacie

chetnie kupie konto gtao najlepiej modowane ale zeby bana nie wylapac po kilku dniach
kupilem takie kiedys i sie okazalo ze kradzione
platnosc peypel

6 minut temu, sledziu napisał:

peypel

peypel.png

5 osób lubią to

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Chatbox
    Nie masz uprawnień do chatu.
  • Podobna zawartość

• Blokada tybu adwersarza
      Przez cherry
      Czesc. Chcialem zaprosic kolege ktory ma 4 lvl w GTA 5 Online i gdy go zapraszam do napadów, serii adwersarza czy innych akcji czy misji to pisze ze jest zablokowany
      Nie wiem co to moze byc.
    • Problemy z fps
      Przez nygus
      Witam mam problem z fps'ami pomimo tego iż mój sprzęt nie jest "chyba" aż tak słaby, zaznaczam "chyba" ponieważ nie znam się za bardzo na tym więc postanowiłem napisać u was może akurat ktoś mi pomoże bo być może mam zablokowaną jakąś opcje  Dodam też że gdy zmieniam grafike z średnich detalów na wysokie to różnica w fpsach jest nieznaczna z 55 na średnich znika raptem 2 fps gdy ustawie na wysokie więc to mnie najbardziej zastanawia dlaczego nawet gdy mam ustawione "WSZYSTKO" na low to nie mogę osiągnąć tych 60 klatek tylko skacze pomiędzy 45-55 niezależnie praktycznie od ustawień.
      oto mój sprzęt (laptop) :
      Procesor: Intel Core i5-6200U 2.3GHz with Turbo Boost up to 2.8GHz
      Karta: NVIDIA GeForce GTX 950M with 4 GB Dedicated VRAM
      Ram: 8GB
      Dysk : 1TB
    • Wymienię konto social club z grą GTA V za konto steam z grą w cs:go
      Przez mati2002xd
      Witam.
      Mam konto social club z grą GTA V ( Warta 100-120 zł ) i chce je wymienić na konto steam z grą CS:GO ( warta jest 15$ czyli ok.70 zł więc jest to super okazja ! )