Skocz do zawartości
  • Załóż konto na GTA Forum

    Dołącz do społeczności GTA Forum i bądź na bieżąco z nowościami ze świata GTA Online, dziel się swoimi postępami i szukaj kompanów do wspólnej gry.

Batonowski

Użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Treść opublikowana przez Batonowski

  1. To we własnym zakresie, jak będziesz miał wolny czas zbierz resztę hajsu, a nie smuty tu piszesz.
  2. Myślałem że znajdę tu od kogoś pomoc, ale widocznie wasza administracja nie nadaję się do pomagania innym. Żegnam PS: Ja przynajmniej mam kulturę, nie to co ty gnojku.
  3. Nie sądzę żeby ktoś włamał się na moje konto. Ja tylko wgrałem sobie save'a do gry, lecz z całym folderem rockstar games, zamiast jednego pliku. Jak wszystkie pliki zaczęły się zamieniać na te starsze to wtedy mogło się coś zepsuć.
  4. Dobra, zmieniłem email. I tak jak mówiłem - dalej ten sam problem...
  5. nawet jak bym email zmienił to byłoby to samo... uwierz mi
  6. hasło zmieniłem już wcześniej i nadal mam ten sam błąd
  7. Nigdy nikomu nie pożyczałem swojego konta. A co do aktualizacji, to nawet jak miałem wszystko zaktualizowane to ciągle pojawiał mi się ten sam błąd więc nie jest to wina internetu.
  8. Witam! Od 3 dni mam ten sam problem. Otóż jak widać na miniaturce, za każdym razem gdy próbuję włączyć GTA 5 to wyskakuje mi komunikat: "Wylogowano, ponieważ Twoje konto zostało użyte gdzie indziej". Jaka jest tego przyczyna? Już tłumaczę... Ostatnio kiedy chciałem wgrać mojego save'a 100% którego już przeszedłem jakiś czas temu, przekopiowałem cały plik "Rockstar Games" do dokumentów, gdzie znajdowały się obydwa zapisy. Zanim pojawił mi się ekran startowy, wyskoczyło mi okienko z social clubem z nazwą inną niż mój nick. Miałem opcję zalogowania się, więc to zrobiłem, lecz cały czas z jakiegoś powodu i tak nie mogłem się zalogować. Po zamknięciu gry, usunąłem wszelką zawartość związaną z social club'em zainstalowanym na moim komputerze (Folder z zapisem gry itp. też usunąłem). Po włączeniu gry od początku, zalogowałem się na swoje konto, ale po chwili wyskoczył mi komunikat który opisałem powyżej. Szukałem na forach od supportu rockstara, ale nic nie znalazłem. Postanowiłem przeinstalować grę. Po zainstalowaniu miała się pobrać aktualizacja, lecz po raz kolejny pojawił się ten sam komunikat. Nie wiem co robić, więc zgłaszam się tutaj o pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum