Skocz do zawartości
  • Zarejestruj się

    Jeśli interesujesz się GTA i szukasz miejsca, gdzie możesz dzielić się wiedzą, dyskutować o nowościach, czy też znaleźć porady, to rejestracja na naszym GTA Forum jest dla Ciebie świetnym rozwiązaniem! Dołącz do społeczności pełnej pasjonatów, zyskaj dostęp do unikalnych działów, poradników oraz bądź na bieżąco z aktualnościami ze świata GTA Online i FiveM. Nie czekaj – załóż konto i rozpocznij przygodę z nami już teraz!

randomek

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

GTA Online

  • Social Club
    Sztosman

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia randomek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nom. To pomoże ktoś? To może mam coś zrobić, żeby ktoś pomógł? Może kawał opowiem? No to tak: Jak nazywa się David Copperfield grający w Battlefield'a? David Battlefield haha wyborny żart. Dobra teraz serio pomóż ktoś, ładnie proszę. EDIT: OK, problem został rozwiązany na pw. Wystarczy pobrać i zainstalować apkę Cyberghost, wersję darmową, i GTA bangla (Po jej włączeniu oczywiście ?). Jest to co prawda rozwiązanie czasowe, ale dobre. Całe zasługi oddaje użytkownikowi TUSHY, to on podsunął mi tą apkę, wielkie propsy dla niego. Temat do zamknięcia.
  2. A więc problem wygląda tak: gra działała mi dobrze na Win10, lecz przydarzył mi się przymusowy reinstall na Win8.1 (nie pytajcie dlaczego dłuuuga historia). Wiele plików brakowało, no bo wiadomo, były w program files itp. Stwierdziłem więc, że usunę wszystko. Uruchomiłem installer, który miałem na drugiej partycji, więc się zachował. Wszystko ładnie pięknie, zainstalował środowisko C++, DirectX i takie tam pierdółki. W końcu uruchomił się właściwy launcher GTA V i wyskoczył komunikat z załącznika. Wyłączanie zapory sieciowej oraz antywirusa i przekierowywanie portów nic nie dało, tylko zmarnowałem czas. Dodam jeszcze istotną rzecz (jestem pewny na 99%, że jest to ze sobą powiązane) strona Rockstar SocialClub nie włącza się, bo "Serwer socialclub.rockstargames.com zbyt długo nie odpowiada.". Za to na tej drugiej ich stronce nie mogę się zalogować, bo gdy kliknę "sign in" to pojawia się nowe okno przeglądarki, w linku jest "about:blank". Pod koniec wyskakuje ten sam komunikat o request time-out'cie. Dodam, że oczywiście mam połączenie z internetem. Mój komputer stacjonarny nie ma wbudowanej karty Wi-Fi, więc posługuję się małym ustrojstwem z TP-linka, ale działa dobrze. Ostatnie co dopiszę to to, że router, z którym się łączę to na dobrą sprawę modem. Jest on połączony kablem RJ-45 z routerem głównym. A to po to, żeby móc zmieniać ustawienia, bo ciule od światłowodu nie chciały podać hasła do tego "głównego routera". Stanowi więc on przejściówkę z kabla światłowodowego na RJ-45, który dopięty jest właśnie do tego niby modemu i to z nim się łączę(Bo ten nie ma wejścia światłowodowego, inaczej bym tamto gówno z Huaweia wypierniczył przez okno, wpiął ten i sam sobie skonfigurował). Może trochę za dokładnie, ale wolę od razu ująć wszystko co wiem, niż potem dopisywać kilka razy. Z góry dzięki. Tak z innej beczki to czy tylko ja mam wrażenie, że gdy jest jakiś problem z grą to wszystkie rozwiązania ze stron producenta nie działają, a rozwiązanie znajduje po kilku tygodniach sam? UPDATE: Coś pogrzebałem i rezultat jest taki, że zainstalowała się jakaś aktualizacja (coś około 80mb) i teraz zamiast poprzedniego komunikatu jest to:
  • Ostatnia aktywność

    1. 1

      W jaki sposób mogę edytować "dlclist.xml" GTA V?

    2. 1

      W jaki sposób mogę edytować "dlclist.xml" GTA V?

    3. 0

      [RP] **RayilaRP - Twój Nowy Dom w Świecie RP!**

    4. 0

      Live GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 z 15.11.2024

    5. 0

      Drugi tydzień Wyzwania napadów

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum