Skocz do zawartości
Przeglądaj w aplikacji

A better way to browse. Learn more.

GTA Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zarejestruj się

Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.

Błąd instalacji Fivem

Opublikowano
comment_70471

Witam, zainstalowałem gta na steam, od razu zainstalowałem Fivem. Podczas instalacji klasycznie, aplikacja poprosiła mnie o wskazanie folderu gta, wszedłem w ten folder i kliknąłem 'open folder' niby Fivem sprawdził pliki gry, wszystko było cacy i wtedy, w okienku Fivem zostałem poproszony o zalogowanie się do konta rockstar social club czy jakoś tak. Jak zalogowałem się (posiadam takie konto ale nie mam na nim gta) wyskoczyło mi powiadomienie na moim koncie rockstar nie ma GTA. Próbowałem odinstalować i zainstalować ponownie Fivem'a ale to nie pomogło. Proszę o pomoc.

  • Wyświetleń 696
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Rekomendowane odpowiedzi

Brak postów do wyświetlenia

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.