Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'gta san andreas' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Grand Theft Auto
    • Swobodna dyskusja
    • Modyfikacje
    • FiveM i Grand Theft Multiplayer
    • Misje i poradniki
    • Problemy techniczne
  • GTA Online
    • Aktualizacje i dodatki
    • Poradniki i pytania
    • Ekipy i gracze
    • Glitche i cheaty
    • Giełda
  • Gaming
    • Rockstar Games
    • Sprzęt do grania i Internet
    • Stream i nagrywanie

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Social Club


Platforma

Znaleziono 4 wyniki

  1. Niedawno pojawiły się informacje, że dwie gry z trylogii Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, czyli GTA III i GTA Vice City, opuszczą Netflix 13 grudnia 2024 roku. Jednak nie wszystkie części trylogii znikają – GTA San Andreas pozostaje w ofercie platformy. Jest to świetna wiadomość dla fanów tej części, która jest jedną z najpopularniejszych gier serii. Według dostępnych danych, aż 25 milionów z 36 milionów pobrań na Netflix dotyczyło właśnie GTA San Andreas. Aktualizacja trylogii – co nowego? W ostatnich dniach trylogia Definitive Edition otrzymała ogromną aktualizację, która wprowadza wiele poprawek oraz nowe funkcje. Najważniejszą nowością jest tryb Klasycznego oświetlenia, przywracający oryginalne oświetlenie znane z klasycznych wydań gier. To funkcja, na którą społeczność czekała od dawna, zwłaszcza po premierze mobilnych wersji gier w 2023 roku, gdzie ta opcja została wprowadzona jako pierwsza. Najważniejsze zmiany wprowadzone przez aktualizację: Dodanie trybu klasycznego oświetlenia, który przywraca oryginalny klimat wizualny gier. Możliwość pauzowania przerywników filmowych. Usprawnienie sterowania i animacji postaci. Poprawki wizualne i techniczne dla wszystkich trzech tytułów, w tym ulepszenie tekstur, oświetlenia i optymalizacji gry na PC oraz konsolach. Dzięki tej aktualizacji remastery zyskały nowe życie, a wielu graczy, którzy zrezygnowali z gry po jej problematycznej premierze w 2021 roku, zaczyna wracać do trylogii. Na platformie Steam odnotowano wzrost aktywnych graczy, zwłaszcza w przypadku GTA San Andreas, które przyciąga teraz ponad 700 osób dziennie. Co dalej z trylogią? Rockstar Games zapowiedziało dalsze poprawki i aktualizacje dla Definitive Edition. Choć wiele problemów zostało już naprawionych, nadal trwają prace nad wyeliminowaniem błędów, takich jak te w misji Rozbijanie banku u Caliguli w GTA San Andreas. Gracze liczą, że przyszłe aktualizacje jeszcze bardziej usprawnią rozgrywkę. Co sądzicie o najnowszej aktualizacji i decyzji o pozostawieniu GTA San Andreas na Netflix? Podzielcie się swoimi opiniami poniżej!
  2. V-Santos.net – Nowy serwer SAMP! Start: 27.10.2024 Czy jesteś gotowy na prawdziwą przygodę w Los Santos? Dołącz do V-Santos.net – serwera, który zabierze Cię w zupełnie nową podróż po legendarnym mieście! Co oferujemy? Unikalny system ekonomii – Zarabiaj, inwestuj, rozwijaj! Dynamiczne frakcje i gangi – Walcz o dominację w Los Santos. Niesamowite pojazdy i modyfikacje – Od klasycznych aut po nowoczesne maszyny! Zaawansowana rozgrywka roleplay – Twórz swoją postać, działaj w świecie pełnym wyzwań i możliwości. Dostęp do unikalnych eventów – Organizujemy turnieje, wyścigi, sesje RP i inne niesamowite wydarzenia! Wysoka jakość i stabilność serwera – Bez lagów, z przyjaznym i aktywnym admin teamem. Nie czekaj – dołącz do nas już 27 października 2024 i twórz swoją historię w Los Santos! Forum: https://v-santos.net/forum/ Link do yt: https://www.youtube.com/@user-zv6fp3xs8h RDlC48I.mp4
  3. Witam. Problem dotyczy gry GTA San Andreas. Po latach postanowiłem wrócić sobie do starej gierki (tej sprzed wersji Definitive Edition) Miałem mnóstwo problemów z którymi sobie poradziłem ale ten, o którym piszę, nie mogłem sobie z Nim poradzić dlatego też proszę o pomoc. Podczas celowania z pistoletu dwuręcznego nie mam możliwości poruszania się ale w przypadku zwykłego małego pistoletu ten problem znika. Z tego co kojarzę to normalnie można było chodzić podczas wciśniętego PPM a teraz nie mam takiej możliwości i przyznam, że jest to dość irytujące. Dlatego bardzo proszę o pomoc i porady. Dodam, że mam GTA SA na platformie Rockstar Games Pozdrawiam
  4. Mietek

    Pomocy

    Pomocy jak odpalam save to laduje sie do polowy i pisze program gta_sa przestal dzialac Jak otwieram save za pomoca save editor to wyskakuje mi takie cos : java.lang.RuntimeException: java.lang.reflect.InvocationTargetException at nl.paulinternet.gtasaveedit.model.MethodInvoker.handleEvent(MethodInvoker.java:36) at nl.paulinternet.gtasaveedit.model.ReportableEvent.report(ReportableEvent.java:20) at nl.paulinternet.gtasaveedit.view.swing.PMenuItem.actionPerformed(PMenuItem.java:31) at javax.swing.AbstractButton.fireActionPerformed(Unknown Source) at javax.swing.AbstractButton$Handler.actionPerformed(Unknown Source) at javax.swing.DefaultButtonModel.fireActionPerformed(Unknown Source) at javax.swing.DefaultButtonModel.setPressed(Unknown Source) at javax.swing.AbstractButton.doClick(Unknown Source) at javax.swing.plaf.basic.BasicMenuItemUI.doClick(Unknown Source) at javax.swing.plaf.basic.BasicMenuItemUI$Handler.mouseReleased(Unknown Source) at java.awt.Component.processMouseEvent(Unknown Source) at javax.swing.JComponent.processMouseEvent(Unknown Source) at java.awt.Component.processEvent(Unknown Source) at java.awt.Container.processEvent(Unknown Source) at java.awt.Component.dispatchEventImpl(Unknown Source) at java.awt.Container.dispatchEventImpl(Unknown Source) at java.awt.Component.dispatchEvent(Unknown Source) at java.awt.LightweightDispatcher.retargetMouseEvent(Unknown Source) at java.awt.LightweightDispatcher.processMouseEvent(Unknown Source) at java.awt.LightweightDispatcher.dispatchEvent(Unknown Source) at java.awt.Container.dispatchEventImpl(Unknown Source) at java.awt.Window.dispatchEventImpl(Unknown Source) at java.awt.Component.dispatchEvent(Unknown Source) at java.awt.EventQueue.dispatchEventImpl(Unknown Source) at java.awt.EventQueue.access$500(Unknown Source) at java.awt.EventQueue$3.run(Unknown Source) at java.awt.EventQueue$3.run(Unknown Source) at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) at java.security.ProtectionDomain$JavaSecurityAccessImpl.doIntersectionPrivilege(Unknown Source) at java.security.ProtectionDomain$JavaSecurityAccessImpl.doIntersectionPrivilege(Unknown Source) at java.awt.EventQueue$4.run(Unknown Source) at java.awt.EventQueue$4.run(Unknown Source) at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) at java.security.ProtectionDomain$JavaSecurityAccessImpl.doIntersectionPrivilege(Unknown Source) at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(Unknown Source) at nl.paulinternet.gtasaveedit.view.EventQueueProxy.dispatchEvent(EventQueueProxy.java:12) at java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForFilters(Unknown Source) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForFilter(Unknown Source) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(Unknown Source) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source) at java.awt.EventDispatchThread.run(Unknown Source) Caused by: java.lang.reflect.InvocationTargetException at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source) at nl.paulinternet.gtasaveedit.model.MethodInvoker.handleEvent(MethodInvoker.java:33) ... 41 more Caused by: java.lang.RuntimeException: java.lang.reflect.InvocationTargetException at nl.paulinternet.gtasaveedit.model.MethodInvoker.handleEvent(MethodInvoker.java:36) at nl.paulinternet.gtasaveedit.model.ReportableEvent.report(ReportableEvent.java:20) at nl.paulinternet.gtasaveedit.model.ReportableEvent.handleEvent(ReportableEvent.java:26) at nl.paulinternet.gtasaveedit.model.ReportableEvent.report(ReportableEvent.java:20) at nl.paulinternet.gtasaveedit.model.Savegame.load(Savegame.java:29) at nl.paulinternet.gtasaveedit.view.QuickLoad.loadSavegame(QuickLoad.java:34) ... 46 more Caused by: java.lang.reflect.InvocationTargetException at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source) at nl.paulinternet.gtasaveedit.model.MethodInvoker.handleEvent(MethodInvoker.java:33) ... 51 more Caused by: java.lang.NullPointerException at nl.paulinternet.gtasaveedit.view.pages.CollectablePageJumps$LabelFound.updateText(CollectablePageJumps.java:34) ... 56 more
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum