Skocz do zawartości

Zarejestruj się

Jeśli interesujesz się GTA i szukasz miejsca, gdzie możesz dzielić się wiedzą, dyskutować o nowościach, czy też znaleźć porady, to rejestracja na naszym GTA Forum jest dla Ciebie świetnym rozwiązaniem! Dołącz do społeczności pełnej pasjonatów, zyskaj dostęp do unikalnych działów, poradników oraz bądź na bieżąco z aktualnościami ze świata GTA Online i FiveM. Nie czekaj - załóż konto i rozpocznij przygodę z nami już teraz!

Opublikowano
comment_55522

Niedawno gdy chcialem włączyć gta, to wyskoczył mi na ekran błąd w szarym prostokacie z numerem błędu 7002.1. I pisze ze nie można znaleźć kompatybilnego urządzenia wyjściowego jak ze wszystkimi jest ok. Myślę że to przez ten launcher rockstara

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 43,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne posty

  • Wiem, że stary problem, ale na wszelki (czasem pomaga) (win 10) Klikamy prawym myszki na pulpicie na skrót "Rockstar Games Launcher" Z rozwiniętego menu wybieramy "Otwórz lokalizację pliku"

  • @Koney9  to co doradzam jest dla inteligentnych ludzi, którzy czytają i rozumieją . A  to ty się tu wymądrzasz  i nie życzę sobie , abyś dalej komentował swoje mądrości pod moim tematem. 

Opublikowane grafiki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
comment_55528
4 godziny temu, Kubasss napisał:

Niedawno gdy chcialem włączyć gta, to wyskoczył mi na ekran błąd w szarym prostokacie z numerem błędu 7002.1. I pisze ze nie można znaleźć kompatybilnego urządzenia wyjściowego jak ze wszystkimi jest ok. Myślę że to przez ten launcher rockstara

Zrób sprawdzenie poprawności plików 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
comment_55907
8 godzin temu, MajkelekM12345 napisał:

tak wygląda ten błąd i macie ss

https://imgur.com/8OL0Z2Y 

No tak i w czym macie problem sam komunikat jasno wskazuje co należy zrobić, oraz gdzie należy zgłosić błąd jest podany numer tego błędu. A także strona suportu 

Menadżer urządzeń - proszę sobie zaktualizować sterowniki od monitora nie te domyślne tylko te od producenta i tak samo dotyczy to karty graficznej itd... 

Każde urządzenie począwszy od płyty głównej po myszkę zawsze aktualizujemy sterownikami producenta , a nie domyślnie przez system, gdyż nie zawierają wszystkiego, a tylko podstawę do działania.

Proszę zacząć od sterownika monitora ściągamy je z strony producenta jeśli nie było wraz z monitorem rozpakowujemy it instalujemy, a następnie zaktualizować sterownik karty graficznej do najnowszej wersji. Przy instalacji sterownika graficznego starą wersję całkowicie usuwamy zaczynamy od czystej instalacji. Proszę o zwracanie uwagi na komunikaty.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
comment_57080

Wiem, że stary problem, ale na wszelki (czasem pomaga) (win 10)

Klikamy prawym myszki na pulpicie na skrót "Rockstar Games Launcher"

Z rozwiniętego menu wybieramy "Otwórz lokalizację pliku"

Wchodzimy w folder "Redistributables", następnie w "SocialClub"

Instalujemy ponownie plik "Social-Club-Setup"

To tyle.

Edytowane przez Fluk82

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
comment_57366

Miałem ten sam problem, żadne z sugerowanych rozwiązań mi nie pomogło, a już na pewno pomocnym nie było wymądrzanie się @Recon  
W moim przypadku należało podłączyć pełen zestaw głośników (słuchawki na USB lub głośnik JBL podłączony przez złącze jack nic nie pomogły) 
Pozdrawiam 

Opublikowano
comment_57371
14 godzin temu, Koney9 napisał:

Miałem ten sam problem, żadne z sugerowanych rozwiązań mi nie pomogło, a już na pewno pomocnym nie było wymądrzanie się @Recon  
W moim przypadku należało podłączyć pełen zestaw głośników (słuchawki na USB lub głośnik JBL podłączony przez złącze jack nic nie pomogły) 
Pozdrawiam 

Widzę, że nie umiesz czytać @koney9 z zrozumieniem. Patrz post autora 

Opublikowano
comment_57377
1 godzinę temu, Recon napisał:

Widzę, że nie umiesz czytać @koney9 z zrozumieniem. Patrz post autora 

Uwaga @Recon cytuje post autora „ wyskoczył mi na ekran błąd w szarym prostokacie z numerem błędu 7002.1. I pisze ze nie można znaleźć kompatybilnego urządzenia wyjściowego jak ze wszystkimi jest ok” 

Z moim sprzętem tez wszystko było „Ok” musiałem jednak zamienić głośnik JBL na pełen zestaw głośników. 

Forum jest od tego żeby sobie pomagać, wiec zamiast się wymądrzać i czepiać, pomagajmy.

Opublikowano
comment_57381
39 minut temu, Koney9 napisał:

Uwaga @Recon cytuje post autora „ wyskoczył mi na ekran błąd w szarym prostokacie z numerem błędu 7002.1. I pisze ze nie można znaleźć kompatybilnego urządzenia wyjściowego jak ze wszystkimi jest ok” 

Z moim sprzętem tez wszystko było „Ok” musiałem jednak zamienić głośnik JBL na pełen zestaw głośników. 

Forum jest od tego żeby sobie pomagać, wiec zamiast się wymądrzać i czepiać, pomagajmy.

@Koney9  to co doradzam jest dla inteligentnych ludzi, którzy czytają i rozumieją . A  to ty się tu wymądrzasz  i nie życzę sobie , abyś dalej komentował swoje mądrości pod moim tematem. 

Opublikowano
comment_57385
22 minuty temu, Koney9 napisał:

@Recon Skoro uważasz, że nie mam racji to dlaczego się tak zdenerwowałeś ? 
Piszę na tym forum żeby komuś pomóc, a twoje odsyłanie ludzi do działu suportu jest niezbyt pomocne.
Bez odbioru

@Koney9  od kiedy się zarejestrowałeś od razu walisz na mój temat, że się wymądrzam   , gdzie w którym pocie ?. Odsyłanie ludzi do działu pomocy to wg ciebie niezbyt pomocne czyżby?. Chciałbym, abyś doświadczył tego i musiał skorzystać z tej pomocy.  Czytaj co tu jest napisane specjalnie dla ciebie w powiększeniu , a poniżej post autora w którym to jest jego zrzut. Piszesz na tym forum, aby pomóc doprawdy ? mam inne zdanie na ten temat. ScreenShot076.thumb.png.35429301b5bda6004dd3253529e0c943.png 

Dnia 24.01.2020 o 15:17, MajkelekM12345 napisał:

tak wygląda ten błąd i macie ss

https://imgur.com/8OL0Z2Y 

Temat zamknięty 

Opublikowano
comment_57387

@Recon
1. Napisałem bez odbioru, twój komentarz nic nie wnosi.
2. Trafiłem na to forum bo miałem identyczny problem z identycznym błędem i identyczną treścią.
3. Dział pomocy mi nie pomógł bo nie działa, sprawdź (z resztą nie pierwszy raz) - a jeżeli nie działa suport to ludzie kierują się na forum.
4. Pisanie:

Dnia 25.01.2020 o 00:21, Recon napisał:

No tak i w czym macie problem sam komunikat jasno wskazuje co należy zrobić, oraz gdzie należy zgłosić błąd jest podany numer tego błędu. A także strona suportu 

ma być pomocne? Czasem mam wrażenie że ludzie na forach zachowują się jakby robili komuś łaskę. Masz problem żeby normalnie napisać, pomóc? - to nie pisz, nikt ci nie każe.

Dalej w tym samym poście piszesz w końcu jakieś konkrety o aktualizacjach sterowników, które mogą być pomocne (w moim przypadku się nie sprawdziły bo miałem juz aktualne sterowniki), a na końcu kwitujesz to "Proszę o zwracanie uwagi na komunikaty.". Nie każdy boryka się z tym błędem w ten sam sposób. 
5. KONKRETY - to się liczy na forum - dzięki temu łatwiej znaleźć przydatne informacje.


Zakończmy na tym naszą dyskusję.

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum