Skocz do zawartości
Przeglądaj w aplikacji

A better way to browse. Learn more.

GTA Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zarejestruj się

Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.

Martynka6482

Użytkownik
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez Martynka6482

  1. Nie u każdego trwa to jedną noc ?
  2. Zniszczyłeś mi życie ?
  3. Super filmik u Fulla, polecam.
  4. Ile RAM? Może właśnie ten wolny dysk HDD jest problemem.
  5. Zaktualizuj przez FiveM, także miałam ten komunikat.
  6. Masz przekierowane porty?
  7. Pomogła spójność plików? Jak nie to reinstall może.
  8. A co jest napisane w wątku?
  9. Menu interakcji -> priorytet celowania (?) -> wszyscy
  10. Playlista zawiera archiwalne live'y Ekipy Toster. Tworzę ją już jakiś czas, ma aktualnie 168 filmów i cały czas jest rozwijana, dzisiaj zostało dodane +50 live'ów lecz zostały tylko te, których YouTube nie postanowił zbanować za muzykę. Playlista obejmuje live'y 2016-2018 (rzecz jasna nie wszystkie). Zostały usunięte live'y mające poniżej 10 minut wynikające z dropu klatek. Link do playlisty: kliknij tutaj @Foll od teraz możesz oglądać stare zapisy jak Ci się nudzi @iXoN gdybyś nie miał nic do roboty możesz szukać śmiesznych momentów do gówniaka.mp4
  11. Jeśli się przy instalacji zmieni dysk z C na D to z graniem na D nie ma żadnego problemu. U mnie jest podobnie. Social Club znajduje się na C, a grę mam na E. Opisz dokładniej lub przejrzyściej bo trudno wywnioskować w czym dolega Twój problem. Ew. spróbuj reinstall gry lub spójność plików, wtedy gra pobierze potrzebne pliki z internetu.
  12. Spróbuj przekierować porty na swoim routerze według poradnika.
  13. Uruchamiasz jako administrator?
  14. @chmielu_psx Taki żarcik nieśmieszny ?
  15. Polecam się też zaopatrzyć w nowe konto ?
  16. 20 zł w przeliczeniu to 5 euro.

Ostatnia aktywność

  1. Witam, mam taki problem, a dokładniej nie naliczają mi się godziny na profilu steam w Source SDK Base 2007. Wie ktoś dlaczego się tak dzieje? Online jestem ciągle, gram kilka godzin dziennie a godzinki stoją w miejscu. Pozdro.
  2. Faktycznie pomogło. Dzięki wielkie za pomoc
  3. Wejdź na support.rockstargames.com Zaloguj się na konto Social Club syna Wybierz GTA Online → Purchases → Shark Card not received Załącz dowód zakupu a najlepiej screen maila z potwierdzeniem oraz zrzut ekranu z historii transakcji PS Store
  4. Witam Może ktoś miał taki problem więc sorry jeśli powielam temat. Kupiłem synowi kartę shark tyle że nie otrzymał jej w online od 7 sierpnia to już 3 dni i nic. Szukałem pomocy w PŚ app i na stronie ale refund jest niemożliwy. Pieniądze pobrało, mam maila z potwierdzeniem. Ktoś wieś jaki sposób to ogarnąć? Miłego Grania
  5. Poszukuję zaangażowanych osób do wspólnego tworzenia serwera RP inspirowanego luźnym klimatem na platformie RAGE:MP. Projekt jest obecnie w fazie początkowych prac nad interfejsem, planowania i rozpisywania gameplayu, a ambicją jest stworzenie unikalnego środowiska RP z dużym naciskiem na społeczność, immersję oraz innowacyjną mechanikę rozgrywki. Aktualnie najbardziej zależy na osobach od skryptu - backend JS/TS, frontend React/TS Zainteresowanych zapraszam do kontaktu po więcej szczegółów i warunków współpracy - discord: sons666 Dodam, że w obecnej fazie osoby odpowiedzialne za skrypt i rozwój serwera w początkowym etapie mogą być również członkami ekipy z pozycji Zarządu.

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.