Skocz do zawartości

MrMrokowsky

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O MrMrokowsky

GTA Online

  • Social Club
    MrMrokowsky
  • Ekipa
    DGR1

Ostatnio na profilu byli

281 wyświetleń profilu
  1. pecet Stuttering na dobrym sprzecie

    A na jakich ustawieniach grasz? Bo na pewno nie na b. Wysokie/ ultra
  2. pecet Stuttering na dobrym sprzecie

    Dysk planuje zakupić w połowie wakacji, ale myślałem nad adata su800 w wersji 128gb
  3. pecet Stuttering na dobrym sprzecie

    @Namo czyli wystarczy dolozyc ram do 16 i bedzie normalnie funkcjonować?
  4. Witam, mam pewien problem z Gta v. Mianowicie niezależnie od ustawień graficznych zdążają sie spadki fps, którym towarzysza nieprzyjemne dla oka ścinki. Jakiś pomysł jak to naprawić? Użycie ram wynosi Ok 7gb a temperatury są w normie. pc: i5 7600 3,4ghz MSI Gtx 1070 quicksilver asrock b250 pro4 8gb ram crucial ballistix 2400mhz SilentiumPC vero m1 600w toshiba p300 performance
  5. Sposób na kasę w GTA online!

    A co z keflanem? Bo chciałbym kupić to modowanie konta za skiny.
  6. Sposób na kasę w GTA online!

    @Namo Można jakoś kupić jeszcze konto? I jakie są metody płatności?
  7. Mam pytanko. Jeżeli znalazłem samochód Imponte Dukes na singlu, to czy jest możliwość znalezienia go w Online?
  8. Ja mam dalej takie coś https://scr.hu/vlD1B3 . Możliwe że jutro będzie już normalnie? Wszystkie strony na przeglądarce mi się normalnie ładują, a Social Club nie. Przypadek?
×