Skocz do zawartości
Przeglądaj w aplikacji

A better way to browse. Learn more.

GTA Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zarejestruj się

Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.

SLUG

Użytkownik
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez SLUG

  1. O to chodzi, że mam zlagowane gta, więc próbuję inny sposób a rockstar support nie odpowiada od 2 dni
  2. Witam, mam pytanie gdzie są sejwy gta online (chodzi mi głównie, by usunąć postać, gdyż nie mogę)
  3. mi już wysłali i odpowiedziałem
  4. Dobra to ja czekam na wiadomość
  5. A kiedy wysłałeś te zgłoszenie? bo ja wczoraj Ej słuchaj mam tu gdzieś odpowiedzieć w tym?
  6. A jakie wysłać im pliki? w ogóle wysyłasz im to przez rockstar support i tworzysz tego ticketa co nie?
  7. Nic nie działa nawet reinstal, niech się odezwie osoba, która miała taką sytuację i naprawiła
  8. Obecnie sprawdzam zgodność plików gry, chociaż wątpię, że to coś pomoże, bo jednak jest to zapis chmury.
  9. Witam, przedwczoraj kupiłem grę Grand Theft Auto V, przeszedłem prolog i zacząłem tworzyć postać w online, kiedy ją stworzyłem wczytało mnie do sesji i po około 5 minutach z niej wyszedłem, bo chciało mi się spać. Wstaję rano i widzę ten napis "Dane zapisu GTA Online dla postaci 1 zostały uszkodzone " potem klikam nadpisz, następnie wyświetla się komunikat "Czy na pewno chcesz usunąć dane postaci 1" kliknąłem tak, a następnie wyświetla się komunikat "Wystąpił błąd zapisu w chmurze rockstar podczas usuwania postaci. Wróć do Grand Theft Auto V i spróbuj ponownie później. ps. widziałem taki sam wpis kogoś, ale nie za bardzo zrozumiałem co mam zrobić.

Ostatnia aktywność

  1. GTA DISCORD POLSKA - Społeczność GTA VI Serwery GTA VI ROLEPLAY! W naszym świecie Vice City znajdziesz największą polską społeczność graczy, którzy już teraz przygotowują się na premierę GTA VI. Nasz serwer Discord GTA 6 Polska to miejsce, gdzie codziennie toczą się rozmowy o nowinkach, teorii fabuły, serwerach RP i życiu w Vice City. 💬 Przyjazna administracja dba o porządek, wspiera nowych graczy i pomaga w każdej sytuacji. 🎮 Czekają na Ciebie kanały tematyczne, ekipy roleplay, ogłoszenia serwerów i aktualności prosto od fanów Rockstar Games. 🗺️ Na stronie gtadiscord.pl znajdziesz przewodniki, poradniki oraz społeczność gotową na premierę GTA 6 Online. Nie bądź tylko widzem – dołącz do gry, znajdź ekipę i buduj Vice City z nami! 🌴 gtadiscord.pl i już jesteś w świecie GTA 6!
  2. Napisz krok po kroku, co mam zrobić, żeby to zadziałało. Chłopaki, proszę, pomóżcie mi, kupiłem tę grę, to było moje marzenie, proszę, wydałem tyle pieniędzy, proszę, pomóżcie. Namo
  3. Odpal GTA na Steam. Najwyraźniej konto Social Club nie masz połączone ze Steam i aktywacja GTA 5 nie jest przekazywana.
  4. Kod aktywacyjny Rockstar Ostatnio odinstalowałem, a następnie ponownie zainstalowałem Social Club, i teraz ciągle prosi mnie o kod aktywacyjny Rockstar. Próbowałem użyć klucza CD ze STEAM, ale to w ogóle nie zadziałało. Czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu? ma ktoś na to sposób bo nie rozkminiam tego cały czas mi pisze żebym podał kod aktywacyjny a ja już go używałem na koncie
  5. Sprawdź jaki masz NAT https://gta.pl/gta5/poradniki/blad-polaczenia-z-gta-online

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.