Skocz do zawartości
Przeglądaj w aplikacji

A better way to browse. Learn more.

GTA Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zarejestruj się

Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.

Rafal87

Użytkownik
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Rafal87 odpowiedział(a) na Rafal87 temat w Problemy techniczne
    Napisałem. Mam nadzieje, ze pomogą w jakiś sposób. Tobie również dziękuje i pozdrawiam
  2. Rafal87 odpowiedział(a) na Rafal87 temat w Problemy techniczne
    Reset konsoli robiłem już kilkadziesiąt razy. Na offline również przechodziłem i problem nadal ten sam pozostaje. Brak możliwości zwiadu kasyna jakim brak wyposażenia salonu gier, które zniknęło gdy wziąłem ponownie zwiad kasyna. Cos czuje, ze pozostanie mi stworzenie nowej postaci i granie od zera...?
  3. Rafal87 odpowiedział(a) na Rafal87 temat w Problemy techniczne
    Recon, robiłem już tak. Podjechałem do kasyna, porobiłem zdjęcia wszystkich wejść, kamer itp. Jednak nie mogę teraz wysłać już zdjęć do Lestera.. Po wejściu do kasyna nic nie mogę zrobić... a w salonie gier nadal pusto.... Nie mam pojęcia co mam zrobić
  4. Rafal87 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
  5. Podbijam temat do góry ? jestem nowym graczem, chętnie do was dołączę ?
  6. Rafal87 opublikował(a) temat w Problemy techniczne
    Witam. mam problem z salonem gier w gta 5 online na Xbox one. Mianowicie, posiadam salon gier, ukończone mam w 98% przygotowanie do napadu na kasyno. Ostatnio wziąłem zwiad kasyna aby w 100% przeprowadzić ten zwiad. Gra mi się zawiesiła, wiec wyszedłem i wszedłem na nowo. Jednak kiedy wszedłem do salonu gier aby udać się do tablicy z przygotowaniem do napadu, okazało się,ze moj salon gier jest pusty (brak wyposażenia salonu gier) Nie wiem co w tej sytuacji mam zrobić. Gdy podchodzę do komputera, automaty do gier mam nadal zakupione chociaż ich nie ma w salonie. Widnieje tylko napis, ze automaty pokażą się po zakończeniu zwiadu kasyna. jednak gdy podjeżdżam pod kasyno nie mogę zrobić zwiadu... jakies sugestie? dziekuje z góry Pozdrawiam

Ostatnia aktywność

  1. 🌴TropicRP🌴 — Serwer stworzony od graczy dla graczy. Whitelist OFF | Start serwera już wkrótce! | Bojówka zakazana! RP nastawione na realizm i komfort graczy Obecnie poszukujemy osób chętnych do współtworzenia serwera, w tym: Członków administracji Zarządu oraz pracowników frakcji (LSPD, EMS, MECHANIK) Właścicieli i członków biznesów (restauracje, kluby itp.) Osób do prowadzenia gangów i organizacji przestępczych Graczy z pomysłem na ciekawe postacie i RP Co oferujemy? Przede wszystkim jesteśmy serwerem WL OFF, który akceptuje graczy niezależnie od doświadczenia. W przeciwieństwie do wielu innych serwerów WL OFF: Stawiamy na jakość RP i komfort graczy Ekonomia na serwerze jest wysoka, staramy się aby było jak najbardziej realistycznie Nie tolerujemy must-winów, szczególnie w frakcjach publicznych Każda sytuacja RP oceniana jest indywidualnie przez administrację Zachęcamy graczy do tworzenia własnych historii oraz akcji Startujemy już niedługo! Potrzebujemy właśnie Ciebie! Pomóż nam zbudować solidne community i dołóż swoją cegiełkę do naszego projektu. Serdecznie zapraszamy! https://discord.gg/BX8jXNcCQT
  2. Hej, mam problem już od 4 dni z P2P. Support odpisuje ale nic konkretnego. Sam doszedłem do problemu i wiem, że jest to problem nie z NAT (kolega ma taki sam czyli - umiarkowany) tylko problem leży w UPnP, które mam włączone lecz nie jest one wykrywalne przez samo GTA oraz router też nie wykrywa GTA. IPv6 mam wyłączone a IPv4 jest wykrywalne i włączone. Również dałem dedykowane DNS - 8.8.8.8 i 8.8.4.4 i nic nie pomaga. Dodałem porty UDP i TCP i też nie pomaga. Dodam, że na Enhanced gram od 4 dni (wtedy pobrałem), a na Legacy grałem jakoś 5/6 miesięcy temu i nie miałem żadnych problemów z P2P. Prosze o pomoc. Router: Archer C6 z modemem
  3. To nie jest problem ze sprzętem, tylko z konfiguracją modów w GTA V (wersja Epic). Crash przy replace pojawia się dlatego, że brakuje Heap Limit Adjuster i Packfile Limit Adjuster albo używany jest zły gameconfig (musi być pod Epic Games), bez tego gra po czasie zawsze wywala do pulpitu przy modach aut. Problem z addonami, gdzie działa tylko jeden pojazd albo znika cała lista, wynika z błędnie edytowanego dlclist.xml każdy addon musi być w osobnym folderze w mods/update/x64/dlcpacks/ i mieć poprawny, osobny wpis w dlclist.xml, jeden błąd powoduje zniknięcie wszystkich pojazdów. Rozwiązaniem jest instalowanie wszystkiego przez OpenIV w folderze mods, użycie gameconfiga przeznaczonego dla wersji Epic oraz testowanie addonów pojedynczo.
  4. Wesołych Świąt! Zaloguj się do GTA Online, a otrzymasz garść świątecznych prezentów, w tym sweter Wesołych Świąt i body w noworoczne fajerwerki.
  5. Z góry przepraszam jeśli dałem ten post w złym punkcie. Mam problem w podajże 2024 roku albo 2023 założyłem konto rockstar i połączyłem je z kontem steam, przestałem grać i robiłem jakis reset i wylogowało mnie z konta. problem jest w tym, że nie pamiętam maila ani nie moge nigdzie znalezc tego konta bo byl on chyba zakladany specjalnie na rockstara i czy jestem w stanie gdzies sprawdzic badz zrobic cos zeby nie tracic pieniedzy za kupno gta? i co w przypadku tego jak support nie odpisuje juz tydzien. prosze o pomoc

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.