Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'mody' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Grand Theft Auto
    • Swobodna dyskusja
    • Modyfikacje
    • FiveM i Grand Theft Multiplayer
    • Misje i poradniki
    • Problemy techniczne
  • GTA Online
    • Aktualizacje i dodatki
    • Poradniki i pytania
    • Ekipy i gracze
    • Glitche i cheaty
    • Giełda
  • Gaming
    • Rockstar Games
    • Sprzęt do grania i Internet
    • Stream i nagrywanie

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Social Club


Platforma

  1. Siema, ogólnie chciałem zainstalować mody na samochód w grze, zrobiłem wszystko zgodnie z poradnikiem. Kiedy chciałem odpalić grę to strasznie długo wczytywało a potem było napisane że gra jest włączona chociaż nie była bo nigdzie nie pokazuje że jest włączona. Usunąłem mody i wszystko wyczyściłem. Gra działa więc stwierdziłem że zainstaluje sobie tylko menyoo i scripthooka żebym miał te podstawowe mody, lecz gra nie działa i jest ten sam problem. Gra działa z samym scripthookiem lecz z menyoo już nie. Niewiem co mam zrobić wsumie, proszę o szybką odpowiedz
  2. Hej, mam problem. Mianowicie edytując dlclist.xml o nową linijkę, by wgrać moda "mpclothes" (oczywiście wcześniej wrzucając folder w odpowiednie miejsce) nie działa mi on w grze. Problem występuję ze wszystkimi modyfikacjami. Wygląda to tak, jakby mój dlclist nie istniał w plikach gry.
  3. Witam wszystkich! Nie wiem w jaki sposób mogę edytować plik "dlclist.xml" w OpenIV. Chciałbym dodać nową linijkę, aby dodać nowe auto do GTA V, ale nie mogę nic edytować edytować. Proszę o pomoc, z góry dziękuję.
  4. Witam ostatnio naszła mnie ochota na grę na Simple Zombies ale mam pewien problem z uruchomieniem gdyż klikam f4 uruchamiając jednocześnie menu tego moda niestety menu sie nie otwiera i gra się crashuje niżej postawiam log dzięki za pomoc i miłego dnia/wieczoru. [20:52:09] [DEBUG] Loading API from .\ScriptHookVDotNet2.dll ... [20:52:09] [DEBUG] Loading API from .\ScriptHookVDotNet3.dll ... [20:52:09] [DEBUG] Loading scripts from D:\Grand Theft Auto V\scripts ... [20:52:09] [DEBUG] Loading assembly NativeUI.dll ... [20:52:09] [INFO] Found 1 script(s) in NativeUI.dll resolved to API 2.11.6. [20:52:09] [DEBUG] Loading assembly ZombiesMod.dll ... [20:52:09] [INFO] Found 16 script(s) in ZombiesMod.dll resolved to API 2.11.6. [20:52:09] [DEBUG] Instantiating script NativeUI.BigMessageThread ... [20:52:09] [INFO] Started script NativeUI.BigMessageThread. [20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Controllers.SurvivorController ... [20:52:09] [INFO] Started script ZombiesMod.Controllers.SurvivorController. [20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Controllers.WorldController ... [20:52:09] [INFO] Started script ZombiesMod.Controllers.WorldController. [20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.ModController ... [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.ModController because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.get_CellEmailBcon() w GTA.UI.Notify(String message, Boolean blinking) w GTA.UI.Notify(String message) w ZombiesMod.Static.Config.Check() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Config.cs:wiersz 32 w ZombiesMod.ModController..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\ModController.cs:wiersz 25 [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager ... [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s) w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str) w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value) w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle) w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerGroupManager.cs:wiersz 37 [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory ... [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s) w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str) w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value) w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset) w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerInventory.cs:wiersz 40 [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerMap ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerMap. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerVehicles ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerVehicles. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.AnimalSpawner ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.AnimalSpawner. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.Loot247 ... [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.Scripts.Loot247 because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key) w ZombiesMod.Scripts.Loot247..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\Loot247.cs:wiersz 25 [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.MapInteraction ... [20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.Scripts.MapInteraction because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s) w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str) w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value) w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName) w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle) w ZombiesMod.Scripts.MapInteraction..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\MapInteraction.cs:wiersz 21 [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.ScriptEventHandler ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.ScriptEventHandler. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.ZombieVehicleSpawner ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.ZombieVehicleSpawner. [20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller ... [20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller. [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key) w GTA.Model.op_Implicit(String source) w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70 --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerIsDead() w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats.OnTick(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerStats.cs:wiersz 104 w SHVDN.Script.DoTick() [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats. [20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats. w System.Threading.Thread.AbortInternal() w System.Threading.Thread.Abort() w SHVDN.Script.Abort() w SHVDN.Script.DoTick() w SHVDN.Script.MainLoop() [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key) w GTA.Model.op_Implicit(String source) w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70 --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerPed() w ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.get_PlayerPed() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\RecruitPeds.cs:wiersz 19 w ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.OnTick(Object sender, EventArgs eventArgs) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\RecruitPeds.cs:wiersz 25 w SHVDN.Script.DoTick() [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds. [20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds. w System.Threading.Thread.AbortInternal() w System.Threading.Thread.Abort() w SHVDN.Script.Abort() w SHVDN.Script.DoTick() w SHVDN.Script.MainLoop() [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key) w GTA.Model.op_Implicit(String source) w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70 --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerInVehicle() w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.OnTick(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 37 w SHVDN.Script.DoTick() [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair. [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key) w GTA.Model.op_Implicit(String source) w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70 --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerPed() w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.get_PlayerPed() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 28 w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.OnAborted(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 32 w SHVDN.Script.Abort() [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair. [20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair. w System.Threading.Thread.AbortInternal() w System.Threading.Thread.Abort() w SHVDN.Script.Abort() w SHVDN.Script.DoTick() w SHVDN.Script.MainLoop() [20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. w SHVDN.NativeMemory..cctor() --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych --- w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s) w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str) w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value) w NativeUI.UIResText.Draw(String caption, Int32 xPos, Int32 yPos, Font font, Single scale, Color color, Alignment alignment, Boolean dropShadow, Boolean outline, Int32 wordWrap) w NativeUI.TimerBarBase.Draw(Int32 interval) w NativeUI.BarTimerBar.Draw(Int32 interval) w NativeUI.TimerBarPool.Draw() w ZombiesMod.Static.MenuConrtoller.OnTick(Object sender, EventArgs eventArgs) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\MenuConrtoller.cs:wiersz 30 w SHVDN.Script.DoTick() [20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller. [20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller. w System.Threading.Thread.AbortInternal() w System.Threading.Thread.Abort() w SHVDN.Script.Abort() w SHVDN.Script.DoTick() w SHVDN.Script.MainLoop()
  5. pomocy gdy sciągam np. script hooka to na ekranie ładowania trybu fabularnego wywala mi gre do pulpitu a gdy usuwam dinput8 do gra normalnie działa ale bez modów
  6. witam , całe życie grałem na konsolach , ale ostatnio kupiłem kompa i nie mam bladego pojęcia jak instalować i skąd ściągać mody
  7. pobrałem powioedzmy 15 modów na auta i kiedy próbuje pobrać jednego więcej wywala mi grę, 😞
  8. Siema pewnego dnia kiedy postanowiłem po raz kolejny pobrać mody zauważyłem że kiedy przeniosę folder update i x64 do stworzonego przeze mnie folderu mods GTA V mi się nie włącza lecz kiedy znowu przerzucę update i x64 do folderu GTA to wszystko normalnie działa pierwszy raz tak mam, GTA mam na Epic Games, ktoś wie jak to naprawić??
  9. Pobrałem LSPDFR do gta v i wszystko dobrze działa ale jak próbowałem wgrać callouty normlanie robiłem wszystko tak jak na poradniku z yt i nie działa ten mod nazywa się "IGcallouts" miał 300tys pobran wiec raczej jest legitny pobrałem rozpakowałem przez 7-zip przeczytalem "readme" wgrałem to do folderu Grand Theft Auto tak jak na poradniku wszedłem do gry i w zakładce LSPDFR i callout sa same podstawowe (te nudne) scripthooka mam normalnie pobranego
  10. Potzrebuję mody na własną postać i ekwipunek, błagam o pomoc
  11. Mam problem zamieniłem sobie 2 auta i jak respie te auta to pojawia się auto z gry a nie z moda wie ktoś jak to naprawić? Na oiv są modele aut z moda
  12. Hej, mam pewien problem. Po dosyć długiej przerwie postanowiłem wrócić do GTA 5. Chciałem dodać model samochodu przez replace, ale jest problem. W OpenIV model widać podmieniony, tak samo tekstury. Niestety w grze nadal jest pierwotny samochód. Poradzi ktoś co mogę zrobić?
  13. Wywala mnie z gta gdy wchodze do fabuly na modach ale jezeli nie mam modów no to wszystko działa sprawnie [p.s wczesniej mod dzialal bez problemu] Wiecie jak to naprawić? najpewniej jakiś plik sie zepsół, proszę o szybką i skuteczną odpowiedź
  14. Witam Bo W Modzie Hook V Nie Działa Mi Sterowanie Np. Jest Na Player A Chcę Iść Na Map To Mi Nie Działa. Jak By Ktoś Mógł Proszę O Pomoc.
  15. Ketrab

    Pomoc LSPDFR

    Wie ktoś czemu jak ładują mi się skrypty po wczytaniu duty jest dźwięk i crash response? to może być wina tego, że po pobraniu lspdfr wdupiłem 40 skryptów i dopiero grałem? czy dlatego, że mam dwa foldery gta główny na fivem i kopia na lspdfr. Wcześniej pokazywało mi coś bad antivirus, ale cos porobilem i normalnie wczytalo wchodze na duty i crash nie gry tylko skryptu
  16. Cześć mam pewien problem, podczas odpalania gta wchodze w tryb fabularny i nagle dostaja crasha po około 2 sekundach, mam wgrane kilka modów do update lecz wątpie aby było to od tego
  17. Witam pytanko,czy jest osobą która posiada moda który sypie workami z kasą ? Z tego co pamiętam kiedyś na PS4 ktoś coś takiego posiadał ale przerzuciłem się na Xbox i no niezbyt chcę się od 0 startować jest może taka osoba która ma coś takiego na Xbox i sypnie chociaż z 10mln xDD
  18. Witam, po uruchomieniu i wyborze opcji tryb fabularny gra chwile poładuje się i wyrzuca na pulpit uruchamiając Epic Games, dzieje się to po dodaniu modyfikacji (script hook i menyoo poprawnie zainstalowane). Co zrobić? Z góry dziękuję za pomoc
  19. Witam, mam problem z GTA Online, jakiś czas temu postanowiłem wgrać mody z tego co kojarzę jeden lub dwa, ale robiąc to z pomocą poradnika postanowiłem pominąć krok z zrobieniem zapasowej kopii plików gry, teraz jak chce włączyć on-line to pokazuje mi błąd i nie mogę bo mam zmodyfikowana wersje gry i próbowałem programów typu OpenIV ale bez skutków usunąłem jakiś plik z menu modów ale to nie wystarczyło jak się okazało. Proszę o pomoc
  20. Mam pytanie. Jeśli zainstaluje mody do GTA V to czy żeby później zagrać na Online trzeba będzie przeinstalować grę? Kolega mi tak powiedział ale chcę zasięgnąć informacji na forum. Z góry dziękuje za odpowiedzi :)
  21. Cześć, dzisiaj jak chciałem zagrać w GTA na modach, wyskoczył mi taki błąd. przeinstalowałem najnowszego Script Hooka kilka razy, więc no nie wiem :/ Byłbym wdzięczny za pomoc :D
  22. Kvbaz2115

    Mody

    Jak grac online z modami gdy chcem wejść wyskakuje jakis blad
  23. pan_krewetka

    mody

    Czy wie ktoś czemu jak ładuje coustomowe samochody do gry, to w OpenIV przekopiowuje mi do folderu mods, a jak włączam Gta V to mi wywala aktualizację 2 GB, i zostaje w folderze mods ale nie działa
  24. Witam, postanowilem, ze zainstaluje sobie mody do gta 5 i pogram na nich, bo wiadomo na modach najwieksza frajda. Zrobilem wiec nowy folder z takimi samymi plikami, do gta czyli mam 2 foldery z gta, jeden czysty, drugi zmodowany. Ale gdy zainstalowalem, podstawowe mody i jakis trainer wchodze do gry i mi nic nie dziala, wiem ze rockstar zabronil modow, ale podobno znowu mozna ich uzywac... Prosze was o pomoc, mozliwe, ze jest to spowodowane tym, ze mam 2 foldery z gta. Nie wiem, napiszcie co o tym sadzicie i pomozcie rozwiazac moj problem. Z gory dziekuje.
  25. Witam! Niedawno zainstalowałem GTA 5 (tak orginał jest), ScriptHook etc ładują się bez problemu. Ale mam problem z innymi modami, otóż to. Advanced bodyguard czy inne mody nie ładują się w ogóle. Jak spojrzałem w konsole, to NativeUI ma jakieś dziwne problemy. W screen-shotach jest pokazane. Pozdrawiam Piotr K. (KLR2) GTA5 2020-03-15 06-10-28-74.bmp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum