Skocz do zawartości
  • Zarejestruj się

    Jeśli interesujesz się GTA i szukasz miejsca, gdzie możesz dzielić się wiedzą, dyskutować o nowościach, czy też znaleźć porady, to rejestracja na naszym GTA Forum jest dla Ciebie świetnym rozwiązaniem! Dołącz do społeczności pełnej pasjonatów, zyskaj dostęp do unikalnych działów, poradników oraz bądź na bieżąco z aktualnościami ze świata GTA Online i FiveM. Nie czekaj – załóż konto i rozpocznij przygodę z nami już teraz!

branchosoma1

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

GTA Online

  • Social Club
    adam908
  • Platforma
    Pecet

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia branchosoma1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tekstura tego samochodu jest jak widać na zdj. biała/nie ma je w ogóle Model powinien wyglądać tak jak poniżej
  2. branchosoma1

    Nvr | tekstury

    Cześć, mam problem: wczoraj zainstalowałem modyfikację NaturalVision Remastered i od tego czasu mam problem z teksturami (tylko na dwóch modelach z modów) - przykład w załączniku. Jakieś pomysły?
  3. Czy jeśli mam wgrany już mod, który wymagał zmian np. w pliku carcols i został odpowiednio zmieniony (mod działa itd.) to jak teraz pobiorę inny mod (samochód), który także będzie wymagał podmiany tego samego pliku carcols to mogę to zmienić, czy wówczas utracę zmiany z pierwszej podmiany? Dopiero zaczynam przygodę z modyfikacjami więc prosiłbym o jakieś wskazówki
  4. Czy te pliki to jest to samo co pliki .ytd i .yft? Bo jeśli tak to wiem, gdzie je umieścić
  5. Cześć, powiedzcie mi, jaka jest prawidłowa lokalizacja (w openIV) dla zamiany plików z rozszerzaniem .wtd i wtf? (tak jak w załączniku)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum