Skocz do zawartości
Przeglądaj w aplikacji

A better way to browse. Learn more.

GTA Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zarejestruj się

Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.

zadymczak

Użytkownik
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez zadymczak

  1. Wyskakuje mi taki o to właśnie błąd jaki jest w tytule, podczas podawania kodu aktywacyjnego Rockstar dla profilu. Nie grałem w gierke ponad rok i teraz jak chcę wpisać kod to wyskakuje błąd. Jest on w 100% poprawny. Nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale na koncie Social clubu, mam aktywowane GTA V Miłego dnia, dzięki wielkie za pomoc.

Ostatnia aktywność

  1. Sprawa wyjaśniona po dogłębnym sprawdzeniu jednak druga wersja jest na PS4.
  2. Wersje są z PS5 moja i jego
  3. Dogadajcie się między sobą czy jaką wersję GTA 5 macie, PS5 czy PS4.
  4. Witam jak można zaprosić znajomego do sesji? Na konsoli ps5 jesteśmy znajomymi, widzimy nasze profile na liscie , w zakładce znajomi w grze również, po wysłaniu zaproszenia nic się nie dzieje... Widac tylko że gracz zaproszony i tyle...
  5. Jak zainstalujesz GTA 5 w innym folderze jak WindowsApps to jest taka opcja, że wgrasz mody.

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.