Skocz do zawartości
  • Live z GTA Online

    Transmisja live z GTA Online na kanale Namo jest teraz offline
  • Załóż konto na GTA Forum

    Dołącz do społeczności GTA Forum i bądź na bieżąco z nowościami ze świata GTA Online, dziel się swoimi postępami i szukaj kompanów do wspólnej gry.

Rekomendowane odpowiedzi

Grając wczoraj w online uzupełniałem sobie zapasy do fabryki koki po czym wyłączyłem grę na około 3 godziny po czym jak wruciłem do gta o godzinie 23 miałem komunikat że moje konto zostało zawieszone do 22 kwietnia 2018 a moja postać zostanie zresetowana .

Proszę w tym poście o pomoc iż ban jest bezpodstawny ponieważ nie używałem żadnych modów/cheatow nawet w single player .

Pisałem już do supportu 2 razy lecz ciągle dostawałem wiadomość w stylu kopiuj/wklej.

Nie wiem co z tym zrobić po tym jak zadzwoniłem to polskiej pomocy technicznej straciłem nadzieje na odzyskanie konta iż oni utwierdzali mnie iż nie mają możliwośći cofąć bana.

Kolejnych 500h nie zamieżam tracić na tę grę po straceniu postaci z 113lvl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

U mnie wystąpił ten sam problem, co najlepsze 24.03 (kiedy dostałem maila z informacją o blokadzie konta i utracie wszystkiego co z nim związane w GTA Online) nawet nie odpalałem GTA Online, a bana i tak dostałem :D za nie wiadomo co, nigdy nie grałem na żadnych cheatach (bo tego nie uznaje w żadnej grze) ani modyfikacjach. Poprosiłem o przedstawienie mi dowodów na "rzekome" złamanie regulaminu. W GTA 5 Online na PC grałem od kąt tylko wyszło czyli 2015r jak się nie mylę i dobiłem raptem do 54 poziomu przez 3 lata :D ( tak więc na pewno musiałem meeeega cheatować żeby przez taki czas do tego dobić :D). 

Zgłosiłem to na https://support.rockstargames.com

Za pierwszym razem określiłem Rodzaj problemu jako Blokada konta to również z automatu dostałem standardową formułkę.

Następne dwie próby zgłoszenia problemu wysłałem jako Zgłoszenie oszustwa oraz Inne tym razem nie dostałem żadnej informacji zwrotnej tylko po ok 15h od zgłoszenia ich status został zmieniony na Zamknięte.

Nic tylko pogratulować Rockstar Support albo innym działom zajmującym się zabezpieczaniem GTA Online, jeśli nie potrafią weryfikować ani udzielić informacji za co "rzekomo" wyłapało się BANa... Tym bardziej że GTA 5 nie kosztuje 5zł. 

Edytowane przez Jaro9405
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Poleć znajomemu

    Podoba Ci się GTA Forum? Podziel się tym ze znajomym!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum