Skocz do zawartości

Zarejestruj się

Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.

Szary99

Użytkownik
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Grę zakupiłem osobiście w MediaExpert. Konto Social Club posiadam tylko jedno. Rockstar napisał, że oczekuje abym wysłał zdjęcie karty z kluczem aktywacyjnym razem z moim email, co też uczyniłem. Oczekują również, że wyślę im zdjęcie paragonu sprzed kilku lat, który dawno wyblakł i go wyrzuciłem. Ciężko się z nimi dogadać. Mimo, iż widzą na pewno w swojej bazie, że klucz był przypisany do danego konta, problem nadal jest nierozwiązany.
  2. Witam. Jestem tu nowy. GTA V z niewiadomych mi przyczyn zostało usunięte z mojego konta Rockstar Games. Rockstar na email nie odpowiada. Czy może ktoś mi podać do nich aktualny numer telefonu? Oprócz +48222953758, bo znam go i jest nieosiągalny. Bardzo proszę o pomoc. Dzięki. Pozdrawiam.

Ostatnia aktywność

  1. Dogadajcie się między sobą czy jaką wersję GTA 5 macie, PS5 czy PS4.
  2. Witam jak można zaprosić znajomego do sesji? Na konsoli ps5 jesteśmy znajomymi, widzimy nasze profile na liscie , w zakładce znajomi w grze również, po wysłaniu zaproszenia nic się nie dzieje... Widac tylko że gracz zaproszony i tyle...
  3. Jak zainstalujesz GTA 5 w innym folderze jak WindowsApps to jest taka opcja, że wgrasz mody.
  4. Dzień dobry mam pytanie czy da się zmodować wersję z game passa na PC
  5. Podczas uruchamiania gry gta 5 enchanced wyskoczył mi problem z autoryzacja, problem wystepuje tylko podczas odpalania wersji enchanced, Rockstar support nie wie co zrobic i zamykaja mi zgłoszenia.Był bym wdzieczny za jaką kolwiek pomoc.

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum