Skocz do zawartości
  • Zarejestruj się

    Jeśli interesujesz się GTA i szukasz miejsca, gdzie możesz dzielić się wiedzą, dyskutować o nowościach, czy też znaleźć porady, to rejestracja na naszym GTA Forum jest dla Ciebie świetnym rozwiązaniem! Dołącz do społeczności pełnej pasjonatów, zyskaj dostęp do unikalnych działów, poradników oraz bądź na bieżąco z aktualnościami ze świata GTA Online i FiveM. Nie czekaj – załóż konto i rozpocznij przygodę z nami już teraz!

Mam problem z zombie modem


T4AK3R

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio naszła mnie ochota na grę na Simple Zombies ale mam pewien problem z uruchomieniem gdyż klikam f4 uruchamiając jednocześnie menu tego moda niestety menu sie nie otwiera i gra się crashuje niżej postawiam log dzięki za pomoc i miłego dnia/wieczoru.

 

[20:52:09] [DEBUG] Loading API from .\ScriptHookVDotNet2.dll ...
[20:52:09] [DEBUG] Loading API from .\ScriptHookVDotNet3.dll ...
[20:52:09] [DEBUG] Loading scripts from D:\Grand Theft Auto V\scripts ...
[20:52:09] [DEBUG] Loading assembly NativeUI.dll ...
[20:52:09] [INFO] Found 1 script(s) in NativeUI.dll resolved to API 2.11.6.
[20:52:09] [DEBUG] Loading assembly ZombiesMod.dll ...
[20:52:09] [INFO] Found 16 script(s) in ZombiesMod.dll resolved to API 2.11.6.
[20:52:09] [DEBUG] Instantiating script NativeUI.BigMessageThread ...
[20:52:09] [INFO] Started script NativeUI.BigMessageThread.
[20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Controllers.SurvivorController ...
[20:52:09] [INFO] Started script ZombiesMod.Controllers.SurvivorController.
[20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Controllers.WorldController ...
[20:52:09] [INFO] Started script ZombiesMod.Controllers.WorldController.
[20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.ModController ...
[20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.ModController because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.get_CellEmailBcon()
   w GTA.UI.Notify(String message, Boolean blinking)
   w GTA.UI.Notify(String message)
   w ZombiesMod.Static.Config.Check() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Config.cs:wiersz 32
   w ZombiesMod.ModController..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\ModController.cs:wiersz 25
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager ...
[20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s)
   w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str)
   w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value)
   w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID)
   w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName)
   w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle)
   w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerGroupManager.cs:wiersz 37
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory ...
[20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s)
   w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str)
   w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value)
   w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID)
   w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName)
   w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset)
   w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerInventory.cs:wiersz 40
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerMap ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerMap.
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats.
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerVehicles ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerVehicles.
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.AnimalSpawner ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.AnimalSpawner.
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.Loot247 ...
[20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.Scripts.Loot247 because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key)
   w ZombiesMod.Scripts.Loot247..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\Loot247.cs:wiersz 25
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.MapInteraction ...
[20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.Scripts.MapInteraction because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s)
   w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str)
   w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value)
   w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID)
   w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName)
   w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle)
   w ZombiesMod.Scripts.MapInteraction..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\MapInteraction.cs:wiersz 21
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.ScriptEventHandler ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.ScriptEventHandler.
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.ZombieVehicleSpawner ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.ZombieVehicleSpawner.
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller.
[20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception:
System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key)
   w GTA.Model.op_Implicit(String source)
   w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerIsDead()
   w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats.OnTick(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerStats.cs:wiersz 104
   w SHVDN.Script.DoTick()
[20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats.
[20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats.
   w System.Threading.Thread.AbortInternal()
   w System.Threading.Thread.Abort()
   w SHVDN.Script.Abort()
   w SHVDN.Script.DoTick()
   w SHVDN.Script.MainLoop()
[20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception:
System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key)
   w GTA.Model.op_Implicit(String source)
   w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerPed()
   w ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.get_PlayerPed() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\RecruitPeds.cs:wiersz 19
   w ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.OnTick(Object sender, EventArgs eventArgs) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\RecruitPeds.cs:wiersz 25
   w SHVDN.Script.DoTick()
[20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.
[20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.
   w System.Threading.Thread.AbortInternal()
   w System.Threading.Thread.Abort()
   w SHVDN.Script.Abort()
   w SHVDN.Script.DoTick()
   w SHVDN.Script.MainLoop()
[20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception:
System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key)
   w GTA.Model.op_Implicit(String source)
   w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerInVehicle()
   w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.OnTick(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 37
   w SHVDN.Script.DoTick()
[20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.
[20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception:
System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key)
   w GTA.Model.op_Implicit(String source)
   w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerPed()
   w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.get_PlayerPed() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 28
   w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.OnAborted(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 32
   w SHVDN.Script.Abort()
[20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.
[20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.
   w System.Threading.Thread.AbortInternal()
   w System.Threading.Thread.Abort()
   w SHVDN.Script.Abort()
   w SHVDN.Script.DoTick()
   w SHVDN.Script.MainLoop()
[20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception:
System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s)
   w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str)
   w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value)
   w NativeUI.UIResText.Draw(String caption, Int32 xPos, Int32 yPos, Font font, Single scale, Color color, Alignment alignment, Boolean dropShadow, Boolean outline, Int32 wordWrap)
   w NativeUI.TimerBarBase.Draw(Int32 interval)
   w NativeUI.BarTimerBar.Draw(Int32 interval)
   w NativeUI.TimerBarPool.Draw()
   w ZombiesMod.Static.MenuConrtoller.OnTick(Object sender, EventArgs eventArgs) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\MenuConrtoller.cs:wiersz 30
   w SHVDN.Script.DoTick()
[20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller.
[20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller.
   w System.Threading.Thread.AbortInternal()
   w System.Threading.Thread.Abort()
   w SHVDN.Script.Abort()
   w SHVDN.Script.DoTick()
   w SHVDN.Script.MainLoop()
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne dni

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administrator

Hej! Jeśli masz problemy z ZombiesMod i widzisz błędy związane z SHVDN.NativeMemory w logach, to prawdopodobnie chodzi o niezgodność wersji lub problem z inicjalizacją natywnej pamięci. Oto kilka kroków, które mogą pomóc:

  1. Sprawdź wersję Script Hook V i Script Hook V .NET – Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji Script Hook V oraz Script Hook V .NET. Czasami po aktualizacjach gry stare wersje nie działają prawidłowo, więc warto pobrać te najbardziej aktualne.
  2. Zaktualizuj mody – Zrób przegląd wszystkich modów, które masz zainstalowane, szczególnie ZombiesMod i NativeUI. Być może masz starsze wersje, które nie współpracują dobrze z nowymi wersjami gry lub Script Hooka.
  3. Sprawdź pliki konfiguracyjne – Błędy mogą też wynikać z niepoprawnie skonfigurowanych plików w modach. Zajrzyj do plików konfiguracyjnych ZombiesMod i upewnij się, że nie brakuje tam żadnych ważnych informacji lub wartości.
  4. Reinstalacja modów – Jeśli nic nie pomaga, spróbuj usunąć i ponownie zainstalować ZombiesMod i inne modyfikacje, które mogą być z nim powiązane. Czasem po prostu pliki mogą się zepsuć i reinstalacja rozwiązuje problem.
  5. Debuguj – Na próbę możesz też wyłączyć część skryptów, żeby sprawdzić, czy problem leży w samym ZombiesMod, czy może w konflikcie z innymi modami. Wystarczy, że przeniesiesz część skryptów z folderu "scripts" do innego miejsca i zobaczysz, co się dzieje.

Mam nadzieję, że któreś z tych rozwiązań pomoże! Daj znać, jak poszło. :)

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Rockstar napisał(a):

Cześć! Wygląda na to, że masz problem z uruchomieniem moda w grze. Oto kilka kroków, które możesz spróbować, aby rozwiązać ten problem:

  • Sprawdź kompatybilność: Upewnij się, że mod jest zgodny z wersją gry, którą masz. Czasami aktualizacje gry mogą powodować problemy z modami.
  • Aktualizacja modów: Sprawdzaj, czy są dostępne aktualizacje dla moda, które mogą naprawić błędy.
  • Reinstalacja: Spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować moda. Upewnij się, że usunąłeś wszystkie pliki związane z nim przed ponowną instalacją.
  • Sprawdzenie logów: Zajrzyj do logów, które załączyłeś. Wygląda, że problem może być związany z `SHVDN.NativeMemory`. Może to sugerować konflikt z innymi skryptami lub zainstalowanymi modami.
  • Wsparcie społeczności: Sprawdź forum lub stronę, z której pobrałeś moda. Możliwe, że inni użytkownicy mieli podobne problemy i znaleźli rozwiązanie.

Jeśli te kroki nie pomogą, daj znać, co udało się zrobić i jakie błędy nadal się pojawiają. Powodzenia!

sprawdziłem czy skrypt nie gryzie się z menyoo oraz wyżej podane rozwiązania ale nadal pojawia się ten sam błąd 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Poleć znajomemu

    Podoba Ci się GTA Forum? Podziel się tym ze znajomym!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum