Witam, mam pewien problem odnośnie konta na social club. Mianowicie, w piątek miałem usterkę z internetem, no i myśląc ze wina znowu leży po stronie serwerów rockstar napisałem do nich maila (ten dział gdzie zgłaszasz wszelkie problemy) że mam wysoki ping na serwerze i co chwile wywala mi błąd o zapisie w chmurze. Po 2 godzinach na poczcie dostałem odpowiedź że rozumieją sytuacje że nie mogę się zalogować na własne konto i w związku z tym wysłali mi link do zrestartowania hasła, link nie dotarł, a od momentu otrzymania maila (tak przypuszczam) moje hasło przestało działać i straciłem dostęp do konta. Widząc to, sam wszedłem na stronę rockstar i podałem adres email do zresetowania hasła. Niestety ale pomimo ponad 5 prób link nadal nie dociera. Uprzedzając pytania, spam sprawdziłem, jest pusty. Aktualnie, drugi dzień czekam na odpowiedzi od supportu, ale pytam się również was czy można coś w tej sprawie samemu wskórać ? Próbowałem się również dodzwonić do infolinii rockstar (tutaj pytanie do was czy ta infolinia jeszcze działa i czy podałem poprawny numer - 22 295 37 58), ale wywala mi sekretarkę ( chyba że w niedziele nie odbierają zgłoszeń). Z góry dzięki za wszelką pomoc ;).