Skocz do zawartości
  • Załóż konto na GTA Forum

    Dołącz do społeczności GTA Forum i bądź na bieżąco z nowościami ze świata GTA Online, dziel się swoimi postępami i szukaj kompanów do wspólnej gry.

SLUG

Użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez SLUG

  1. O to chodzi, że mam zlagowane gta, więc próbuję inny sposób a rockstar support nie odpowiada od 2 dni
  2. Witam, mam pytanie gdzie są sejwy gta online (chodzi mi głównie, by usunąć postać, gdyż nie mogę)
  3. A kiedy wysłałeś te zgłoszenie? bo ja wczoraj Ej słuchaj mam tu gdzieś odpowiedzieć w tym?
  4. A jakie wysłać im pliki? w ogóle wysyłasz im to przez rockstar support i tworzysz tego ticketa co nie?
  5. Nic nie działa nawet reinstal, niech się odezwie osoba, która miała taką sytuację i naprawiła
  6. Obecnie sprawdzam zgodność plików gry, chociaż wątpię, że to coś pomoże, bo jednak jest to zapis chmury.
  7. Witam, przedwczoraj kupiłem grę Grand Theft Auto V, przeszedłem prolog i zacząłem tworzyć postać w online, kiedy ją stworzyłem wczytało mnie do sesji i po około 5 minutach z niej wyszedłem, bo chciało mi się spać. Wstaję rano i widzę ten napis "Dane zapisu GTA Online dla postaci 1 zostały uszkodzone " potem klikam nadpisz, następnie wyświetla się komunikat "Czy na pewno chcesz usunąć dane postaci 1" kliknąłem tak, a następnie wyświetla się komunikat "Wystąpił błąd zapisu w chmurze rockstar podczas usuwania postaci. Wróć do Grand Theft Auto V i spróbuj ponownie później. ps. widziałem taki sam wpis kogoś, ale nie za bardzo zrozumiałem co mam zrobić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum