Skocz do zawartości
Przeglądaj w aplikacji

A better way to browse. Learn more.

GTA Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zarejestruj się

Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.

Karin27

Użytkownik
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez Karin27

  1. Słuchajcie, okazało się że rockstar miał 3 dniowa awarie z wysyłaniem tego rodzaju linków, dziś wieczorem otrzymałem wiadomość ze zresetowaniem hasła (i to 8 na raz :D). Problem rozwiązany ?
  2. No dobra spróbuję, a tak poza rozmową zostaje coś jeszcze oprócz czekania na ewentualną odpowiedź pisemną ?
  3. Witam, mam pewien problem odnośnie konta na social club. Mianowicie, w piątek miałem usterkę z internetem, no i myśląc ze wina znowu leży po stronie serwerów rockstar napisałem do nich maila (ten dział gdzie zgłaszasz wszelkie problemy) że mam wysoki ping na serwerze i co chwile wywala mi błąd o zapisie w chmurze. Po 2 godzinach na poczcie dostałem odpowiedź że rozumieją sytuacje że nie mogę się zalogować na własne konto i w związku z tym wysłali mi link do zrestartowania hasła, link nie dotarł, a od momentu otrzymania maila (tak przypuszczam) moje hasło przestało działać i straciłem dostęp do konta. Widząc to, sam wszedłem na stronę rockstar i podałem adres email do zresetowania hasła. Niestety ale pomimo ponad 5 prób link nadal nie dociera. Uprzedzając pytania, spam sprawdziłem, jest pusty. Aktualnie, drugi dzień czekam na odpowiedzi od supportu, ale pytam się również was czy można coś w tej sprawie samemu wskórać ? Próbowałem się również dodzwonić do infolinii rockstar (tutaj pytanie do was czy ta infolinia jeszcze działa i czy podałem poprawny numer - 22 295 37 58), ale wywala mi sekretarkę ( chyba że w niedziele nie odbierają zgłoszeń). Z góry dzięki za wszelką pomoc ;).

Ostatnia aktywność

  1. Witam, mam taki problem, a dokładniej nie naliczają mi się godziny na profilu steam w Source SDK Base 2007. Wie ktoś dlaczego się tak dzieje? Online jestem ciągle, gram kilka godzin dziennie a godzinki stoją w miejscu. Pozdro.
  2. Faktycznie pomogło. Dzięki wielkie za pomoc
  3. Wejdź na support.rockstargames.com Zaloguj się na konto Social Club syna Wybierz GTA Online → Purchases → Shark Card not received Załącz dowód zakupu a najlepiej screen maila z potwierdzeniem oraz zrzut ekranu z historii transakcji PS Store
  4. Witam Może ktoś miał taki problem więc sorry jeśli powielam temat. Kupiłem synowi kartę shark tyle że nie otrzymał jej w online od 7 sierpnia to już 3 dni i nic. Szukałem pomocy w PŚ app i na stronie ale refund jest niemożliwy. Pieniądze pobrało, mam maila z potwierdzeniem. Ktoś wieś jaki sposób to ogarnąć? Miłego Grania
  5. Poszukuję zaangażowanych osób do wspólnego tworzenia serwera RP inspirowanego luźnym klimatem na platformie RAGE:MP. Projekt jest obecnie w fazie początkowych prac nad interfejsem, planowania i rozpisywania gameplayu, a ambicją jest stworzenie unikalnego środowiska RP z dużym naciskiem na społeczność, immersję oraz innowacyjną mechanikę rozgrywki. Aktualnie najbardziej zależy na osobach od skryptu - backend JS/TS, frontend React/TS Zainteresowanych zapraszam do kontaktu po więcej szczegółów i warunków współpracy - discord: sons666 Dodam, że w obecnej fazie osoby odpowiedzialne za skrypt i rozwój serwera w początkowym etapie mogą być również członkami ekipy z pozycji Zarządu.

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.