Skocz do zawartości
Przeglądaj w aplikacji

A better way to browse. Learn more.

GTA Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zarejestruj się

Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.

Brak maila z resetem hasła

Opublikowano

Witam, mam grę dla socialclub i z rok nie grałem, próbowałem zresetować hasło, ale żaden mail nie doleciał, w spamie też nie ma. Macie jakiś pomysł?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 5,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@tormen ktoś ci konto zajebał. Dzwoń do R* support

                                                                                                                                     

Opublikowano
Przed chwilą, chmielu_psx napisał:

ktoś ci konto zajebał.

Pewnie MasterCheep ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

 

 

Opublikowano
  • Autor

No wlasnie sie o tym przekonałem, bo na mojego maila mogłem założyć nowe konto, cd-key oczywiscie w uzyciu :(

Opublikowano

@tormen to dzwoń do R* support

będą potrzebować:

CD key

datę urodzenia z ustawień

i chyba pierwotne hasło, email.

nr do R* support:  +48222953758 infolinia czynna: (13:00-21:00)

Edytowane przez chmielu_psx
błąd

                                                                                                                                     

Opublikowano
  • Autor

o, BARDZO dziekuje, myslalem, ze tylko mailowo można sie z nimi komunikować.

Opublikowano

@tormen możesz mailowo, ale ja polecam przez fona dzwonić.

                                                                                                                                     

Opublikowano
  • Autor

Jeszcze raz dzięki, nie wiedziałem o kontakcie telefonicznym, dziś zadzwonię i dam znać.

-----------

Próbowałem się dodzwonić, ale odsyłają na stronę supportu. W nocy stworzyłem nowe konto na tego samego maila, poprzedniego w ogóle nie było, dlatego mail nie dochodził, bo konta fizycznie nie było. Koresponduje właśnie ze wsparciem, zobaczymy czy są szanse na odzyskanie giery...

Edytowane przez tormen
aktualizacja

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.