Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'iroleplay.eu' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Grand Theft Auto V
    • Swobodna dyskusja
    • Modyfikacje
    • FiveM i Grand Theft Multiplayer
    • Misje i poradniki
    • Problemy techniczne
  • GTA Online
    • Aktualizacje i dodatki
    • Poradniki i pytania
    • Ekipy i gracze
    • Glitche i cheaty
    • Giełda
  • Gaming
    • Sprzęt do grania i Internet
    • Stream i nagrywanie

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Social Club


Platforma

Znaleziono 1 wynik

  1. Witajcie drodzy użytkownicy forum, chcielibyśmy ogłosić rozpoczęcie prac nad projektem Role Play na platformie SA:MP, razem z wami wybraliśmy rozgrywkę w mieście Los Santos, zapytasz dlaczego? Nie ma sprawy już odpowiadamy... Los Santos - miasto, które zapoczątkowało scenę najwspanialszej gry, którą wszyscy kochamy i jak dobrze wiemy oferuje nam bardzo dobry klimat w który łatwo wejść nawet świeżym graczom. Z nową inicjatywą przychodzimy My, posiadamy wielki bagaż doświadczeń, śledzimy polską scenę od dłuższego czasu i mamy dużo rozwiązań, które są innowacyjne i w pełni rozbudowane - zapraszamy do prezentacji.. Dlaczego masz nam zaufać i dołączyć do naszego społeczeństwa? Wychodzimy do graczy z nowym innowacyjnym oraz rozbudowanym skryptem gry, mamy na celu stworzyć dla was stabilne miejsce gry gdzie będziecie się dobrze bawić i czerpać korzyści z rozgrywki na poziomie. Mamy nadzieję że niedługo znów spotkamy się w Los Santos, gdzie wspólnie zbudujemy naszą społeczność. Pragniemy zdobyć wasze zaufanie, by razem z Wami stworzyć coś do czego będzie warto wracać! Czy moje dane są bezpieczne? Odpowiedź jest oczywista, TAK! Nasz serwer automatycznie robi zapis wszelkich danych z każdego dnia. Jesteśmy osobami, które potrafią sprawnie zarządzać danymi osobowymi, więc nie musisz martwić się o ich wyciek jak miało to miejsce po upadku większości serwisów tego typu. Dane nie dostaną się w niepowołane ręce! Jak możesz zauważyć korzystamy z certyfikatu SSL, co prawda darmowego i nie będziemy tego ukrywać - w przyszłości zamierzamy zakup dedykowanego specjalnie pod nasz serwis. Co daje nam nowa wersja forum? IPS 4.3 Masę możliwości! Jako developerzy serwera gry oraz projektanci forum jesteśmy niezmiernie zadowoleni z nowych możliwości, które wy także możecie odczuć. Główną z zaletą jest z pewnością responsywność. Od teraz nasze forum będzie piękne na każdym urządzeniu a wygoda korzystania w przypadku telefonów wzrosła na nową skalę. Dodatkowo podzieliliśmy nasz panel gry na moduły co w przyszłości pomoże nam usprawnić działania administracji. Nadanie uprawnień dla nowego administratora to dla nas chwila! Automatyzacja urzędu Jak mogliście się domyślić, zdecydowaliśmy, że wyrabianie jakichkolwiek dokumentów w urzędzie zostanie zautomatyzowane. Na scenie Role Play niejednokrotnie taka frakcja, jak urząd była brana pod lupę i gracze nie wykazywali chęci do odgrywania nudnych akcji wyrabiania dokumentów, a jeżeli już, to były to osoby stricte skupiające się na tak zwanym "statsiarstwie". Pierwotnie wychodzimy z założenia, aby urząd skupiał się bezpośrednio na polityce oraz kontrolowaniu i ustanawianiu nowych, wirtualnych przepisów. W niedalekiej przyszłości możliwe, że zdecydujemy się oddać frakcje publiczne pod kontrolę urzędu. Tak jak pisałem - to są pierwotne założenia funkcjonowania. Osoba startująca na lidera, w swoim podaniu będzie mogła zawrzeć propozycje funkcjonowania urzędu, które zapewne wraz z akceptacją zostaną wzięte pod uwagę i wprowadzone z ówczesną weryfikacją. Działalności gospodarcze (biznesy) Biznesy grają ważną rolę w życiu serwera, to one napędzają całą gospodarkę. Przez wypłaty, każdy z nas jest w stanie zapewnić dla swojej postaci podstawowe warunki do życia, takie jak: mieszkanie, jedzenie, ubranie oraz opłaty. Są też w stanie podnieść byt waszych postaci, przez zakupienie pojazdów, przedmiotów, korzystanie z obiektów/usług, które są w stanie podnieść umiejętności waszych postaci. Należy pamiętać, że niektóre przedmioty ulegają zniszczeniu przez ich zużycie, bądź przekroczenie daty ważności. Wychodzimy do was z systemem sześciu grup, które będzie mogła posiadać wasza postać. W każdej z grup, będziecie mogli nabić duty po 3 razy 18minut w każdej z grup, pierwsza wypłata z grupy to wynagrodzenie wysokości $300 kolejna znów to $210 i $120. PayDay po wbiciu 18minut automatycznie trafia na nasze konto bankowe. Pamiętaj o założeniu konta bankowego by twój PayDay nie przepadł! Dziennie wasze postacie, będą w stanie zarobić około 900$. Pamiętając oczywiście o tym, aby zachować spójność w kreowaniu postaci, grupy będą musiały być ze sobą powiązane, inaczej ekipa może wyciągnąć konsekwencje w postaci blokady. Na ten moment posiadamy skrypt biznesów takich jak: - Warsztat - Gastronomia - Ochrona - Taxi - Siłownia - Strzelnica - Sklep z bronią - Salon tatuażu Dodatkowo prócz trzech slotów na biznesy otrzymacie dwa dodatkowe pola na grupy typu rodzinka, dzięki temu nie będziecie musieli rezygnować z dotychczas posiadanych grup, z których czerpiecie korzyści w postaci dolarów na rzecz posiadania slota rodzinnego. Jesteśmy zdania, że dodatek jakim jest rodzina nie powinien wliczać się w ilość grup. System dynamicznych aktorów Wychodzimy do was z systemem botów, które będą odgrywały szczególne role w grze. Jednemu mówimy stanowcze NIE - boty nie będą umieszczane na każdym kroku. Będą one odgrywać tylko i wyłącznie specjalne role, tak aby przyjemnie ułatwić każdemu rozgrywkę. Nie chcemy aby tworzyły one sztuczny tłum. Rodzaje botów: - urzędnik, - pracodawca, - rybak, - złomiarz, - sprzedawca w sklepie, - diler dragów, - chemik (pracujący w laboratorium, które umożliwia tworzenie własnych narkotyków) - czarnuch zlecający zadania dla naszej organizacji. System pojazdów Poniżej przedstawiamy wam system pojazdów, który został zaprojektowany z myślą o tym aby był łatwy i intuicyjny. Menu zarządzania pojazdu można wyświetlić na dwa sposoby. Podchodząc do auta i klikając "Y" lub wpisując /v. Po wybraniu wyświetli nam się menu, które zawiera wiele przydatnych opcji. Między innymi: - Informacje o pojeździe - Funkcja otwierania maski i bagażnika będąc na zewnątrz pojazdu - Zaglądanie do bagaznika będąc na zewnątrz pojazdu (bagażnik musi być otwarty) - Otwieranie szyb - System nitro na przycisk, od teraz nitro ma swoją pojemność a aktywujesz je tylko gdy chcesz (nawet na jedną sekundę) - Możliwość wyłączenia nitro (aby nie przeszkadzało w jeździe) - Funkcja wymiany oraz sprzedaży pojazdu - Zarządzanie radiem oraz systemem audio, który pozwala słuchać radia również poza pojazdem dzięki streamowaniu dźwięku Do auta możemy zamontować również części tuningowe. Ich lista znajduje się tutaj: - Car audio - Alarm - Immobiliser - CB-Radio - Przyciemniane szyby - Nadajnik GPS - Felgi - Zderzaki - Nitro - Wydechy - Wloty - Progi - Hydraulika System telefonów postanowiliśmy skonstruować tak aby potencjalny gracz, w przypadku kupna karty SIM, po zmianie telefonu nie będzie musiał kopiować kontaktów na nowy telefon. Wystarczy, że wyjmie kartę ze starego i włoży ją do nowego a wszystkie wiadomości jak i kontakty zostaną przetransportowane automatycznie do nowego telefonu. Zaletą takiego rozwiązania jest przykładowo fakt, że od teraz będziesz musiał uważać na swój telefon. Jeżeli karta dostanie się w niepowołane ręce może skończyć się to dla Ciebie tragicznie. Pamiętaj, że każdy może użyć twego telefonu np. w przypadku zagrożenia życia do powiadomienia odpowiednich osób. Wystarczy, że mu go podasz. Każdy telefon posiada funkcję przelewów internetowych czy zamawiania produktów do magazynu grupy. Jest to dziecinnie proste. Wystarczy tylko wybrać odpowiednią opcję. System przedmiotów Każdy przedmiot na serwerze będzie posiadał swoje właściwości, np. w przypadku jedzenia jest to termin przydatności, w przypadku broni jest to ilość amunicji i tak dalej. Na serwerze aktualnie istnieje ponad 100 typów przedmiotów, każdy z nich ma swoje unikalne zastosowanie. Warto wspomnieć również o działaniach, jakie możemy wykonać na przedmiotach. Każdy przedmiot, oprócz podstawowych działań, możemy włożyć do szafy, torby, magazynu lub schować go do bagażnika co skutecznie powinno pomóc w ukrywaniu przedmiotów oraz wyeliminować znany na scenie problem noszenia "magazynu" w ekwipunku. Poniżej znajduje się lista najważniejszych przedmiotów jakie będziecie mogli znaleźć na serwerze: - Broń - Alkohol - Ubrania - Rękawiczki - Płyta CD - Papierosy - Zegarek - Telefon - Kanister - Torba - Amunicja - Teczka - Notatnik - Lina - Discman - Boombox - Wędka - Haczyk - Żyłka - Przynęta - Ryba - Worek - Rolki - Jedzenie - Woda - Sznur - Bandana - Narkotyki - Składniki do tworzenia narkotyków - Leki - Tablica rejestracyjna - Kartka - Kostka - Lasery (czerwony, niebieski, biały, pomarańczowy, zielony, fioletowy) - Kamizelka - Tablet - Nadajnik - Zdrapka - Karnet - Kajdanki - Wytrych - Karta SIM - Obiekty odkładalne (krzesło, ręcznik, ognisko, grill) - Maszynka do tatuażu - Igła - Krótkofalówka - Drabina - Wiele innych... System drzwi Dynamiczny system drzwi, który umieści twoją postać samemu na górze budynku, przed którym postawiłeś swoje drzwi. Zakładanie własnych budynków jest bardzo proste. Dużo opcji sprawi, że będziesz mógł personalizować swoją działalność, wynajmować ją, sprzedawać czy nawet gasić światło wewnątrz budynku. Dzięki obiektom zakupionym w sklepie z meblami będziesz mógł udekorować zwoje wnętrze na dwa sposoby: - Edytorem SAMP - Edytorem MTA (suwaki) Aby budowanie było łatwiejsze umożliwiamy komendy takie jak: /mcopy - kopiowanie obiektów /mmatinfo - wyciąganie tekstury na czat, którą następnie możesz skopiować z changelogu /px, /pz, /py - przesuwanie obiektu o określoną odległość /rx, /ry, /rz - obracanie obiektu o określoną jednostkę Prace dorywcze Na serwerze spotkasz wiele prac dorywczych, nie wszystkie z nich są jeszcze dostępne ale z czasem będziemy dodawać ich więcej aby praca dorywcza nie była nudna. Dziennie z pracy dorywczej można wyciągnąć określoną ilość dolarów, którą ustala z góry administracja. Dziś może to być $500 a jutro $900. Wszystko odbywa się u aktora, który daje Ci pracę lub wypłatę. Poniżej przedstawiamy przykładowe prace dorywcze: Kurier Postanowiliśmy nieco odmienić starą, nudną pracę kuriera w coś co przyniesie trochę więcej realizmu i frajdy z rozgrywki. Postanowiliśmy, że nie będziecie od teraz musieli "klepać" nudnego /me, które i tak każdy sobie pomijał jeżeli nie było nikogo dookoła. Od teraz po dojechaniu na miejsce odbioru paczki będziecie musieli kliknąć "Y", waszej postaci zostanie wręczony karton, który będziecie musieli zanieść do waszego pojazdu a następnie zawieźć pod docelowy adres. Po dojechaniu również naszą paczkę trzeba najpierw wyładować a następnie dostarczyć tym samym sposobem. System jest bardzo prosty i bardzo przyjemny w użytkowaniu! Złomiarz Tak na prawdę praca ta nie różni się zupełnie niczym od magazyniera. Waszym zadaniem będzie przenosić złom z miejsca do miejsca kolejno podnosząc go a następnie odstawiając klawiszem "Y". Postanowiliśmy, że tutaj również nie będziemy was zamęczać zmuszaniem was do gry na /me. Rybak Tutaj sprawa ma się nieco inaczej niż na innych serwisach, na których mieliście okazję zagrać. Do łowienia ryb będzie potrzebna wędka, przynęta, haczyk oraz linka. Musicie pamiętać o tym, że w przypadku dużej ryby istnieje szansa , że zwyczajnie dany "komponent" wędki się zerwie. W przypadku żyłki zmuszeni jesteście wymienić i żyłkę i haczyk. Całość również będzie prosta w użytkowaniu oraz będzie odbywała się głównie za pomocą klawisza interakcyjnego "Y". Umiejętności postaci Siła naszej postaci wzrastać będzie wraz z każdym treningiem, za który bez wspomagaczy będziemy otrzymywać 5j. Siła naszej postaci nie bierze się znikąd, i działa to podobnie jak na innych serwerach, na których mieliście okazję grać. Wprowadzamy dla was również system umiejętności strzeleckich. Nasza postać na początku nie potrafi strzelać oraz posiada problem z utrzymaniem broni. Aby dojść do perfekcji musimy udać się na strzelnicę i doszlifować swoje umiejętności. Każda umiejętność naszej postaci, która nie będzie trenowana przez 3 dni spada o określoną wartość. Rodzaje umiejętności: - Strzelanie z pistoletu - Strzelanie z shotguna - Strzelanie z automatu - Strzelanie z SMG Siła postaci W przypadku gdy nasza postać zdobędzie określoną ilość siły nad jej głową pojawi się status, który będzie informował resztę graczy o tym jakiej postury jest nasza postać. Poniżej macie rozpiskę na temat stausów i określonej liczby punktów - Wysportowany/a - od 300 do 799 - Umięśniony/a - od 800 do 1499 - Kulturysta - od 1500 Statystyki Postaraliśmy się aby wygląd statystyk był miły i przejrzysty dla oka. Możecie znaleźć tutaj podstawowe informacje ale także ważniejsze opcje takie jak: - Animacja chodzenia - Edytor budowania - Opcje dodatków - Opcje dotyczące freeze - Możliwość wyłączenia PW Na serwerze będzie można spotkać różnego rodzaju dokumenty. Niektóre można otrzymać a inne wyrobić w urzędzie Miasta. Można je podzielić na: - Prawo jazdy - Dowód osobisty - Karta wędkarska - Pozwolenie na założenie działalności gospodarczej - Rejestracja pojazdu - Opłata za budynek Bankowość System bankowości umożliwia wiele rozwiązań takich jak przelewanie, wpłata, wypłata, wypłata z konta bankowego, umożliwia także nadawanie sankcji na konkretnego gracza, możemy także sprawdzić historię swoich transakcji lub przelewów. Dzięki bankomatom rozstawionym w różnych dzielnicach Las Venturas będziesz mógł wypłacić swoje pieniądze lub też przechowywać je na końcie. Nie ma przymusu jazdy do siedziby banku. System BW Na serwerze istnieje system BW, który zależnie od rodzaju naszej śmierci wyświetli obok nicku gracza jej powód. System został zaprojektowany z dbałością o każdy szczegół. Po postrzale postaci w tors czy nogi ta upadnie. Przy strzale w rękę postać upuści broń, jednak przeciwnik musi posiadać mniej niż 30 HP, wtedy szansa na upuszczenie broni jest największa. Interakcje Aby znacznie ułatwić rozgrywkę i ograniczyć ilość wpisywanych komend dodaliśmy możliwość interakcji praktycznie z każdym możliwym obiektem, graczem czy pojazdem. Jeżeli nie wiesz jaką zastosować komendę w pierwszej kolejności kliknij przycisk "Y". Nie odchodzimy od komend, pozostawiamy je nadal do użytku. System logowania Od teraz nie musisz wychodzić z gry aby zmienić postać. Wystarczy, że wpiszesz komendę /login oraz klikniesz przycisk "Zmień nick", który pozwoli Ci na szybką zmianę nicku. Tatuaże Dodaliśmy nowy typ biznesu jakim jest studio tatuażu. Aby zrobić tatuaż niezbędna jest maszynka oraz igła do wykonania tatuażu. Osoba, która ma zostać wytatuowana samemu ustala jego treść oraz miejsce. Każdy gracz może otworzyć menu interakcji z innym graczem a następnie sprawdzić jego tautuaże. W przypadku gdy nasza postać posiada więcej niż 3 tatuaże nad jej głową pojawia się napis "Wytatuowany". Kosze na śmieci Czasem przychodzi taka potrzeba aby usunąć przedmiot. Od teraz nie będziecie musieli wyrzucać ich na ziemie. W całym Las Venturas rozstawione są kosze na śmieci, do których możecie wyrzucić zbędne przedmioty. Taką funkcję mają także stworzone obiekty w waszych interiorach, więc każdy bezproblemowo może umieścić kosz w swoim interiorze. System drabin Aby użyć drabiny wystarczy podejść do obiektu i wcisnąć przycisk interakcyjny (Y), nasza postać dzięki temu pojawi się na górze budynku. Obiekty drabin będą stawiane za pomocą przedmiotów. Ograniczymy ich ilość dla frakcji oraz narzucimy liderom aby znajdowały się one w pojazdach frakcyjnych a nie ekwipunkach graczy. Dzięki temu zapobiegniemy nadużyciom ze strony graczy. Nagrobki Wprowadziliśmy dla was system nagrobków, który będzie działał następująco. Gracz może podejść do obiektu krzyża (administracja może postawić go w dowolnym miejscu na mapie) oraz kliknąć przycisk interakcyjny "Y", następnie złożyć ciało w grobie. Taki nagrobek wyświetlany będzie przez okres 3 miesięcy. Dzięki temu będziecie mogli przez ten okres czasu odgrywać, śmierć danej postaci. Z pewnością symboliczne odwiedzanie cmentarza w Las Venturas nabierze teraz większego sensu. System terenów Posiadamy system terenów który wprowadza do naszej rozgrywki przeróżne możliwości oraz udogodnienia chociażby możemy zakupić teren/strefę/działkę na której możemy zbudować swoje obiekty czy też za pomocą tego systemu możemy wyznaczyć kwotę czy też metraż dla każego budynku co pozwala nam na dynamiczną rozgrywkę. Walki o strefy dla organizacji przestępczych Wprowadziliśmy dla was możliwość walki o strefy/tereny dla organizacji przestępczych co powinno umożliwić szybsze zdobycie wpływów dla nowych i starszych organizacji. Dobrze wiecie że mamy na celu stworzyć dynamiczny skrypt który pozwoli nam na grę bez ingerencji Administracji. System ten pozwala nam na rzucenie molotov'a na wrogi teren na którym chcemy przejąć wpływy możemy to zrobić w godzinach 18-22 wtedy automatycznie członkowie organizacji atakującej oraz broniącej terenu dostaną powiadomienie o zaistniałej sytuacji. Co zrobić by zdobyć punkty w celu przejęcia lub obrony terenu? - 5 osób = 5punktów na 1minute. - 1 BW osoby z przeciwnej organizacji z którą obecnie toczymy walkę o strefę = 30puntków. - Musimy zdobyć minimum 400 punktów do zdobycia lub obrony terenu. System sądownictwa Działanie nowego sądu - Nasz sąd, zamiast polegać na sędziach, używa jury, tj. ławy przysięgłych. Istnieje skryptowa lista praw i czynów zakazanych, razem z widełkami kar możliwych za złamanie przepisu (grzywna pieniężna od-do dolarów i areszt od-do godzin). Na ten moment prawa ustala administracja. - Aby wytoczyć komuś rozprawę, należy wybrać z listy prawo, które zostało złamane. - W momencie wytoczenia rozprawy wszyscy gracze są informowani, że za ~10 minut muszą się zgromadzić w budynku sądu. - Po rozpoczęciu, drzwi do sądu są zamykane i przez kolejne 5-10 minut trwa rozprawa, gdzie powód i pozwany mają czas na przekonanie jury, że mówią prawdę. Czat jurorów jest wyciszany, więc głos mają tylko sędzia, powód i pozwany. - Po kilku minutach rozprawy każdy juror ma możliwość zadania tylko jednego pytania, w razie wątpliwości. - Jury oddaje głosy. Jeżeli juror głosuje, że pozwany jest winny, musi też - w ramach widełek przewidywanych przez prawo - podać swoją sugestię wysokości grzywny i aresztu. - Głosy są liczone. Im większe doświadczenie ma juror, tym większe znaczenie ma jego głos. Jeżeli pozwany jest winny, wymiary kar sugerowane przez jurorów są brane pod uwagę do wyliczania finalnego wyroku. - Jeżeli pozwany otrzymał karę finansową, wlepiamy mu dług - gdy go spłaci, pieniądze lecą na konto osoby/grupy, która wytoczyła proces. W przyparku aresztu wlepiamy mu przetrzymanie. -Jurorzy są wynagradzani pieniężnie za swój trud, aby zachęcić jak największą ilość obywateli do przybywania na rozprawy. - Angażuje znacznie więcej osób! Daje każdemu graczowi ciekawe zajęcie i alternatywny sposób zarabiania pieniędzy. - Cała rozprawa, razem z oczekiwaniem, nie zajmie więcej niż 15 minut. Automatyczne nakładanie długu/aresztu gwarantuje, że powód otrzyma należne mu pieniądze. Aż chce się wytaczać procesy. - Prostota i szybkość używania powoduje, że w przeciwieństwie do starego systemu, gdzie można liczyć na dwie rozprawy tygodniowo, będziemy mieli mnóstwo rozpraw. Nic nie stoi na przeszkodzie, by wytaczać proces przed każdym aresztem LSPD. - Choć na sam początek robimy rozprawy LSPD v XYZ, niedługo damy możliwość składania pozwów na przykład po kolizji samochodowej, grze hazardowej itd. Do rozpraw będziemy mogli używać skryptowych dowodów, które mogą mieć wpływ na wynik głosowania. - LSPD przestaje być władzą absolutną. Można walczyć z korupcją i nadużyciami i nie będzie to trwało tygodniami Czy graczom można ufać z /winny i /niewinny? - Pewnie będą namawiać znajomych do głosowania w tę czy inną stronę. Ale to nie szkodzi. Dzięki komunikacie zapraszającym na rozprawę wszystkich graczy i solidnemu wynagrodzeniu, zawsze będzie odpowiednio dużo neutralnych osób, aby to nie miało znaczenia. - Tak czy inaczej, cały proces jest dużo bardziej przyjemny i dynamiczny - nawet jak nie będzie stuprocentowo fair, i tak będzie dużo zabawniej odgrywać rozprawy, niż kiedyś. - Będziemy monitorować pierwsze rozprawy i odpowiednio ustawimy progi ilości głosów wymaganych do uznania pozwanego winnym. Czy w sądzie nie będzie zadymy? - Przekleństwa i agresja w sądzie są tłumione i nagradzane grzywnami finansowymi. Nie martwiłbym się o to - Jak już wspomniałem, czaty są wyciszane i silnie moderowane, aby powód i pozwany mieli swobodę głosu. System autobusów System stworzony dla szybkiego przemieszczania się w pierwszych godzinach rozgrywki pozwala nam dostać się z miejsca A do miejsca B. Gdy nie mamy przegranych 10h na serwerze system pozwala nam przemieszczać się za darmo, gdy posiadamy więcej godzin przegranych płacimy za przejazd zależnie od dystansu. System budek telefonicznych Budki telefoniczne zostały stworzone dla nowych graczy jak i dla starszych, pozwala nam na komunikacje z działalnościami gospodarczymi oraz służbami porządkowymi takimi jak Las Venturas Police Departament czy też Las Venturas Medical Center. Pamiętajmy że korzystając z budki telefonicznej jesteśmy w pełni anonimowi. System tagów Tagowanie ścian za pomocą Spray'u pozwala organizacją na znaczenie terenu swoim logotypem, który może dostrzec każda osoba, która będzie znajdowała się niedaleko tagu. System wyścigów System wyścigów jest przeznaczony dla organizacji zmotoryzowanych i nie tylko, nawet szara osoba z Centrum może wziąć udział w takim wyścigu. Najczęściej osoby podczas wyścigu stawiają swoje gabloty czy też pieniądze, by czuć tę adrenalinę i pokazać na torze swoje umiejętności oraz by zdobyć szacunek wśród zgromadzonych czy też przyjaciół. Organizator ma możliwość stworzenia toru na każdą okoliczność i może zaprosić kogo tylko chce do danego wyścigu, osoby które biorą udział muszą akceptować ofertę, podczas jazdy ukazują się im checkpointy z strzałkami w jakim kierunku mają się udać na metę gdy zakończą wyścig na mecie ukazuje im się miejsce które zajęli oraz czas w jakim przebyli trasę. System hazardu Posiadamy dla was parę systemów hazardu, które mają na celu urozmaicić czas naszym cywilom w Casynach które będziecie mogli stworzyć zakładając działalność gospodarczą jaką jest gastronomia. Miedzy innymi oferujemy znaną raczej wszystkim kostkę, polega ona na wyrzuceniu oczek 1-6. Następną opcją którą znajdziecie w kasynach jest maszyna Jednoręki bandyta, polega ona na wylosowaniu takich samych obrazków i obstawianiu przed losowaniem. Zabraknąć nie mogło tutaj Poker'a – gra karciana rozgrywana talią składającą się z 52 kart, której celem jest wygranie pieniędzy (lub żetonów w wersji sportowej) od pozostałych uczestników dzięki skompletowaniu najlepszego układu lub za pomocą tzw. blefu. Doszliśmy do końca prezentacji, którą dla Ciebie przygotowaliśmy. Mamy nadzieję, że przebrnąłeś przez całą i zdecydowałeś się zajrzeć do nas, a być może zostać na dłużej. Nasz serwer tworzymy z największą precyzją i smykałką jaką tylko dysponujemy. Chcemy stworzyć środowisko idealne do gry dla każdego gracza, wspierane nie tylko technologicznie ale i przez ekipę, której członkowie nie tworzą serwera po raz pierwszy, a są doświadczonymi w tej dziedzinie. Nie mniej jednak, nie ważne ile serca włożymy w serwer - bez Ciebie i innych graczy nie osiągniemy niczego. To jak? Zdecydowałeś się już jaką postać stworzysz? Biznesmen, gangster, a może stróż prawa? Wybór należy do Ciebie. Link do zaproszenia na nasz kanał Discord: https://discord.gg/sKgSZP4 Link do naszego portalu:http://iRolePlay.eu/ - Zachęcamy do rejestracji na naszym forum i czynnym udziale w tematach, które mogą wnieść coś do naszego serwisu!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum