Znajdź zawartość
Wyświetlanie wyników dla tagów 'gta' lub '' .
-
namo Live GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 z 06.11.2024
Namo opublikował(a) temat w Live z GTA Online
🕹️ GTA Online z Ekipą Toster™ na PC na żywo Kolejna transmisja na żywo z rozgrywki Tostów w Grand Theft Auto Online Donate Tipply https://tipply.pl/@namo Donate Streamlabs (!punkty) https://streamlabs.com/namopsx/tip Donate StreamElements (PSC) https://streamelements.com/namopl/tip Wsparcie https://youtube.com/@namopl/join Ekipa Toster https://gta.pl/toster Facebook https://fb.com/namo Messenger https://m.me/namo Instagram https://instagram.com/namo.pl TikTok https://tiktok.com/@namo.pl Ciekawostka o GTA Online: Wpływ na kulturę i społeczność graczy GTA Online nie tylko zrewolucjonizowało sposób, w jaki gracze poznają otwarty świat, ale także znacząco wpłynęło na kulturę graczy na całym świecie. Od momentu swojego debiutu w 2013 roku, GTA Online stało się platformą, która umożliwiła graczom nie tylko współpracę w wykonywaniu misji, ale także tworzenie własnych wydarzeń, organizowanie wyścigów oraz współpraca w tworzeniu unikalnych treści w ramach społeczności. Jednym z najciekawszych aspektów GTA Online jest powstanie różnorodnych społeczności skupionych wokół wspólnego celu, od organizacji randek w grze po utworzenie własnych fanowskich wydarzeń, takich jak święta autem, gdzie gracze gromadzą się na wielkie parady, które naśladują prawdziwe festiwale motoryzacyjne. Ponadto, GTA Online stało się również inspiracją dla wielu twórców kontentu na platformach takich jak YouTube czy Twitch, gdzie gracze dzielą się swoimi przygodami, analizami i skeczami w stylu GTA. Dzięki tym treściom, gra przyciągnęła jeszcze większą publiczność, co stworzyło swoistą subkulturę wokół gry. Niektóre z wydarzeń, organizowanych przez tę społeczność, zyskały takie na znaczeniu, że utorowały drogę dla nieformalnych turniejów e-sportowych, w których gracze rywalizują w różnych aktywnościach w Los Santos. Wszystko to pokazuje, jak GTA Online stało się nie tylko grą, ale również platformą do wyrażania siebie, angażowania się w społeczność oraz budowania relacji zarówno online, jak i offline. Ta dynamiczna platforma wciąż ewoluuje, mając wpływ na kulturę gier wideo, pokazując, jak ważna jest interakcja i kreatywność w nowoczesnej erze gier.-
- playstation 5
- youtube
-
(i 7 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam ostatnio naszła mnie ochota na grę na Simple Zombies ale mam pewien problem z uruchomieniem gdyż klikam f4 uruchamiając jednocześnie menu tego moda niestety menu sie nie otwiera i gra się crashuje niżej postawiam log dzięki za pomoc i miłego dnia/wieczoru. [20:52:09] [DEBUG] Loading API from .\ScriptHookVDotNet2.dll ... [20:52:09] [DEBUG] Loading API from .\ScriptHookVDotNet3.dll ... [20:52:09] [DEBUG] Loading scripts from D:\Grand Theft Auto V\scripts ... [20:52:09] [DEBUG] Loading assembly NativeUI.dll ... [20:52:09] [INFO] Found 1 script(s) in NativeUI.dll resolved to API 2.11.6. [20:52:09] [DEBUG] Loading assembly ZombiesMod.dll ... [20:52:09] [INFO] Found 16 script(s) in ZombiesMod.dll resolved to API 2.11.6. [20:52:09] [DEBUG] Instantiating script NativeUI.BigMessageThread ... [20:52:09] [INFO] Started script NativeUI.BigMessageThread. [20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Controllers.SurvivorController ... [20:52:09] [INFO] Started script ZombiesMod.Controllers.SurvivorController. [20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Controllers.WorldController ... [20:52:09] [INFO] Started script ZombiesMod.Controllers.WorldController. [20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.ModController ... [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.ModController because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.get_CellEmailBcon() w GTA.UI.Notify(String message, Boolean blinking) w GTA.UI.Notify(String message) w ZombiesMod.Static.Config.Check() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Config.cs:wiersz 32 w ZombiesMod.ModController..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\ModController.cs:wiersz 25 [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager ... [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s) w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str) w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value) w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle) w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerGroupManager.cs:wiersz 37 [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory ... [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s) w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str) w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value) w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset) w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerInventory.cs:wiersz 40 [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerMap ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerMap. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerVehicles ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerVehicles. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.AnimalSpawner ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.AnimalSpawner. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.Loot247 ... [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.Scripts.Loot247 because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key) w ZombiesMod.Scripts.Loot247..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\Loot247.cs:wiersz 25 [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.MapInteraction ... [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.Scripts.MapInteraction because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s) w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str) w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value) w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle) w ZombiesMod.Scripts.MapInteraction..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\MapInteraction.cs:wiersz 21 [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.ScriptEventHandler ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.ScriptEventHandler. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.ZombieVehicleSpawner ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.ZombieVehicleSpawner. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller. [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key) w GTA.Model.op_Implicit(String source) w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70 --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerIsDead() w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats.OnTick(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerStats.cs:wiersz 104 w SHVDN.Script.DoTick() [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats. [20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats. w System.Threading.Thread.AbortInternal() w System.Threading.Thread.Abort() w SHVDN.Script.Abort() w SHVDN.Script.DoTick() w SHVDN.Script.MainLoop() [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key) w GTA.Model.op_Implicit(String source) w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70 --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerPed() w ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.get_PlayerPed() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\RecruitPeds.cs:wiersz 19 w ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.OnTick(Object sender, EventArgs eventArgs) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\RecruitPeds.cs:wiersz 25 w SHVDN.Script.DoTick() [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds. [20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds. w System.Threading.Thread.AbortInternal() w System.Threading.Thread.Abort() w SHVDN.Script.Abort() w SHVDN.Script.DoTick() w SHVDN.Script.MainLoop() [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key) w GTA.Model.op_Implicit(String source) w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70 --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerInVehicle() w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.OnTick(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 37 w SHVDN.Script.DoTick() [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair. [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key) w GTA.Model.op_Implicit(String source) w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70 --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerPed() w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.get_PlayerPed() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 28 w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.OnAborted(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 32 w SHVDN.Script.Abort() [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair. [20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair. w System.Threading.Thread.AbortInternal() w System.Threading.Thread.Abort() w SHVDN.Script.Abort() w SHVDN.Script.DoTick() w SHVDN.Script.MainLoop() [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s) w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str) w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value) w NativeUI.UIResText.Draw(String caption, Int32 xPos, Int32 yPos, Font font, Single scale, Color color, Alignment alignment, Boolean dropShadow, Boolean outline, Int32 wordWrap) w NativeUI.TimerBarBase.Draw(Int32 interval) w NativeUI.BarTimerBar.Draw(Int32 interval) w NativeUI.TimerBarPool.Draw() w ZombiesMod.Static.MenuConrtoller.OnTick(Object sender, EventArgs eventArgs) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\MenuConrtoller.cs:wiersz 30 w SHVDN.Script.DoTick() [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller. [20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller. w System.Threading.Thread.AbortInternal() w System.Threading.Thread.Abort() w SHVDN.Script.Abort() w SHVDN.Script.DoTick() w SHVDN.Script.MainLoop()
-
Mówię oczywiście o https://tplc.qrix.eu. Ekipa traktuje ludzi jak śmieci. Sytuacja wygląda następująco. Mam buga w statystykach na profilu który mi wyświetla nieprawidłową ilość przychodu. Glitcha próbowałem wyjaśnić z obsługą Rockstara, ale niestety nie byli mi w stanie pomóc. Oczywiście mam dowody na to. Ale do rzeczy - wbiłem na ich TSa mając nadzieję, że będę mógł z nimi chociaż porozmawiać o mojej sytuacji, czy mnie przyjmą. Zostałem dopuszczony na ich kanał, ale zanim mogłem coś powiedzieć, buc admin zwany Adrianx-pl bez żadnej próby wyjaśnienia sytuacji czy ostrzeżenia, zbanował mnie zarówno na TSie i w ekipie. W dodatku na wstępie zostałem jeszcze niesłusznie oznaczony jako "cheater lub idiota", pomimo że nigdy żadnego haksa nie odpaliłem. Rozumiem, że mogli mi nie zaufać i nie przyjąć, ale tak się nie powinno traktować ludzi.
- 2 odpowiedzi
-
- 2
-
- gta
- gta online
- (i 7 więcej)
-
Live GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 z 08.10.2024
Namo opublikował(a) temat w Live z GTA Online
🕹️ GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 na żywo Kolejna transmisja na żywo z rozgrywki Tostów w Grand Theft Auto Online Donate Tipply https://tipply.pl/@namo Donate Streamlabs (!punkty) https://streamlabs.com/namopsx/tip Donate StreamElements (PSC) https://streamelements.com/namopl/tip Wsparcie https://youtube.com/@namopl/join Ekipa Toster https://gta.pl/toster Facebook https://fb.com/namo Messenger https://m.me/namo Instagram https://instagram.com/namo.pl TikTok https://tiktok.com/@namo.pl Ciekawostka o GTA V: Easter eggi nawiązujące do innych gier GTA V jest znane nie tylko ze swojej rozległej i szczegółowej otwartej świata, ale także z licznych easter eggów, które sprawiają, że doświadczenie gry jest jeszcze bardziej wciągające. W Los Santos gracze mogą natknąć się na odniesienia do innych gier, filmów i popkultury. Przykładem jest tajemniczy mural przedstawiający postać przypominającą Bigfoota, co nawiązuje do poprzedniej części serii – GTA: San Andreas, gdzie legendarny stwór był centralnym elementem wielu teorii spiskowych. Innym interesującym easter eggiem jest tajemnicza legendární postać zwana "Krazy K", która pojawia się w grze, gdy gracz infiltruje pewne lokalizacje. Postać ta była luźno zainspirowana postacią z gier RPG na PC oraz elementami z popularnych strzelanek. Co więcej, istnieją również odwołania do klasycznych gier, takich jak Dark Souls, w formie ukrytych przedmiotów oraz wyzwań, które przypominają mechaniki renesansowego RPG. Dodatkowo, w grze można znaleźć różne nawiązania do filmów takich jak "Zombie Apocalypse" lub "Codename: Venice", które dodają dodatkową warstwę do narracji w świecie GTA V. Te easter eggi odzwierciedlają zaangażowanie Rockstar w tworzenie nie tylko gry, ale także bogatego i złożonego doświadczenia, które czerpie inspiracje z różnych źródeł kultury popularnej. Dla fanów gier oznaczają one ekscytującą okazję do odkrywania i interpretacji ukrytych nawiązań, co czyni eksplorację Los Santos jeszcze bardziej satysfakcjonującą.-
- playstation 5
- namo
-
(i 8 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Nowy tydzień w GTA Online, a w nim: Auto na podium w kasynie: Benefactor Schlagen GT Auto na podium w klubie LS: Lampadati Novak Pojazdy na torze testowym w klubie LS: Coil Cyclone Pfister 811 Benefactor Feltzer W salonie Luxury Autos na wystawie są auta: Karin Asterope GZ Canis Terminus W salonie Simeona Premium Deluxe Motorsport na wystawie są auta: Annis Hellion Western Daemon LCC Sanctus Chariot Romero Hearse Declasse Tornado Rat Rod Zniżki: Ciuchy z Areny Wojny – 30% taniej Arena Wojny (ulepszenia + modyfikacje) – 30% taniej Declasse Tornado Rat Rod – 30% taniej LCC Sanctus – 30% taniej Chariot Romero Hearse – 30% taniej Albany Brigham – 30% taniej Albany Lurcher – 30% taniej Coil Cyclone – 30% taniej Vapid Caracara – 30% taniej Dewbauchee JB 700W – 50% taniej Zielone i fioletowe body Marsjanina – za darmo Wszystkie gotowe pojazdy ze sklepu Arena War + ich 3 wersje (Koszmar, Apokalipsa, Szok przyszłości) – 30% taniej Rakietnica – 30% taniej (Furgonetka z bronią) Premie: 3x GTA$ & RP/AP – Tryby z Areny Wojny 2x GTA$ & RP – Tryb adwersarza Naznaczony 2x GTA$ & RP – Zlecenia zabójstwa na telefon od Franklina Clintona Wyzwanie tygodnia: Weź udział w 2 trybach na Arenie Wojny, aby odebrać 100,000$ Powracająca zawartość z okazji Halloween: Halloweenowe maski Farby na twarz Klaksony Halloweenowe Ozdoby do lowriderów (figurki) Zlecenia z złomowiska zostały zaktualizowane o nowe auta do kradzieży: Albany Fränken Stange (Kontenerowiec) Pegassi Torero (Kasyno) Albany Hermes (Arena wojny) Zlecenia na najbardziej poszukiwanych przestępców w biurze kaucyjnym w tym tygodniu: 3 października: Brock Thompson 4 października: Chaz Lieberman 5 października: Omar Garcia 6 października: Cleo Song 7 października: Leroy O'Neil 8 października: Chaz Lieberman 9 października: Omar Garcia Ważne informacje: W tym tygodniu w furgonetce z bronią dostępna jest Strzelba bojowa. Ten tydzień jest ostatnią szansą na odebranie nagród z okazji Oktoberfest: Koszulka Pisswasser Good Time Złote szorty Pisswasser Strój Alpejski Oznaczenia dla Übermachta Cyphera (czerwone i białe wyścigowe Pisswasser) Oznaczenia dla Übermachta Sentinela Classica (geometryczne wyścigowe Pisswasser) Te itemy są dostępne tylko do 9 października! Następny tydzień: Do gry zostanie dodana nowa walka o przetrwanie na cmentarzu Ludendorff w North Yankton oraz nowe wyzwanie społeczności (tryb jest ograniczony czasowo). Dodatkowe bonusy: W tym tygodniu na złomowisku możecie odebrać pojazd Albany Fränken Stange jako swój własny osobisty, jeśli ukończycie zlecenie kradzieży (Kontenerowiec). Standardowa cena zakupu auta na złomowisku to 20,000$, ale możecie odblokować cenę promocyjną 10,000$, jeśli posiadacie wytwórnię fałszywych dokumentów. Halloweenowe bonusy: Rockstar Games obchodzi Halloween jak co roku, rozdając nagrody: Zalogujcie się w tym tygodniu, żeby odebrać czarną maskę demona kozy. Ukończ wyzwanie tygodnia, aby odblokować czerwoną maskę demona kozy.
-
namo Live GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 z 29.09.2024
Namo opublikował(a) temat w Live z GTA Online
🕹️ GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 na żywo Kolejna transmisja na żywo z rozgrywki Tostów w Grand Theft Auto Online Donate https://tipply.pl/@namo Wsparcie https://youtube.com/@namopl/join Ekipa Toster https://gta.pl/toster Facebook https://fb.com/namo Messenger https://m.me/namo Instagram https://instagram.com/namo.pl TikTok https://tiktok.com/@namo.pl Ciekawostka o GTA Online: "Dni Mocy" i ich znaczenie w grze W GTA Online jedną z najbardziej ekscytujących aktualizacji była ta, która wprowadziła "Dni Mocy" (czyli "Casino Heist"). To wydarzenie, które pozwala graczom na przeprowadzenie skomplikowanego skoku na kasyno Diamond Casino and Resort, wprowadziło do gry mnóstwo nowych elementów, a także zrewolucjonizowało sposób, w jaki gracze postrzegają współpracę w misjach. "Dni Mocy" nie tylko wykonało śmiałe przełamanie konwencji dotyczących przestępczości w GTA Online, ale także wniosło nowatorski mechanizm wyboru strategii, w którym gracze muszą podjąć decyzje, jak najlepiej przeprowadzić skok – czy decydują się na podejście ciche, czy szaleńcze. Dodatkowo, aktualizacja wprowadziła nowe rodzaje pojazdów, sprzętu oraz broni, co sprawiło, że planowanie skoku stało się jeszcze bardziej ekscytujące i złożone. Co ciekawe, gracze mogą również przekształcić swoje ukryte bazy w miejsce do planowania skoków, co przyczyniło się do głębszego poczucia immersji. Dzięki tym zmianom, każdy gracz ma szansę na przeżycie unikalnych doświadczeń podczas planowania, co znacznie wzbogaca rozgrywkę w GTA Online. Z "Dni Mocy" gracze nie tylko dostają szansę na zdobycie dużych nagród, ale także na odkrycie tajemnic i czeluści bogatego świata, który stworzono, aby uczynić każdy skok niezapomnianym przeżyciem. Ta aktualizacja, łącząca elementy akcji, strategii i współpracy, zyskała serca wielu graczy, przyczyniając się do dalszego sukcesu GTA Online na rynku gier wideo.-
- playstation 5
- youtube
-
(i 7 więcej)
Oznaczone tagami:
-
namo Live GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 z 25.09.2024
Namo opublikował(a) temat w Live z GTA Online
🕹️ GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 Kolejna transmisja na żywo z rozgrywki w Grand Theft Auto Online Donate https://tipply.pl/@namo Wsparcie https://youtube.com/@namopl/join Ekipa Toster https://gta.pl/toster Facebook https://fb.com/namo Messenger https://m.me/namo Instagram https://instagram.com/namo.pl TikTok https://tiktok.com/@namo.pl Ciekawostka o GTA V: Artyzm i inspiracje w świecie gry GTA V to gra, która nie tylko oferuje intensywną akcję i emocjonującą fabułę, ale także jest bogata w odniesienia do sztuki i kultury. Twórcy Rockstar Games czerpali inspiracje z wielu różnych dziedzin, co czyni Los Santos miejscem, które jest nie tylko tłem dla przygód, ale także refleksją nad rzeczywistością współczesnego życia. Przykładem jest postać "Yusuf Amir", który jest hołdem dla rzeczywistego dewelopera nieruchomości, a także nawiązuje do różnych filmów i popkultury. W GTA V, w miarę postępu fabuły, gracz ma szansę napotkać różnorodne sztuki uliczne, graffiti oraz odwołania do słynnych dzieł malarskich. Na przykład mural "The Great Wave off Kanagawa" Hokusai został przeniesiony do świata gry jako ukłon w stronę japońskiej sztuki. Dodatkowo, ścieżka dźwiękowa jest starannie układana z utworami, które obejmują różne kultury i style muzyczne. Rockstar nie boi się również podejmować kontrowersyjnych tematów, takich jak korupcja, przestępczość czy niuanse społeczne, co nadaje głębi grze i sprawia, że jest ona interesująca nie tylko pod względem rozgrywki, ale także jako forma artystycznego wyrazu. Wszystko to świadczy o tym, że GTA V nie jest jedynie grą akcji, ale także dziełem sztuki, które komentuje rzeczywistość, w której żyjemy. Dzięki tym elementom, wiele osób postrzega Los Santos jako kapsułę czasu, która oddaje złożoność społeczeństwa amerykańskiego w XXI wieku.-
- playstation 5
- youtube
-
(i 7 więcej)
Oznaczone tagami:
-
namo Live GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 z 24.09.2024
Namo opublikował(a) temat w Live z GTA Online
🕹️ GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 Kolejna transmisja na żywo z rozgrywki w Grand Theft Auto Online Donate https://tipply.pl/@namo Wsparcie https://youtube.com/@namopl/join Ekipa Toster https://gta.pl/toster Facebook https://fb.com/namo Messenger https://m.me/namo Instagram https://instagram.com/namo.pl TikTok https://tiktok.com/@namo.pl Ciekawostka o GTA Online i jego rozwijającym się światem GTA Online, jako część ogromnego uniwersum GTA V, od swojego debiutu w 2013 roku przeszedł niesamowitą ewolucję, wprowadzając regularne aktualizacje i nową zawartość, która nieprzerwanie przyciąga graczy. Jednym z najbardziej ekscytujących dodatków była aktualizacja "The Heists", która umożliwiła graczom współpracę w zespole, aby przeprowadzić skomplikowane skoki w różnorodnych lokalizacjach na terenie Los Santos. Heisty wprowadziły do gry element taktyki i planowania, gdzie gracze musieli koordynować swoje działania w celu skutecznego wykonania misji i zdobycia wielkich nagród. Co więcej, Rockstar postanowił wprowadzić także elementy fabularne, które rozwijały wątki związane z poszczególnymi postaciami i wydarzeniami z gry. Na przykład, wielka aktualizacja "Cayo Perico Heist" pozwoliła graczom na wykonywanie skoków w zupełnie nowej lokacji – tajemniczej wyspie Cayo Perico. To wprowadzenie było przełomowe, ponieważ po raz pierwszy gracze mogli zrealizować heist samodzielnie, bez potrzeby współpracy z innymi. GTA Online kładzie także duży nacisk na różnorodność doświadczeń, oferując nie tylko skoki, ale także różnorodne wydarzenia, wyścigi i zadania, które utrzymują zaangażowanie graczy. Wpisując nowe misje i aktywności, Rockstar wciąż dba o to, aby społeczność mogła dzielić się swoimi osiągnięciami i strategią, co z kolei umacnia więzi wśród graczy. Dzięki tej ciągłej ewolucji i wprowadzaniu innowacji, GTA Online zdołało utrzymać swoją pozycję jako jeden z najbardziej popularnych i długotrwałych tytułów w historii gier wideo, a społeczność graczy nadal odkrywa tajemnice i przygody w tym niezwykle bogatym świecie. -
namo Live GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 z 23.09.2024
Namo opublikował(a) temat w Live z GTA Online
🕹️ GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 Kolejna transmisja na żywo z rozgrywki w Grand Theft Auto Online Donate https://tipply.pl/@namo Wsparcie https://youtube.com/@namopl/join Ekipa Toster https://gta.pl/toster Facebook https://fb.com/namo Messenger https://m.me/namo Instagram https://instagram.com/namo.pl TikTok https://tiktok.com/@namo.pl Ciekawostka o Easter Egg w GTA: San Andreas W GTA: San Andreas, jednym z najbardziej kultowych "Easter Eggów" jest odniesienie do mitycznego potwora, znanego jako Bigfoot. Fani serii przez wiele lat szukali dowodów na istnienie tej postaci w grze, co stało się tematem licznych teorii spiskowych. Wiele osób twierdziło, że może odkryć ślady Bigfoota w gęstych lasach San Andreas, co doprowadziło do intensywnych poszukiwań i spekulacji. Choć na początku nie było żadnych potwierdzonych dowodów na obecność Bigfoota, Rockstar Games postanowiło w 2016 roku, podczas wydania GTA V, włączyć do gry ukrytą misję w trybie online, która nawiązuje do tych legend miejskich. Gracze mogą natknąć się na tajemnicze symbole, które zdają się być tropami Bigfoota w okolicach Mount Chiliad. Dodatkowo, w GTA V gracze mogą odblokować osiągnięcie związane z "Mistyfikacją Bigfoota", które zachęca ich do zgłębiania tajemnic zboczy górskich. Ta zabawna interakcja nie tylko pokazuje umiejętności twórców w tworzeniu przekonywującego świata, ale również łączy fanów serii w poszukiwaniach tajemnic i nieznanych legend, które z biegiem lat stały się częścią kulturowego dziedzictwa serii GTA. Ta wielowarstwowość gry i jej odniesienia do popkultury sprawiają, że gracze zadają pytania, a świat GTA pozostaje fascynującym miejscem do odkrywania. -
namo Live GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 z 22.09.2024
Namo opublikował(a) temat w Live z GTA Online
🕹️ GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 Kolejna transmisja na żywo z rozgrywki w Grand Theft Auto Online Donate https://tipply.pl/@namo Wsparcie https://youtube.com/@namopl/join Ekipa Toster https://gta.pl/toster Facebook https://fb.com/namo Messenger https://m.me/namo Instagram https://instagram.com/namo.pl TikTok https://tiktok.com/@namo.pl Ciekawostka o GTA V: Niezwykłe inspiracje w postaciach W GTA V gracze napotykają wiele postaci, które są inspirowane rzeczywistymi osobami i wydarzeniami, co stanowi interesujący element rozgrywki. Na przykład, Franklin Clinton, jeden z głównych bohaterów, został częściowo oparty na życiu i stylu wielu młodych ludzi z Los Angeles, którzy próbują przebić się w świecie przestępczym. Jego historia i pragnienie ucieczki z trudnej rzeczywistości są bliskie wielu graczom, co sprawia, że postać ta staje się bardzo realistyczna. Z kolei Trevor Phillips, który jest uważany za najbardziej niezrównoważoną postać w grze, czerpie inspirację z różnych archetypów kultury pop, w tym przedstawicieli subkultur punkowych. Jego szalone zachowanie oraz nieprzewidywalność przykuwają uwagę, jednak wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że Trevor został również zainspirowany profilami rzeczywistych przestępców, którzy byli tematami dokumentów i filmów sensacyjnych. Dzięki tym inspiracjom, Trevor stał się symbolem czarnego humoru i nieprzewidywalności, co dodaje grze dodatkowego wymiaru. Ponadto, postacie takie jak Michael De Santa, idolska figura upadłego bydlaka, pokazują, jak Rockstar łączy elementy przełamania stereotypów z dramatem osobistym, co pozwala tworzyć bardziej złożone narracje. Dzięki temu, GTA V nie tylko dostarcza emocjonujących przygód, ale także wywołuje refleksję na temat społecznych realiów, z jakimi borykają się ludzie w dzisiejszym świecie. To sprawia, że każda postać ma swoje miejsce i rolę w tym niezwykle rozbudowanym uniwersum. -
namo Live GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 z 21.09.2024
Namo opublikował(a) temat w Live z GTA Online
🕹️ GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 Kolejna transmisja na żywo z rozgrywki w Grand Theft Auto Online Donate https://tipply.pl/@namo Wsparcie https://youtube.com/@namopl/join Ekipa Toster https://gta.pl/toster Facebook https://fb.com/namo Messenger https://m.me/namo Instagram https://instagram.com/namo.pl TikTok https://tiktok.com/@namo.pl Ciekawostka o GTA Online i tajemniczych wydarzeniach GTA Online, jako część GTA V, jest znane z wprowadzania różnorodnych wydarzeń sezonowych i nietypowych aktywności, które angażują graczy w sposób unikalny. Jednym z najbardziej intrygujących momentów w historii GTA Online było wprowadzenie tzw. "Dzień Zmarłych", podczas którego gracze mogli wziąć udział w specjalnych misjach, aby zdobyć unikalne nagrody i przedmioty. W trakcie tego wydarzenia w grze pojawiały się nie tylko okultystyczne odwołania do Halloween, ale również wyraźne nawiązania do przypowieści związanych z zmarłymi i przeszłością Los Santos. Jednak to nie wszystko – pewne tajemnicze poszlaki wskazały na obecność "Rusałek", które mogły się pojawiać w okolicach jezior w San Andreas. Gracze donosili o spotkaniach z tymi mitycznymi stworzeniami, co wywołało falę spekulacji i teorii na temat ich pochodzenia. W ciągu lat fani zdołali odkryć różne "Easter Eggs" i odniesienia do innych gier oraz filmów, co ugruntowało reputację GTA Online jako miejsca pełnego ukrytych tajemnic. Ogromny wpływ na społeczność graczy ma także kontinuum różnych aktualizacji i misji, które nie tylko dodają nowe elementy do rozgrywki, ale również wprowadzają tajemnicze narracje, jak chociażby "Iwie" – bratnia dusza Michaela, która przewija się w eventach związanych z nadprzyrodzonymi zjawiskami. Takie akcenty podtrzymują zainteresowanie i pasję graczy do odkrywania nieznanych zakątków świata GTA Online, gdzie każdy z nas może stać się częścią większej historii, pełnej tajemnic i nieprzewidywalnych zwrotów akcji. -
Hej dzisiaj weszłem na sesję z innymi graczami w gta online i gdy zrespiłem się w moim mieszkaniu to zacząłem dostawać xp mój level ciągle rósł bez przerwy opuściłem sesję aby przestało do mojego konta przybyło jakieś 70 poziomów i nwm dlaczego wie ktoś może dlaczego tak się stało. Myślicie, że będą tego jakieś konsekwencje mimo, że nic nie zrobiłemi i to nie moja wina? Poprostu nwm dlaczego na moje konto przybyło tyle poziomu bałem się, że przez to dostanę bana dlatego opuściłem tą sesję mimo to ten poziom został na moim koncie. Nwm czy to nie jakiś błąd
- 3 odpowiedzi
-
- gta
- gta online
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
pecet FiveM - mam wybrać folder z GTA
Misiulciax opublikował(a) temat w FiveM i Grand Theft Multiplayer
-
Szukam ludzi do pogrania w GTA V Online (PC) - sam zacząłem stosunkowo niedawno (30 Rank). Mamy 4 osobową grupkę znajomych do wspólnej gry - z tymże nie zawsze udaje się złapać wszystkim w jednym czasie, dlatego chcemy powiększyć "ekipę", żeby częściej robić jakieś heist'y/wyścigi/cokolwiek w sprawdzonym i sympatycznym gronie. Najchętniej widzielibyśmy osoby w wieku 20+ lat. Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do wspólnej. :] "Ekipa" stworzona wczoraj: https://pl.socialclub.rockstargames.com/crew/ultra_prawilniaki Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198012301269 Teamspeak: Address: 178.217.186.86 Port: 10906 Channel: Full Metal Rage (grupa2 jest bez hasła)
- 2409 odpowiedzi
-
- 3
-
- gta
- gta online
- (i 10 więcej)
-
namo Live GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 z 07.09.2024
Namo opublikował(a) temat w Live z GTA Online
🕹️ GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 Kolejna transmisja na żywo z rozgrywki w Grand Theft Auto Online Donate https://tipply.pl/@namo Wsparcie https://youtube.com/@namopl/join Ekipa Toster https://gta.pl/toster Facebook https://fb.com/namo Messenger https://m.me/namo Instagram https://instagram.com/namo.pl TikTok https://tiktok.com/@namo.pl Ciekawostka o GTA Online i jego dynamicznych aktualizacjach GTA Online, będące częścią GTA V, stało się niezwykle popularne dzięki swoim regularnym aktualizacjom i rozbudowanej zawartości, która nieustannie przyciąga nowych graczy. Jednym z kluczowych elementów tych aktualizacji były tzw. "Heisty", czyli skomplikowane misje, które wymagają współpracy wielu graczy i zwiedzania różnych lokacji w Los Santos. Pierwszym dużym heistem, który został wprowadzony w grze, był "The Fleeca Job". Ten skok na bank miał na celu wprowadzenie graczy w świat planowania i przeprowadzania przestępstw w grze. Jednak najbardziej ikonicznym stanowił "The Pacific Standard Job", który pozwalał graczom na pełne wykorzystanie umiejętności taktycznych, a także zachęcał do tworzenia złożonych strategii w celu osiągnięcia sukcesu. Oprócz samej akcji, GTA Online świetnie radzi sobie z wprowadzaniem elementów humorystycznych oraz popkulturowych odniesień, co sprawia, że każda aktualizacja staje się wydarzeniem, które angażuje społeczność. Warto również wspomnieć o "Cayo Perico Heist", który wprowadził do gry możliwość przeprowadzania skoków solo oraz na nowej, odizolowanej wyspie, co było nowatorskim rozwiązaniem w tej serii. Ta innowacyjność przyciągnęła jeszcze więcej graczy, którzy mogli odkrywać nowe lokacje i cieszyć się różnorodnymi misjami. GTA Online z sukcesem rozwija uniwersum GTA, wprowadzając jednocześnie nowe pomysły, które odbiegają od tradycyjnego modelu gry, przez co stało się jednym z najdłużej grających tytułów w historii gier wideo. Gracze nie tylko zyskują nowe imprezy, pojazdy i misje, ale także mogą cieszyć się różnorodnymi doświadczeniami, które są stale aktualizowane i dostosowywane do oczekiwań fanów. -
namo Live GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 z 06.09.2024
Namo opublikował(a) temat w Live z GTA Online
🕹️ GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 Kolejna transmisja na żywo z rozgrywki w Grand Theft Auto Online Donate https://tipply.pl/@namo Wsparcie https://youtube.com/@namopl/join Facebook https://fb.com/namo Messenger https://m.me/namo Instagram https://instagram.com/namo.pl TikTok https://tiktok.com/@namo.pl Ciekawostka o GTA V i jego fascynującej obsadzie głosowej GTA V to nie tylko gra pełna akcji i otwarty świat pełen niezwykłych misji, ale także projekt, który wyróżnia się niezwykłą obsadą głosową. W grze występuje wiele znanych aktorów, którzy nadali życie głównym postaciom, a ich występy są tak realistyczne, że wielu graczy nie zdaje sobie sprawy, że są to osoby z prawdziwego życia. Na przykład, Trevor, jedno z najbardziej pamiętnych wcieleń, jest grany przez Stevena Ogg, który przyniósł tej postaci szaloną i nieprzewidywalną energię. Dodatkowo, Michael De Santa, grany przez wielokrotnie nagradzanego aktora Neda Luke'a, oferuje głębię emocjonalną, co czyni jego postać bardziej złożoną i wiarygodną. Franklin Clinton, w rolę którego wcielił się Shawn Fonteno, również przyciąga uwagę graczy dzięki swojej unikalnej historii życia oraz aspiracjom w złomowisku przestępczym. Jednak najbardziej zaskakującym aspektem jest to, że aktorzy angażowali się w proces motion capture, co oznacza, że ich ruchy oraz mimika były rejestrowane, aby w pełni oddać postaci w grze żywotność. To przyniosło grze niewiarygodnie realistyczne sceny i interakcje, które łączą graczy z postaciami na poziomie emocjonalnym. Co więcej, GTA V posiada także wspaniały zestaw aktorów drugoplanowych, w tym znanych komików, muzyków i osobistości, co wzbogaca świat gry o różnorodne dialogi i interakcje. Obsada głosowa stała się nie tylko integralną częścią gry, ale również przyczyniła się do jej miejsca w popkulturze, zyskując uznanie zarówno w branży gier, jak i filmów. -
namo Live GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 z 01.09.2024
Namo opublikował(a) temat w Live z GTA Online
🕹️ GTA Online z Ekipą Toster™ na PlayStation®5 Kolejna transmisja na żywo z rozgrywki w Grand Theft Auto Online wspierana przez portal https://gta.pl/ Donate https://tipply.pl/@namo Wsparcie https://youtube.com/@namopl/join Facebook https://fb.com/namo Messenger https://m.me/namo Instagram https://instagram.com/namo.pl TikTok https://tiktok.com/@namo.pl -
xbox one Wspólne granie GTA Online na Xbox One
Marek Wieczorek opublikował(a) temat w Ekipy i gracze
Witam, Od jakiegoś czasu grywam w GTA Online na konsoli Xbox One, jednak ciągły brak graczy jest bardzo denerwujące. Dlatego szukam innych graczy na tej konsoli do wspólnej gry, napadów oraz innych rozrywek. Myślę że wiek oraz LVL nie mają większego znaczenia. Mój nick, proszę dodawajcie do znajomych na konsoli to się dogadamy WieMaro1994- 196 odpowiedzi
-
- gta
- gta online
- (i 9 więcej)
-
- 20 odpowiedzi
-
Cześć. Jest to mój pierwszy post więc przepraszam za błędy (jak takie są). Gdy robię finał napadu na kasyno i gdy wchodzę do śluzy to w 1/4 drogi moja postać zatrzymuje się, zmienia automatycznie ubrania na te z przed napadu, kamera trzecioosobowa obraca mi się na twarz mojej postaci i wyszukuje mi nową sesje (tak jakbym przechodził z trybu fabularnego na online). Po władowaniu się na sesje znajduje się w śluzie. Ten problem występuje już u mnie z 3 miesiące i nie mam pojęcia jak to naprawić. Tu kolega ma podobnie do mnie: Mój sprzęt GPU: GTX 1660 6GB CPU: AMD Ryzen 5 3600 RAM: 16GB HyperX fury (3200MHz) Płyta główna: Gigabyte B450 AORUS ELITE Karta sieciowa Broadcam 802.11ac Adapter Zasilacz 600W
- 8 odpowiedzi
-
Szukam ogarniętych ludzi do zrobienia geniusza, wiek się nie liczy ważne żeby było mikro (nie musi być ciągle można choćby słuchać), doświadczenie w gta i znajomość wszystkich napadów (nie wymagam tu konkretnego lvla ale tak jak mówię liczy się doświadczenie), zgranie no i oczywiście trochę czasu. Nie wymagam żebyśmy to zrobili jednego dnia, lepiej dłużej a dokładniej Chętni pisać na dole psn albo dodawać mnie: Szffagier18
- 1445 odpowiedzi
-
- 3
-
- gta
- gta online
- (i 5 więcej)
Grand Theft Auto Forum
GTA Forum to polska społeczność graczy Grand Theft Auto. Dyskutujemy i dzielimy się pomocą z użytkownikami GTA V. Dzięki forum gra w GTA 5 jest przyjemniejsza gdyż można tutaj znaleźć kompanów do wspólnej rozgrywki. Dołącz do naszej społeczności rejestrując się na forum.
GTA Roleplay
Na serwerach opartych o oprogramowanie FiveM gracze GTA wcielają się w swoje rolę. Wciel się w funkcjonariusza policji LSPD na ulicach Los Santos lub pomagaj innym mieszkańcom wyspy w szeregach służb ratowniczych EMS. Każdy może rozwijać swoją ścieżkę kariery w organizacjach przestępczych ryzykując każdego dnia odsiadką lub oberwaniem kulki. Przeglądaj polskie serwery GTA Roleplay
Polskie Ekipy w GTA Online
Każdy kto grał w GTA Online wie, że samotne życie na sesjach swobodnych i akcjach to ciężki kawałek chleba. GTA Forum przychodzi takim samotnikom z pomocą i organizuje w dziale Ekipy prezentacje polskich ekip oraz pozwala umawiać się na wspólną grę. Każdy założyciel ekipy ma możliwość promować swój skład na tym forum aby rekrutować graczy do swojego składu.