Zarejestruj się
Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.
-
Infinity Roleplay - tekstowy serwer Roleplay | i-rp.pl | alt:V
Infinity Roleplay to innowacyjny projekt oparty o najnowszą część serii Grand Theft Auto. Korzystamy z najlepszego klienta gry, jakim jest alt:V Multiplayer. Zapewnia on najlepszą synchronizację oraz ogrom możliwości, jeżeli chodzi o rozwój projektu. Jest on na bieżąco rozwijany, co jest dodatkowym atutem. Nasza ekipa jest w pełni doświadczona, jesteśmy obecni na "scenie" od kilku ładnych lat. Niektórzy z nas zaczynali swoją przygodę z serwerami Roleplay w GTA w roku 2007. Wiemy co robimy, wiemy czego potrzebujecie i czego oczekujecie. Przygotowaliśmy dla Was świetny, intuicyjny skrypt gry, a ponadto nasze doświadczenie pozwoli zbudować wokół niego idealne miejsce rozgrywki. Akcja będzie toczyć się w ogromnej metropolii, jaką jest Los Santos. Oczywiście przygotowaliśmy centrum gry, aby jak największa część graczy mogła się w nim ulokować. Więcej informacji znajdziecie poniżej, zapraszamy do krótkiej lektury! Rozgrywka Jako miejsce rozgrywki wybraliśmy miasto Los Santos, dokładniej okolicę Hawick Avenue. Jest to naszym zdaniem najbardziej optymalny obszar scentralizowania rozgrywki, który oferuje wiele możliwości. Dołożymy wszelkich starań aby maksymalnie ograniczyć efekt miasta duchów i nieco zacieśnić integrację między Waszymi wirtualnymi bohaterami. Gra poza umownie ustalonym obszarem będzie zwyczajnie mniej interesująca i opłacalna. Uprzedzając pytania – nie planujemy blokowania wyjazdów z miasta oraz ograniczania Waszej swobody gry w jakikolwiek sposób. Biznesy Do Waszej dyspozycji zostanie oddanych sześć rodzajów biznesów. Będą to dobrze Wam znane: gastronomia, warsztat, firma ochroniarska, firma kurierska, firma taksówkarska oraz siłownia. Dochody wynikające z prowadzenia każdego z nich zostaną odpowiednio zbalansowane. Zależy nam na tym, aby każdy rodzaj biznesu był równie ciekawy i cieszył się dużym zainteresowaniem. Na ten moment mamy już rozplanowane dwa kolejne rodzaje firm, które mamy nadzieję udostępnić do użytku w niedalekiej przyszłości. Utworzymy również automatyczne przedsiębiorstwa, które nie będą posiadały właściciela ani nie będą wymagały obsługi przez graczy. Będą to sklepy z ubraniami, sklepy wielobranżowe (24/7), salony fryzjerskie, salony tatuażu oraz salony samochodowe. Osobom chętnym na założenie własnej, wirtualnej działalności polecamy zapoznać się z regulaminem przedsiębiorstw oraz zasadami składania aplikacji. Projekty InCharacter Przy tworzeniu projektów In Character również stawiamy na sporą dowolność. Jedynym czynnikiem, który może Was tu ograniczać jest zasięg Waszej kreatywności. Będziemy patrzeć bardzo przychylnie na oryginalne i ciekawe pomysły, które nie będą zamykać się z grą w swoim ścisłym gronie. To właśnie takie projekty mają szansę na największą pomoc ze strony administracji. Grupy zmotoryzowane będą częścią projektów InCharacter, jednak udostępnimy możliwość przekształcenia się z czasem w organizację przestępczą, na określonych warunkach. Organizacje przestępcze Postanowiliśmy zostawić Wam sporą dowolność w kwestii zasad i rodzaju grup przestępczych. Stawiamy na rozwiązywanie wszelakich sporów i budowanie hierarchii oraz przewagi drogą InCharacter. Nie chcemy ograniczać Was bezsensownie długim i na siłę wyszczególnianym regulaminem grup przestępczych; mamy nadzieję, że wypracowane przez nas rozwiązanie będzie na bieżąco udoskonalane wraz z rozwojem rozgrywki. Na początek udostępnimy podstawowe udogodnienia skryptowe w postaci systemu terenów oraz cornerów. W niedalekiej przyszłości planujemy urozmaicić grupy przestępcze o dość rozbudowany i innowacyjny system dystrybucji narkotyków, który będzie wiązać się z lepszym zarobkiem, ale też większym ryzykiem w zestawieniu z systemem cornerów. Telefon komórkowy Pamiętacie czasy, gdy na serwerach Roleplay skrypt telefonu komórkowego ograniczał się do komendy /call oraz /sms, a na dodatek wszystko opierało się na czacie/wbudowanym GUI i było pozbawione jakiegokolwiek przyjaznego dla oka interfejsu? Platforma altV oferuje spore możliwości, jeżeli chodzi o User Interface, które oczywiście mamy zamiar wykorzystać. Telefon komórkowy na naszym serwerze będzie opierać się o przyjazny interfejs, za pomocą którego możemy skontaktować się z innymi postaciami, poprzez połączenie telefoniczne czy chociażby wiadomość SMS. Pierwszym udogodnieniem będzie niewątpliwie system konwersacji, który grupuje wszystkie wiadomości otrzymane od danego numeru w jedną, spójną grupę, niczym na Waszych smartfonach, których używacie na co dzień. Kolejnym usprawnieniem jest system kontaktów, dzięki któremu zawsze będziecie mieć pod ręką numery do postaci, które poznaliście podczas rozgrywki. Każdy kontakt można dowolnie nazwać, a początkowy limit zapisanych numerów wyniesie 10 dla osób bez aktywnego konta premium, a 20 dla osób, które takie konto posiadają. W przyszłości nie wykluczamy dodatkowych udogodnień, takich jak np. zmiana tapety, dźwięku informującego o przychodzącym połączeniu czy nowej wiadomości tekstowej. System przedmiotów Stawiamy na prostotę, wydajność i intuicyjność, jeżeli chodzi o ekwipunek postaci oraz operowanie przedmiotami. Nasz system jest prosty, aczkolwiek na pewno przypadnie Wam do gustu, o czym przekonacie się grając na serwerze. Posiadane przedmioty mogą być przechowywane w ekwipunku postaci lub w pojazdach. System został podzielony na typy przedmiotów, gdzie każdy z nich cechuje się unikalnym zastosowaniem podczas rozgrywki. Jakie typy przedmiotów pojawią się na serwerze? Broń ulegająca stopniowemu zużyciu, w której trzeba uzupełniać amunicję (amunicja także jest osobnym typem przedmiotu), wspomniane wcześniej maski, a nawet narkotyki (każdy narkotyk będzie posiadać indywidualny efekt wizualny, a przedawkowanie danej substancji z pewnością nie skończy się dobrze dla Waszych postaci - miejcie to na uwadze!). Z przedmiotów codziennego użytku możemy wymienić jedzenie, napoje, alkohol, perfumy, a nawet ubrania i dodatki do ubrań (czapki, biżuteria, zegarki itp.), które po użyciu w ekwipunku od razu pojawią się na Waszych postaciach. Lista typów przedmiotów jest naprawdę spora i ciężko opisać wszystko w jednym temacie, także pozostałe odkryjecie już podczas rozgrywki. W przyszłości planujemy rozszerzyć funkcjonalność tego systemu o dodatkowe miejsca, w których będziecie mogli magazynować przedmioty (np. sejfy w budynkach). Akcesoria postaci i ubrania Nasze rozwiązania dotyczące ubierania postaci oraz "dekorowania" ich w dodatkowe akcesoria (kolczyki, zegarki itp.) z pewnością Wam się spodoba. Nie musicie aktualizować całego outfitu postaci, aby zmienić jeden element jej ubioru. Wystarczy, że użyjecie odpowiedniego przedmiotu w ekwipunku, dzięki czemu zmienicie osobno koszulkę, spodnie czy nawet buty. Wygodne? Z pewnością. Podsumowując, każdy element ubioru jest osobnym przedmiotem, który można łączyć z innymi elementami - coś jak zabawa w układanie puzzli, tyle że przyjemniejsza. Tworzenie postaci Zdecydowaliśmy się na całkowite wyeliminowanie z rozgrywki gotowych postaci stworzonych przez twórców Grand Theft Auto V (tzw. "pedy"), pozostawiamy je jedynie do użytku Event Team oraz w uzasadnionych przypadkach. Każda postać przy pierwszym zalogowaniu na serwerze musi zostać stworzona w kreatorze. Stworzyliśmy od podstaw własny system tworzenia awatarów, który sprawia, że stworzenie postaci jest łatwe i intuicyjne - należy wykonać dosłownie pięć prostych kroków. Jedynie w przypadku postaci żeńskich tych kroków jest sześć. Zaczynając od pierwszego kroku, naturalnie należy wybrać genetykę naszej postaci, czyli wygląd który odziedziczyła po swoich rodzicach. Po wybraniu odpowiednio wyglądu ojca oraz matki, wybieramy tak zwaną przewagę genów, która sprawi że wygląd postaci przybliży się bardziej do jednego z rodziców. W tej sekcji również decydujemy o kolorze skóry naszej postaci, a także skazach na ciele, jakie może posiadać (pieprzyki, blizny i tym podobne). Kolejną sekcją w kreatorze postaci jest oczywiście wygląd, gdzie szczegółowo możemy skupić się na twarzy tworzonej przez nas postaci. Wybór koloru oczu, szerokości nosa, szyi, wyglądu ust - to tylko kilka opcji w tej sekcji. Największym atutem jest oczywiście możliwość pokazania tego, jak czas oraz inne czynniki wpłynęły przez lata na naszą postać. Mowa oczywiście o opcji postarzenia postaci czy też nadaniu jej skaz na twarzy w postaci zniszczonej cery od promieni słonecznych, blizn, a także klasycznego trądziku. Następnym krokiem będzie wybór fryzury wirtualnego bohatera oraz koloru włosów. W tej sekcji decydujemy również o wyglądzie brwi. W przypadku postaci męskich mamy dodatkową opcję wybrania zarostu na twarzy i tego na klatce piersiowej. Jeśli chodzi zaś o żeńskie postacie, pojawia się dodatkowy krok, który umożliwia nam wybór makijażu. Nie tylko możemy zadecydować o jego charakterystycznym wyglądzie, ale także intensywności. Dalej możemy również dodać rumieńce, a także wybrać rodzaj oraz kolor szminki, która pojawi się na ustach postaci. Kolejny krok jest praktycznie tym ostatnim. Tutaj pozostaje nam jedynie wybór ubrania początkowego dla naszej postaci. W sekcji tej macie możliwość wybrania stylu ubrania, a także koloru poszczególnych jego elementów wraz z butami. Na samym końcu pozostaje już jedynie wybór pojazdu startowego, który Wasza postać otrzyma na określoną ilość czasu. Po kliknięciu opcji stwórz postać kreator zapyta jeszcze raz, czy jesteś pewien swojej decyzji. Jeśli nie masz pewności, że wszystko poprawnie wybrałeś, w tym momencie masz możliwość cofnięcia się ponownie do kreatora postaci. Należy pamiętać o tym, że po zatwierdzeniu stworzenia postaci, możliwości tej już nie będzie. System pojazdów W Wasze ręce oddamy również sprawnie działający system pojazdów, w tym również tuningu. Salony samochodowe będą bezobsługowe, działające jak sklepy 24/7. Zdecydowaliśmy się na to, ponieważ jest to dość problematyczny rodzaj biznesu, który mimo wszystko nie skłania graczy do zbyt rozbudowanych i ciekawych interakcji. Dodatkowo podczas rozwoju gospodarki, na starcie byłoby ciężko prowadzić interes tego rodzaju. Ceny pojazdów będą bardzo zróżnicowane i mamy nadzieję, że na każdym stopniu zamożności czy przeznaczenia postaci znajdziecie coś dobrego dla siebie. Co do samego skryptu, zarządzanie pojazdami będzie możliwe przez wygodny i prosty interfejs GUI, dzięki któremu będziecie mogli podejrzeć listę swoich pojazdów, sprawdzić ich statystyki oraz aktualną pozycję. Jeśli chodzi o interakcję pojazdów z grupami, nie będzie tutaj nic zaskakującego - pojazd będzie można jednorazowo podpisać pod grupę, bez późniejszej możliwości odpisania go, z wyjątkiem grupy rodziny. Oczywiście w pojazdach będzie zliczany przebieg, który będzie mieć bezpośredni wpływ na osiągi i konsumpcję paliwa w Waszych bolidach. Jazda niesprawnym technicznie autem nie będzie opłacalna, ponieważ stan silnika będzie mieć wpływ na aktualne spalanie pojazdu. Jeśli chodzi o możliwości modyfikacji, to poza standardowym lakierowaniem będziecie mieć możliwość zmiany koloru felg i wnętrza pojazdu. Będą to jedne z domyślnych usług oddanych w ręce warsztatów samochodowych, poza oczywiście naprawą. Dodatkowo udostępnimy możliwość zakupu tuningu, zarówno wizualnego jak i mechanicznego. Obecnie wprowadzimy jedynie tuning natywny z GTA: Online, jednak w przyszłości nie wykluczamy zmian w tym temacie. Należy jednak pamiętać, że nie cały tuning będzie dobrem ogólnodostępnym i nie będzie też dobrem wiecznym. Znamy problem nadmiernego bogacenia się postaci i bezsensownego, ciągłego ładowania wirtualnej waluty w ulepszanie aut, które często wiąże się potem z powstawaniem wielu niepoprawnych względem trybu Role Play sytuacji. Wobec tego pojazd z tuningiem będzie trzeba użytkować oszczędnie, jeśli będziecie chcieli długo cieszyć się zamontowanymi ulepszeniami. Ale bez obaw, części tuningowe nie będą zużywać się po przejechaniu czterech kółek dookoła Los Santos. Kolejną, dość ciekawą funkcjonalnością będzie skrypt pasów samochodowych. Standardowo każdy pojazd będzie posiadać zwykłe pasy bezpieczeństwa, które po zapięciu uchronią Waszą postać od wypadnięcia z pojazdu przez przednią szybę podczas mocnego uderzenia. Jako część tuningowa dostępne będą również pasy czteropunktowe, które dodatkowo będą redukować ilość punktów życia utraconych przez postać podczas uderzenia. Statusy postaci Opisywanie najmniejszych szczegółów dotyczących postaci w opisie? Męczące i żmudne, ale nie u nas! Postanowiliśmy odciążyć ten aspekt rozgrywki i wprowadzić statusy, które wyświetlają się nad głowami postaci. Na początku wprowadzamy sześć ikon, które informować będą o: rozpoznawalności postaci (gwiazdka), postać pod wpływem środków odurzających (pigułka), umieśnieniu/wysportowaniu (hantla), pisaniu na czacie (dymki), zapachu perfum (fiolka) oraz zranieniu (krople krwi). Dlaczego mielibyście wybrać właśnie nas? - tekstowy serwer Roleplay bazujący na GTA V, - zaawansowany skrypt gry, - przyjazny interfejs użytkownika, - doświadczeni programiści, - rozgrywka ulokowana w Los Santos, - zrównoważona gospodarka, - rozsądne wymogi dotyczące tworzenia organizacji przestępczych oraz biznesów, - rozbudowany system telefonu komórkowego, - dopracowany system cornerów, - rozbudowany system tuningu pojazdów, - znana i doświadczona ekipa, - świetna atmosfera. Zapraszamy Was do zapoznania się z forum, składania aplikacji i co najważniejsze - integracji z innymi użytkownikami. Pamiętajcie, że jest to główny element trybu Roleplay, bez którego staje się on szary i ponury. Zachęcamy również do zapoznania się z działem dyskusji, gdzie stworzyliśmy temat, w którym możecie zadawać pytania odnośnie serwera. W tym dziale znajdziecie również wątek, w którym na bieżąco wrzucamy zrzuty ekranu z postępem prac nad skryptem serwera, dzięki temu już przed startem możecie zapoznać się z systemami, z których będziecie korzystać podczas rozgrywki na Infinity Roleplay. Forum: https://i-rp.pl/ Serwer Discord: https://discord.com/invite/FVaqjKJ Facebook: https://www.facebook.com/irppl
Ostatnia aktywność
-
Walcz z nieumarłymi w Walce o przetrwanie na Cayo Perico w GTA Online
Twoim ulubionym miejscem wypoczynku zawładnął zabójczy syndrom imprezowej gorączki. Jakby istotna dla przemytu narkotyków wyspa nie była dość niebezpieczna sama w sobie, opanowały ją teraz hordy nieumarłych. Może to przez narkotyki, a może tropikalny klimat, ale nowi goście zachowują się jeszcze dziwniej, niż można było spodziewać. Przedzieraj się przez fale żywych trupów, w tym uzbrojonych w muszkiety konkwistadorów, poskramiaczy panter wraz ze swoimi podopiecznymi, roje rozdzielaczy i nie tylko w nowej Walce o przetrwanie na Cayo Perico. Utoruj sobie drogę przez hordy, dostań się na lotnisko i módl się, żeby ewakuacja samolotem nie trwała zbyt długo.
-
GTA V Enhanced z Oscarem
Beznadzieja jest z GTA V miało być kasa po każdym zalogowaniu i nie mam już od poniedziałku tym bardziej że nie nawet dziweku juz istalowalem gre dwa razy poznie werefikacje robilem i nic istna porazka nie polecem GTA + straty kasy jest .A jak nedzie GTA VI to napewno bedzie mega porazka
-
Poszukiwane osoby do tworzenia serwera na RAGE:MP.
odświeżam, obecnie mamy dwie osoby od skryptu, każda pomoc się przyda, mogą to być osoby nawet od planowania - wstępnie ustalony jest typ rozgrywki, warunki oraz pomysł na prowadzenie serwera po więcej informacji standardowo kontakt discord: sons666
-
Poradnik do przemytniczych misji Oscara Guzmana - jak zarobić najwięcej
GTA Online okazało się na tyle otwartą i chłonną przez graczy produkcją, że szybko zdecydowano się na wprowadzenie oficjalnych dodatków. Dzięki nim rozgrywka znacząco się poszerzyła, gdzie zyskaliśmy zupełnie nowe możliwości wykonywania misji i zarabiania. Jedne z najciekawszych z nich związane są niewątpliwie z osobą Oscara Guzmana. Warto zatem przyjrzeć się temu, jakie są najlepsze sposoby na największy zarobek podczas wykonywania takich misji. Kim jest Oscar Guzman?Omawiany przez nas Oscar Guzman to postać, którą spotkamy zarówno w grze Grand Theft Auto V, jak i w GTA Online. To meksykański imigrant, który na terytorium San Andreas zajmuje się przemytem narkotyków oraz broni. W GTA V nawiązujemy z nim współpracę dzięki Trevorowi w misji Nerwowy Ron. Aby rozpocząć misje w tym rozszerzeniu, pierwszym zadaniem będzie dokonanie zakupu hangaru, który stanie się naszą bazą. Ten ostatni służyć będzie nam do przemytu. Misja Nerwowy Ron jest z pewnością jedną z ciekawszych w grze, gdzie zasiądziemy za sterami samolotu, aby dostarczył ładunek broni. W GTA Online pojawiło się DLC, które wprowadziło możliwość wykonywania przemytniczych misji lotniczych. Dzięki temu można zarobić sporo pieniędzy do wydania w GTA, co z pewnością działa na wyobraźnię gracza. W przerwie między sesjami lub po wykonaniu wszystkich zadań możesz również zajrzeć na stronę https://nowe-kasyna-online.pl/, gdzie także można znaleźć sporo ciekawej rozrywki hazardowej. Kiedy już kupimy hangar lotniczy, naszym zadaniem będzie wyznaczyć zupełnie nową powietrzną trasę dla przemytu broni. Sam zaś Oscar będzie pełnił w grze rolę przemytnika, który wspomoże nas w nowych zadaniach. Misje do wykonania Prezentowane przez nas DLC do GTA Online, składa się z kilku misji, które podzielone są na misje przygotowawcze, czyli setup oraz finał zadania - Titan Job. Pierwszą misją jest Mogul, kiedy to konieczne będzie wykradzenie przynajmniej jednego samolotu - Silver, Black Mogul, dokonanie zniszczeń w bazach przeciwników oraz dotarcie do bazy. Intel z kolei polega na tym, że dzięki dronom można zhakować cztery serwery wrogich organizacji, a potem odnaleźć zatopione skarby. Iron Mule to już nieco wyższa szkoła jazdy, albowiem trzeba skorzystać ze specjalnych zagłuszaczy, zniszczyć rzeczy należące do organizacji Eberhard, a także ukraść helikopter DH-7 Iron Mule. Czwartą i ostatnią misją przygotowującą do finału jest Ammunition, gdy należy skoczyć ze spadochronem, przejąć helikopter oraz wykraść amunicję niezbędną dla Titana 250 D. Kiedy już wykonamy cztery misje, nadejdzie czas na finał, a w nim naszym głównym zadaniem będzie zdobycie samolotu Titan 250 D. Jest to maszyna wzorowana na kultowym Lockheedzie C-130 Hercules, który w wersji AC-130 znany jest z niezwykle dużej siły ognia. Zarobki dzięki misjomNiezwykle ważne jest to, że łącznie w ramach wątku Oscar Guzman znów w przestworzach można w GTA Online zarobić nawet 5 000 000 dolarów. Jeżeli ukończymy misję Gotów do biegu, to dostaniemy czapkę pole Mackenziego. Gdy ukończymy dowolną misję z wątku bez utraty życia, to dostaniemy specjalne oznaczenie dla Titana 250 D. Gdy na poziomie 3 ukończymy wszystkie misje na trudnym poziomie, to dostaniemy granatową kurtkę Eberhard. 4. poziom nagród zyskuje się, gdy na poziomie trudnym zakończy się misje bez korzystania z pancerza oraz przekąsek. Do tego cały wątek należy ukończyć w mniej niż 60 minut. Wyższy poziom - wyższe zarobkiJak można wyczytać na różnych stronach poświęconych GTA Online, zarobki w tej misji są całkiem spore. Kiedy korzystamy ze standardowego trybu, zarobić możemy 500 000 dolarów. Jeśli jednak zdecydujemy się na hard mode, to wtedy nasze zarobki zwiększają się do 750 000. Oczywiście wymaga to lepszych umiejętności, jak i przygotowania. Warto choćby zobaczyć poradniki, jak można wykonać całość w mniej niż 60 minut - to zdecydowanie pomaga w odpowiedniej znajomości misji, celów, ich rozmieszczenia. Kiedy wykonujemy misje podczas specjalnych wydarzeń tygodniowych, mamy szansę dodatkowo zyskać 100 000 dolarów za końcowy sukces, jak i pamiątkową koszulkę. Dla każdej z misji dostępne są strategie, które mocno pomagają w większych zarobkach. W misji Mogul nie trzeba od razu rzucać się na obie maszyny, gdyż to zabiera nam cenny czas. Można jednak potem spróbować zdobyć oba Mogule, które zwiększą zarobek w samym finale. W misji Intel należy skupić się na tych dwóch serwerach, które znajdują się najbliżej nas - to też pozwala zaoszczędzić czas. W Iron Mule najpierw należy zabrać się za waypointy, a jeśli chce się szybko poradzić z obroną, to najlepszym wyjściem do tego będzie Oppressor MK II, ewentualnie Buzzard. Tu także nie trzeba kraść wszystkiego. W Ammunition należy kierować się od razu na sam środek frachtowca, gdzie pierwszą rzeczą jest od razu zdobycie helikoptera. W finale zaś warto sobie wcześniej przygotować sprzęt, skorzystać z najlepszych pancerzy i broni, pozbyć się szybko ochrony i wejść do samolotu. Jeśli chcesz maksymalnie zwiększyć zarobki, to przy pierwszym wykonywaniu misji wykonaj wszystkie opcjonalne cele. To bowiem sprawi, że w każdej rundzie wypłata będzie maksymalna, choć już nie wykonamy tych misji. To też skróci drogę do 60 minut całości. Zdecydowanie lepiej jest grać drużynowo, gdyż można rozdysponować zadaniami i szybciej wykonać poszczególne misje. Co jest niezwykle istotne, hard mode nie różni się tak bardzo poziomem trudności, więc trzeba się tylko nastawić na to, że przeciwnicy będą celniej strzelać.
- Karty gotówkowe w trybie fabularnym GTA 5