Skocz do zawartości
Przeglądaj w aplikacji

A better way to browse. Learn more.

GTA Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zarejestruj się

Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.

T4AK3R

Użytkownik
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. sprawdziłem czy skrypt nie gryzie się z menyoo oraz wyżej podane rozwiązania ale nadal pojawia się ten sam błąd
  2. Witam ostatnio naszła mnie ochota na grę na Simple Zombies ale mam pewien problem z uruchomieniem gdyż klikam f4 uruchamiając jednocześnie menu tego moda niestety menu sie nie otwiera i gra się crashuje niżej postawiam log dzięki za pomoc i miłego dnia/wieczoru. [20:52:09] [DEBUG] Loading API from .\ScriptHookVDotNet2.dll ... [20:52:09] [DEBUG] Loading API from .\ScriptHookVDotNet3.dll ... [20:52:09] [DEBUG] Loading scripts from D:\Grand Theft Auto V\scripts ... [20:52:09] [DEBUG] Loading assembly NativeUI.dll ... [20:52:09] [INFO] Found 1 script(s) in NativeUI.dll resolved to API 2.11.6. [20:52:09] [DEBUG] Loading assembly ZombiesMod.dll ... [20:52:09] [INFO] Found 16 script(s) in ZombiesMod.dll resolved to API 2.11.6. [20:52:09] [DEBUG] Instantiating script NativeUI.BigMessageThread ... [20:52:09] [INFO] Started script NativeUI.BigMessageThread. [20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Controllers.SurvivorController ... [20:52:09] [INFO] Started script ZombiesMod.Controllers.SurvivorController. [20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Controllers.WorldController ... [20:52:09] [INFO] Started script ZombiesMod.Controllers.WorldController. [20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.ModController ... [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.ModController because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.get_CellEmailBcon() w GTA.UI.Notify(String message, Boolean blinking) w GTA.UI.Notify(String message) w ZombiesMod.Static.Config.Check() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Config.cs:wiersz 32 w ZombiesMod.ModController..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\ModController.cs:wiersz 25 [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager ... [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s) w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str) w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value) w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle) w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerGroupManager.cs:wiersz 37 [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory ... [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s) w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str) w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value) w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset) w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerInventory.cs:wiersz 40 [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerMap ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerMap. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerVehicles ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerVehicles. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.AnimalSpawner ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.AnimalSpawner. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.Loot247 ... [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.Scripts.Loot247 because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key) w ZombiesMod.Scripts.Loot247..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\Loot247.cs:wiersz 25 [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.MapInteraction ... [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.Scripts.MapInteraction because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s) w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str) w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value) w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle) w ZombiesMod.Scripts.MapInteraction..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\MapInteraction.cs:wiersz 21 [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.ScriptEventHandler ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.ScriptEventHandler. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.ZombieVehicleSpawner ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.ZombieVehicleSpawner. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller. [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key) w GTA.Model.op_Implicit(String source) w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70 --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerIsDead() w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats.OnTick(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerStats.cs:wiersz 104 w SHVDN.Script.DoTick() [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats. [20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats. w System.Threading.Thread.AbortInternal() w System.Threading.Thread.Abort() w SHVDN.Script.Abort() w SHVDN.Script.DoTick() w SHVDN.Script.MainLoop() [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key) w GTA.Model.op_Implicit(String source) w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70 --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerPed() w ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.get_PlayerPed() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\RecruitPeds.cs:wiersz 19 w ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.OnTick(Object sender, EventArgs eventArgs) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\RecruitPeds.cs:wiersz 25 w SHVDN.Script.DoTick() [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds. [20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds. w System.Threading.Thread.AbortInternal() w System.Threading.Thread.Abort() w SHVDN.Script.Abort() w SHVDN.Script.DoTick() w SHVDN.Script.MainLoop() [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key) w GTA.Model.op_Implicit(String source) w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70 --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerInVehicle() w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.OnTick(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 37 w SHVDN.Script.DoTick() [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair. [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key) w GTA.Model.op_Implicit(String source) w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70 --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerPed() w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.get_PlayerPed() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 28 w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.OnAborted(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 32 w SHVDN.Script.Abort() [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair. [20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair. w System.Threading.Thread.AbortInternal() w System.Threading.Thread.Abort() w SHVDN.Script.Abort() w SHVDN.Script.DoTick() w SHVDN.Script.MainLoop() [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s) w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str) w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value) w NativeUI.UIResText.Draw(String caption, Int32 xPos, Int32 yPos, Font font, Single scale, Color color, Alignment alignment, Boolean dropShadow, Boolean outline, Int32 wordWrap) w NativeUI.TimerBarBase.Draw(Int32 interval) w NativeUI.BarTimerBar.Draw(Int32 interval) w NativeUI.TimerBarPool.Draw() w ZombiesMod.Static.MenuConrtoller.OnTick(Object sender, EventArgs eventArgs) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\MenuConrtoller.cs:wiersz 30 w SHVDN.Script.DoTick() [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller. [20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller. w System.Threading.Thread.AbortInternal() w System.Threading.Thread.Abort() w SHVDN.Script.Abort() w SHVDN.Script.DoTick() w SHVDN.Script.MainLoop()
  3. Witam co mam zrobic? Reinstal pomoże?

Ostatnia aktywność

  1. Nowy kanał o GTA VI – rzeczy, których nie zauważyłeś 👀 Jeśli kręci Cię klimat GTA VI, teorie, przecieki i konkretne ciekawostki, to wbijasz w idealne miejsce. Pierwszy film już jest – klatka po klatce wyłapuję smaczki z materiałów i stawiam odważne tezy (bez lania wody). https://www.youtube.com/@GTA6-POLSKA Sprawdź najnowszy odcinek i daj znać, co myślisz To dopiero start (i to mocny) – ruszamy z pełnym odcinkiem co tydzień + shortsy co 2 dni. Nie zdradzę wszystkiego… ale kilka materiałów może Cię zaskoczyć. 🚗💨 Wejdź na kanał: GTA 6 POLSKA
  2. 🎬 Witaj w RODEGG RolePlay — nowym polskim projekcie RP, który stawia na realizm, klimat i wolność odgrywania postaci. Nie kopiujemy gotowych schematów — budujemy od zera społeczność, która ma pomysł, pasję i serce do RolePlay’a. Serwer jest w trakcie tworzenia, dlatego szukamy aktywnych osób, które chcą współtworzyć projekt od podstaw! 🌇 Co oferuje RODEGG?🏙️ Nowoczesny, zoptymalizowany serwer — płynna rozgrywka, dopracowane skrypty, realistyczne miasto. 💼 System ekonomii i pracy — żadnych “easy money”; zarabiasz, inwestujesz, ryzykujesz. 🚓 Rozbudowane frakcje — LSPD, EMS, mechanicy, media, przestępczość zorganizowana i wiele więcej. 🎭 Wolność w odgrywaniu RP — żadnych sztucznych ograniczeń, wszystko w ramach zdrowego klimatu. ⚙️ Aktywna administracja — otwarta na sugestie, graczy i wspólne decyzje. 🧠 Autorskie systemy — w planach m.in. nowe UI, interakcje, system reputacji i customowe wnętrza. 🔥 Kogo szukamy?Graczy, którzy chcą zacząć przygodę z RP od zera Osób do prowadzenia frakcji i organizacji Testerów, twórców, developerów i kreatywnych dusz Każdego, kto ma pomysł, energię i chce być częścią społeczności od początku 🚀 Dołącz do nas już dziś!🔗 Discord: https://discord.gg/GpKUtCyuHm 📅 Status projektu: W trakcie rozwoju / Rekrutacja do fazy testowej 👥 Kontakt: Administracja RODEGG na Discordzie (kanał #kontakt) 💬 RODEGG RolePlay — Twoja historia zaczyna się tutaj. Stwórz ją z nami, zanim miasto się obudzi. 🌅
  3. ogolnie bardzo aktywna społeczność, szybka moderacja na poziomie wiec na tym gta discord znajdziecie dużo na temat gta6 zanim wystartuje, od siebie polecam
  4. Namo odpowiedział(a) na Namo temat w Giełda
    Obczaj duży napis w pierwszym wątku
  5. witam wszystkich miał ktoś tak że jak kupił 100ml$ i podał swoją nazwę w gta to nie dostał zaproszenia od konta z którego jest sypana kasa kiedyś wszystko mi działa ostatnio zakupilem na nowo i nic się nie dzieje

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.