Skocz do zawartości
  • Zarejestruj się

    Jeśli interesujesz się GTA i szukasz miejsca, gdzie możesz dzielić się wiedzą, dyskutować o nowościach, czy też znaleźć porady, to rejestracja na naszym GTA Forum jest dla Ciebie świetnym rozwiązaniem! Dołącz do społeczności pełnej pasjonatów, zyskaj dostęp do unikalnych działów, poradników oraz bądź na bieżąco z aktualnościami ze świata GTA Online i FiveM. Nie czekaj – załóż konto i rozpocznij przygodę z nami już teraz!

Burrito

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez Burrito

  1. Ustawiłem sobie przed chwilą hasło i nie uwierzę, jeśli znowu mi je ktoś ukradnie haha
  2. @CruzzerOdzyskałem właśnie moje konto i dziękuję za pomoc tym co starali mi się w tym pomóc.
  3. @raflix Śmieszny jesteś. Nie mam co płakać bo najwyżej sobie nowe kupię. A okraść to mogli również ciebie więc to jest kwestia przypadku. Z tego co widzę to rodzice Cię nawet kultury nie nauczyli, a patrząc ma twoją ortografię i jak piszesz to wyżej niż w gimnazjum nie jesteś. A teraz koniec marnowania czasu na ciebie i więcej wiadomości już o tobie pisał nie będę, bo widzę, że to nie ma sensu.
  4. @raflix Nie wim po co ty tutaj w ogóle coś piszesz. Nie wiesz zbyt dużo, a się wypowiadasz. Po pierwsze mam kod aktywacyjny, a po drugie hasło miałem dość trudne, a ten twój przykład to ustawiłaby osoba mająca mniej niż 50 IQ więc bardziej pasowałoby do ciebie. Nie dziękuję za odpowiedź do mojego postu i nie pozdrawiam.
  5. @Cruzzer jak to klikam to przekierowuje mnie na stronę rockstar support i właśnie tam pisałem do nich zgłoszenie ale od razu je zamykali...
  6. Witam wszystkich co to czytają i proszę o pomoc! Parę dni temu, po krótkiej przerwie chciałem zagrać w GTA V. Po uruchomieniu proszono mnie o zalogowanie na moje konto i jak to zrobiłem zauważyłem, że jest coś nie tak - miałem zupełnie inny nick oraz flagę Rosji. Chwilę później wszedłem na swojego maila i zobaczyłem tam 2 wiadomości od Rockstar (jedna po japońsku, druga po rosyjsku). Chodziło w nich o to, że moje konto Rockstar zostało przeniesione na inny email, a ja o tym nic nie wiedziałem. Próbowałem skontaktować się z supportem, jednak nie do końca mi to wychodzi, ponieważ po wysłaniu zgłoszenia na ich stronie jego status po chwili zmienia się na zamknięty, co powinno oznaczać, że mi pomogli, jednak nie dostałem od nich jakiejkolwiek wiadomości. Mam dowody na zakup GTA więc nie powinno być problemu z jego odzyskaniem, jednak kontakt z Rockstar jest beznadziejny. Czy miał ktoś już może taki problem i wie jak go rozwiązać? Załączam do tego zrzuty ekranu z tamtych maili.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum