Skocz do zawartości

RockardPL

Użytkownik
  • Zawartość

    14
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O RockardPL

GTA Online

  • Social Club
    Rockard69
  1. Witam ostatnio borykam się z problem dotyczącym Gta V. Otóż, gdy włączam gta v ładuje się social club, wszystko pięknie i włącza się gra, pojawia się czarny ekran i po chwili wyskakuję błąd "Program Grand theft auto V przestał działać". Następnie, pojawia się przycisk "zamknij program". Bardzo prosiłbym o pomoc, wcześniej grałem w gta v bez problemu a od jakiegoś czasu, pojawia się właśnie ten problem. Z góry dziękuję. Specyfikacja komputera: -Karta graficzna : radeon r7 370 series 2gb -Procesor : Amd A10-7870K Radeon r7 -Ram: 8gb
  2. pecet Mam problem z zainstalowaniem modów.

    ok zobacze napisze zaraz czy zadzialalo DZIALA dzieki ci wielkie za pomoc
  3. ja to nie wiem czemu on ma problem bo dostal hajs ?
  4. Witam, postanowilem, ze zainstaluje sobie mody do gta 5 i pogram na nich, bo wiadomo na modach najwieksza frajda. Zrobilem wiec nowy folder z takimi samymi plikami, do gta czyli mam 2 foldery z gta, jeden czysty, drugi zmodowany. Ale gdy zainstalowalem, podstawowe mody i jakis trainer wchodze do gry i mi nic nie dziala, wiem ze rockstar zabronil modow, ale podobno znowu mozna ich uzywac... Prosze was o pomoc, mozliwe, ze jest to spowodowane tym, ze mam 2 foldery z gta. Nie wiem, napiszcie co o tym sadzicie i pomozcie rozwiazac moj problem. Z gory dziekuje.
  5. pecet Dobry sprzęt a mało fps.

    A czy jak komputer sie zepsuje i mam gwarancje to moge prosic o zwrot pieniedzy ?
  6. pecet Dobry sprzęt a mało fps.

    Juz mowilem ze mnie ochujal no i mama mowi ze sam chcialem u niego skladac itd ale jeszcze sprobuje cos zaradzic ...
  7. pecet Dobry sprzęt a mało fps.

    Strasznie sie wkurwilem dowiadujac sie ze komputer za ktorego dalem 2800 zl kosztuje ok 1800-2000 jak to gowno sprzedam to i tak nie wyjde na czysto. Masakra
  8. pecet Dobry sprzęt a mało fps.

    dzieki ale raczej dlugo nowego kompa nie dostane bo nie jestem dorosly i utrzymuje sie na rodzicach
  9. pecet Dobry sprzęt a mało fps.

    A napisalbys jakie dokladnie mam ustawic ustawienia graficzne lub gdzie moge sprawdzic ? bo nie znam sie zbytnio
  10. pecet Dobry sprzęt a mało fps.

    Wiem, ze niezle jestem strasznie wkurwiony. Jak kurwa mozna tak robic szkoda ze od kupna kompa minelo juz kilka dobrych miesiecy tak to bym poszedl do niego i zlozyl skarge, ze komputer nie spelnia moich potrzeb i oszukal mnie.
  11. pecet Dobry sprzęt a mało fps.

    gosc mnie wyruchal na hajs zreszta wiele rzeczy sie naslyszalem ze u tego goscia u ktorego skladalem to strasznie oszukuje ale to dopiero dowiedzialem sie po zakupie i tak komputer kosztowal 2800zl klawiature potem dokupywalem za 700 i myszke za 2500 monitor 600 podkladka 50 sluchawki 300 ale sam komp 2800
  12. pecet Dobry sprzęt a mało fps.

    Heh nie ma to jak kupienie kompa za 2800 z potem odpowiedz NA TYM NIE POGRASZ KOMFORTOWO W GTA 5 kur** mac gosc z komputerem za 2500 mial 60 fps na wysokich. japierdole pieniadze wydane w bloto. nosz kurwa
  13. Witam. Od momentu kiedy zainstalowałem GTA 5 pojawia się u mnie problem, między innymi gram na wysokich ustawieniach graficznych, a mam 30-40 FPS, w wiedźminie 3 grając na wysokich miałem 50-60 FPS+, no a wiedźmin nieco przewyższa wymagania GTA 5. Nie wiem, co może być przyczyną, tak niskich wyników FPS. Bardzo prosiłbym o pomoc, lubię tą grę i chciałbym pograć na jak najlepszych ustawieniach graficznych, mając przy tym te 50-60FPS+. Chciałbym dodać, że instalowałem już sterowniki a i GTA 5 zainstalowało mi się w dziwnym miejscu, jest screen jak to wygląda.Czemu dziwnie ? Po prostu zainstalowało mi się to w folderze z grami myślałem, że utworzy folder, a nie bezpośrednio wrzuci pliki. Specyfikacja sprzętu: RAM: 8192MB Procesor: AMD A10-7870K Radeon R7 Compute Cores 4C+8G (4CPUs), ~3.9GHz Karta graficzna: AMD Radeon (TM) R7 370 Series (Posiada 2GB ramu) DirectX: 12

Grand Theft Auto Forum

GTA Forum to polska społeczność graczy GTA Online. Dyskutujemy i dzielimy się pomocą z użytkownikami GTA V. Dzięki forum gra w GTA 5 jest przyjemniejsza gdyż można tutaj znaleźć kompanów do wspólnej rozgrywki. Dołącz do naszej społeczności rejestrując się na forum.

Google+

Twórcy z GTA Online na Youtube

Polskie Ekipy w GTA Online

Każdy kto grał w GTA Online wie, że samotne życie na sesjach swobodnych i akcjach to ciężki kawałek chleba. GTA Forum przychodzi takim samotnikom z pomocą i organizuje w dziale Ekipy prezentacje polskich ekip oraz pozwala umawiać się na wspólną grę. Każdy założyciel ekipy ma możliwość promować swój skład na tym forum aby rekrutować graczy do swojego składu.

Kasa do GTA Online

Polityka Rockstar w GTA 5 sprawia, że zdobycie pieniędzy jest trudne i czasochłonne a nowe zawartości DLC są coraz droższe. Z pomocą przychodzi Money Lobby na których można zebrać GTA$ 100 000 000 uczestnicząc w specjalnych sesjach oraz Level Up gdzie konto jest modowane o lepsze statystyki i więcej zer na koncie w wirtualnym banku.
×