Skocz do zawartości
Przeglądaj w aplikacji

A better way to browse. Learn more.

GTA Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zarejestruj się

Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.

PanBrat

Użytkownik
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez PanBrat

  1. PanBrat odpowiedział(a) na Namo temat w Giełda
    Niestety nie polecam od tej osoby kupować pieniędzy ponieważ właśnie zostałem okradziony z 10euro, gdyż steamguarda nie wyłączyłem i nagle gościu po próbie zalogowania napisał "kolejna próba logowania będzie kosztować 10 euro" czyli łącznie miałbym zapłacić 20 euro. Niestety próbowałem wymieniać wiadomości na pw, ale ta osoba jest tylko zapatrzona w pieniądze najwidoczniej bo nic nie było napisane w informacji przy kupnie, że przy negatywnej próbie logowania za kolejną bd trzeba płacić czyli np "podasz złe hasło bo pomyliłeś się" to kolejna próba logowania wynosi dodatkowe 10 euro xDD. Mam nadzieję, że ta osoba odpisze na pw i jakoś da się rozwiązać ten problem, ale aktualnie nie polecam kupować od tej osoby bo jak tak już patrzy na swoją instrukcję to przed logowaniem na konto miała pisać prywatną wiadomość, kiedy planuje to zrobić, a tutaj też tego nie wykonała, więc sprzedający leci sobie w kulki troszeczkę niestety. Od tamtego czasu kiedy wyjaśniałem sytuacje, ta osoba tylko przeczytała wiadomości i nic nie odpisała tak więc, widać jakie jest tej osoby podejście. Ważne aby hajs się zgadzał, nie ważne czy oszukał swojego czy obcego, bo ważne, że pieniądz się zgadza. Pozdrawiam serdecznie.
  2. PanBrat odpowiedział(a) na Namo temat w Giełda
    Proszę odpisać na pw, gdyż zapłaciłem za level up i konto już jest przygotowane tak jak powinno być.

Ostatnia aktywność

  1. GTA DISCORD POLSKA - Społeczność GTA VI Serwery GTA VI ROLEPLAY! W naszym świecie Vice City znajdziesz największą polską społeczność graczy, którzy już teraz przygotowują się na premierę GTA VI. Nasz serwer Discord GTA 6 Polska to miejsce, gdzie codziennie toczą się rozmowy o nowinkach, teorii fabuły, serwerach RP i życiu w Vice City. 💬 Przyjazna administracja dba o porządek, wspiera nowych graczy i pomaga w każdej sytuacji. 🎮 Czekają na Ciebie kanały tematyczne, ekipy roleplay, ogłoszenia serwerów i aktualności prosto od fanów Rockstar Games. 🗺️ Na stronie gtadiscord.pl znajdziesz przewodniki, poradniki oraz społeczność gotową na premierę GTA 6 Online. Nie bądź tylko widzem – dołącz do gry, znajdź ekipę i buduj Vice City z nami! 🌴 gtadiscord.pl i już jesteś w świecie GTA 6!
  2. Napisz krok po kroku, co mam zrobić, żeby to zadziałało. Chłopaki, proszę, pomóżcie mi, kupiłem tę grę, to było moje marzenie, proszę, wydałem tyle pieniędzy, proszę, pomóżcie. Namo
  3. Odpal GTA na Steam. Najwyraźniej konto Social Club nie masz połączone ze Steam i aktywacja GTA 5 nie jest przekazywana.
  4. Kod aktywacyjny Rockstar Ostatnio odinstalowałem, a następnie ponownie zainstalowałem Social Club, i teraz ciągle prosi mnie o kod aktywacyjny Rockstar. Próbowałem użyć klucza CD ze STEAM, ale to w ogóle nie zadziałało. Czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu? ma ktoś na to sposób bo nie rozkminiam tego cały czas mi pisze żebym podał kod aktywacyjny a ja już go używałem na koncie
  5. Sprawdź jaki masz NAT https://gta.pl/gta5/poradniki/blad-polaczenia-z-gta-online

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.