Skocz do zawartości

Zarejestruj się

Jeśli interesujesz się GTA i szukasz miejsca, gdzie możesz dzielić się wiedzą, dyskutować o nowościach, czy też znaleźć porady, to rejestracja na naszym GTA Forum jest dla Ciebie świetnym rozwiązaniem! Dołącz do społeczności pełnej pasjonatów, zyskaj dostęp do unikalnych działów, poradników oraz bądź na bieżąco z aktualnościami ze świata GTA Online i FiveM. Nie czekaj - załóż konto i rozpocznij przygodę z nami już teraz!

T4AK3R

Użytkownik
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi opublikowane przez T4AK3R

  1. Opublikowano

    10 minut temu, Rockstar napisał(a):

    Cześć! Wygląda na to, że masz problem z uruchomieniem moda w grze. Oto kilka kroków, które możesz spróbować, aby rozwiązać ten problem:

    • Sprawdź kompatybilność: Upewnij się, że mod jest zgodny z wersją gry, którą masz. Czasami aktualizacje gry mogą powodować problemy z modami.
    • Aktualizacja modów: Sprawdzaj, czy są dostępne aktualizacje dla moda, które mogą naprawić błędy.
    • Reinstalacja: Spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować moda. Upewnij się, że usunąłeś wszystkie pliki związane z nim przed ponowną instalacją.
    • Sprawdzenie logów: Zajrzyj do logów, które załączyłeś. Wygląda, że problem może być związany z `SHVDN.NativeMemory`. Może to sugerować konflikt z innymi skryptami lub zainstalowanymi modami.
    • Wsparcie społeczności: Sprawdź forum lub stronę, z której pobrałeś moda. Możliwe, że inni użytkownicy mieli podobne problemy i znaleźli rozwiązanie.

    Jeśli te kroki nie pomogą, daj znać, co udało się zrobić i jakie błędy nadal się pojawiają. Powodzenia!

    sprawdziłem czy skrypt nie gryzie się z menyoo oraz wyżej podane rozwiązania ale nadal pojawia się ten sam błąd 

  2. Opublikowano

    Witam ostatnio naszła mnie ochota na grę na Simple Zombies ale mam pewien problem z uruchomieniem gdyż klikam f4 uruchamiając jednocześnie menu tego moda niestety menu sie nie otwiera i gra się crashuje niżej postawiam log dzięki za pomoc i miłego dnia/wieczoru.

     

    [20:52:09] [DEBUG] Loading API from .\ScriptHookVDotNet2.dll ...
    [20:52:09] [DEBUG] Loading API from .\ScriptHookVDotNet3.dll ...
    [20:52:09] [DEBUG] Loading scripts from D:\Grand Theft Auto V\scripts ...
    [20:52:09] [DEBUG] Loading assembly NativeUI.dll ...
    [20:52:09] [INFO] Found 1 script(s) in NativeUI.dll resolved to API 2.11.6.
    [20:52:09] [DEBUG] Loading assembly ZombiesMod.dll ...
    [20:52:09] [INFO] Found 16 script(s) in ZombiesMod.dll resolved to API 2.11.6.
    [20:52:09] [DEBUG] Instantiating script NativeUI.BigMessageThread ...
    [20:52:09] [INFO] Started script NativeUI.BigMessageThread.
    [20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Controllers.SurvivorController ...
    [20:52:09] [INFO] Started script ZombiesMod.Controllers.SurvivorController.
    [20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Controllers.WorldController ...
    [20:52:09] [INFO] Started script ZombiesMod.Controllers.WorldController.
    [20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.ModController ...
    [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.ModController because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
       w SHVDN.NativeMemory..cctor()
       --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
       w SHVDN.NativeMemory.get_CellEmailBcon()
       w GTA.UI.Notify(String message, Boolean blinking)
       w GTA.UI.Notify(String message)
       w ZombiesMod.Static.Config.Check() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Config.cs:wiersz 32
       w ZombiesMod.ModController..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\ModController.cs:wiersz 25
    [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager ...
    [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
       w SHVDN.NativeMemory..cctor()
       --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
       w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s)
       w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str)
       w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value)
       w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID)
       w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName)
       w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle)
       w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerGroupManager.cs:wiersz 37
    [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory ...
    [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
       w SHVDN.NativeMemory..cctor()
       --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
       w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s)
       w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str)
       w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value)
       w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID)
       w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName)
       w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset)
       w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerInventory.cs:wiersz 40
    [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerMap ...
    [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerMap.
    [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats ...
    [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats.
    [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerVehicles ...
    [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerVehicles.
    [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.AnimalSpawner ...
    [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.AnimalSpawner.
    [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.Loot247 ...
    [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.Scripts.Loot247 because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
       w SHVDN.NativeMemory..cctor()
       --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
       w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key)
       w ZombiesMod.Scripts.Loot247..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\Loot247.cs:wiersz 25
    [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.MapInteraction ...
    [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.Scripts.MapInteraction because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
       w SHVDN.NativeMemory..cctor()
       --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
       w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s)
       w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str)
       w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value)
       w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID)
       w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName)
       w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle)
       w ZombiesMod.Scripts.MapInteraction..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\MapInteraction.cs:wiersz 21
    [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds ...
    [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.
    [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.ScriptEventHandler ...
    [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.ScriptEventHandler.
    [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair ...
    [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.
    [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.ZombieVehicleSpawner ...
    [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.ZombieVehicleSpawner.
    [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller ...
    [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller.
    [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception:
    System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
       w SHVDN.NativeMemory..cctor()
       --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
       w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key)
       w GTA.Model.op_Implicit(String source)
       w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70
       --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
       w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerIsDead()
       w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats.OnTick(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerStats.cs:wiersz 104
       w SHVDN.Script.DoTick()
    [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats.
    [20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats.
       w System.Threading.Thread.AbortInternal()
       w System.Threading.Thread.Abort()
       w SHVDN.Script.Abort()
       w SHVDN.Script.DoTick()
       w SHVDN.Script.MainLoop()
    [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception:
    System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
       w SHVDN.NativeMemory..cctor()
       --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
       w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key)
       w GTA.Model.op_Implicit(String source)
       w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70
       --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
       w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerPed()
       w ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.get_PlayerPed() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\RecruitPeds.cs:wiersz 19
       w ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.OnTick(Object sender, EventArgs eventArgs) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\RecruitPeds.cs:wiersz 25
       w SHVDN.Script.DoTick()
    [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.
    [20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.
       w System.Threading.Thread.AbortInternal()
       w System.Threading.Thread.Abort()
       w SHVDN.Script.Abort()
       w SHVDN.Script.DoTick()
       w SHVDN.Script.MainLoop()
    [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception:
    System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
       w SHVDN.NativeMemory..cctor()
       --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
       w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key)
       w GTA.Model.op_Implicit(String source)
       w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70
       --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
       w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerInVehicle()
       w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.OnTick(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 37
       w SHVDN.Script.DoTick()
    [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.
    [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception:
    System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
       w SHVDN.NativeMemory..cctor()
       --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
       w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key)
       w GTA.Model.op_Implicit(String source)
       w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70
       --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
       w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerPed()
       w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.get_PlayerPed() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 28
       w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.OnAborted(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 32
       w SHVDN.Script.Abort()
    [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.
    [20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.
       w System.Threading.Thread.AbortInternal()
       w System.Threading.Thread.Abort()
       w SHVDN.Script.Abort()
       w SHVDN.Script.DoTick()
       w SHVDN.Script.MainLoop()
    [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception:
    System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
       w SHVDN.NativeMemory..cctor()
       --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
       w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s)
       w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str)
       w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value)
       w NativeUI.UIResText.Draw(String caption, Int32 xPos, Int32 yPos, Font font, Single scale, Color color, Alignment alignment, Boolean dropShadow, Boolean outline, Int32 wordWrap)
       w NativeUI.TimerBarBase.Draw(Int32 interval)
       w NativeUI.BarTimerBar.Draw(Int32 interval)
       w NativeUI.TimerBarPool.Draw()
       w ZombiesMod.Static.MenuConrtoller.OnTick(Object sender, EventArgs eventArgs) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\MenuConrtoller.cs:wiersz 30
       w SHVDN.Script.DoTick()
    [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller.
    [20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller.
       w System.Threading.Thread.AbortInternal()
       w System.Threading.Thread.Abort()
       w SHVDN.Script.Abort()
       w SHVDN.Script.DoTick()
       w SHVDN.Script.MainLoop()
     

Ostatnia aktywność

  1. xioorixd opublikował(a) odpowiedź w temacie w FiveM i Grand Theft Multiplayer
    Też mam ten problem GTA 5 enhanced nie działa z fivem
  2. W fivem nie ma plików mp2023_02 reinstallowalem GTA i nie pomoglo
  3. Namo opublikował(a) odpowiedź w temacie w Aktualizacje i dodatki
  4. Próbuje zainstalować FiveM'a, musze natomiast znaleźć folder GTA5.exe, którego nie ma. Wchodzę przez steam, i folder jest a w okienku fivema gdzie musze ten folder wuszykać, nie ma go. Prosze o pomoc. Widać to na zdjeciu

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum