Skocz do zawartości
Przeglądaj w aplikacji

A better way to browse. Learn more.

GTA Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zarejestruj się

Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.

Błąd 7002.1

Opublikowano
comment_55522

Niedawno gdy chcialem włączyć gta, to wyskoczył mi na ekran błąd w szarym prostokacie z numerem błędu 7002.1. I pisze ze nie można znaleźć kompatybilnego urządzenia wyjściowego jak ze wszystkimi jest ok. Myślę że to przez ten launcher rockstara

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 45 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne posty

  • Wiem, że stary problem, ale na wszelki (czasem pomaga) (win 10) Klikamy prawym myszki na pulpicie na skrót "Rockstar Games Launcher" Z rozwiniętego menu wybieramy "Otwórz lokalizację pliku"

  • @Koney9  to co doradzam jest dla inteligentnych ludzi, którzy czytają i rozumieją . A  to ty się tu wymądrzasz  i nie życzę sobie , abyś dalej komentował swoje mądrości pod moim tematem. 

Opublikowane grafiki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
comment_55528
4 godziny temu, Kubasss napisał:

Niedawno gdy chcialem włączyć gta, to wyskoczył mi na ekran błąd w szarym prostokacie z numerem błędu 7002.1. I pisze ze nie można znaleźć kompatybilnego urządzenia wyjściowego jak ze wszystkimi jest ok. Myślę że to przez ten launcher rockstara

Zrób sprawdzenie poprawności plików 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
comment_55907
8 godzin temu, MajkelekM12345 napisał:

tak wygląda ten błąd i macie ss

https://imgur.com/8OL0Z2Y 

No tak i w czym macie problem sam komunikat jasno wskazuje co należy zrobić, oraz gdzie należy zgłosić błąd jest podany numer tego błędu. A także strona suportu 

Menadżer urządzeń - proszę sobie zaktualizować sterowniki od monitora nie te domyślne tylko te od producenta i tak samo dotyczy to karty graficznej itd... 

Każde urządzenie począwszy od płyty głównej po myszkę zawsze aktualizujemy sterownikami producenta , a nie domyślnie przez system, gdyż nie zawierają wszystkiego, a tylko podstawę do działania.

Proszę zacząć od sterownika monitora ściągamy je z strony producenta jeśli nie było wraz z monitorem rozpakowujemy it instalujemy, a następnie zaktualizować sterownik karty graficznej do najnowszej wersji. Przy instalacji sterownika graficznego starą wersję całkowicie usuwamy zaczynamy od czystej instalacji. Proszę o zwracanie uwagi na komunikaty.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
comment_57080

Wiem, że stary problem, ale na wszelki (czasem pomaga) (win 10)

Klikamy prawym myszki na pulpicie na skrót "Rockstar Games Launcher"

Z rozwiniętego menu wybieramy "Otwórz lokalizację pliku"

Wchodzimy w folder "Redistributables", następnie w "SocialClub"

Instalujemy ponownie plik "Social-Club-Setup"

To tyle.

Edytowane przez Fluk82

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
comment_57366

Miałem ten sam problem, żadne z sugerowanych rozwiązań mi nie pomogło, a już na pewno pomocnym nie było wymądrzanie się @Recon  
W moim przypadku należało podłączyć pełen zestaw głośników (słuchawki na USB lub głośnik JBL podłączony przez złącze jack nic nie pomogły) 
Pozdrawiam 

Opublikowano
comment_57371
14 godzin temu, Koney9 napisał:

Miałem ten sam problem, żadne z sugerowanych rozwiązań mi nie pomogło, a już na pewno pomocnym nie było wymądrzanie się @Recon  
W moim przypadku należało podłączyć pełen zestaw głośników (słuchawki na USB lub głośnik JBL podłączony przez złącze jack nic nie pomogły) 
Pozdrawiam 

Widzę, że nie umiesz czytać @koney9 z zrozumieniem. Patrz post autora 

Opublikowano
comment_57377
1 godzinę temu, Recon napisał:

Widzę, że nie umiesz czytać @koney9 z zrozumieniem. Patrz post autora 

Uwaga @Recon cytuje post autora „ wyskoczył mi na ekran błąd w szarym prostokacie z numerem błędu 7002.1. I pisze ze nie można znaleźć kompatybilnego urządzenia wyjściowego jak ze wszystkimi jest ok” 

Z moim sprzętem tez wszystko było „Ok” musiałem jednak zamienić głośnik JBL na pełen zestaw głośników. 

Forum jest od tego żeby sobie pomagać, wiec zamiast się wymądrzać i czepiać, pomagajmy.

Opublikowano
comment_57381
39 minut temu, Koney9 napisał:

Uwaga @Recon cytuje post autora „ wyskoczył mi na ekran błąd w szarym prostokacie z numerem błędu 7002.1. I pisze ze nie można znaleźć kompatybilnego urządzenia wyjściowego jak ze wszystkimi jest ok” 

Z moim sprzętem tez wszystko było „Ok” musiałem jednak zamienić głośnik JBL na pełen zestaw głośników. 

Forum jest od tego żeby sobie pomagać, wiec zamiast się wymądrzać i czepiać, pomagajmy.

@Koney9  to co doradzam jest dla inteligentnych ludzi, którzy czytają i rozumieją . A  to ty się tu wymądrzasz  i nie życzę sobie , abyś dalej komentował swoje mądrości pod moim tematem. 

Opublikowano
comment_57385
22 minuty temu, Koney9 napisał:

@Recon Skoro uważasz, że nie mam racji to dlaczego się tak zdenerwowałeś ? 
Piszę na tym forum żeby komuś pomóc, a twoje odsyłanie ludzi do działu suportu jest niezbyt pomocne.
Bez odbioru

@Koney9  od kiedy się zarejestrowałeś od razu walisz na mój temat, że się wymądrzam   , gdzie w którym pocie ?. Odsyłanie ludzi do działu pomocy to wg ciebie niezbyt pomocne czyżby?. Chciałbym, abyś doświadczył tego i musiał skorzystać z tej pomocy.  Czytaj co tu jest napisane specjalnie dla ciebie w powiększeniu , a poniżej post autora w którym to jest jego zrzut. Piszesz na tym forum, aby pomóc doprawdy ? mam inne zdanie na ten temat. ScreenShot076.thumb.png.35429301b5bda6004dd3253529e0c943.png 

Dnia 24.01.2020 o 15:17, MajkelekM12345 napisał:

tak wygląda ten błąd i macie ss

https://imgur.com/8OL0Z2Y 

Temat zamknięty 

Opublikowano
comment_57387

@Recon
1. Napisałem bez odbioru, twój komentarz nic nie wnosi.
2. Trafiłem na to forum bo miałem identyczny problem z identycznym błędem i identyczną treścią.
3. Dział pomocy mi nie pomógł bo nie działa, sprawdź (z resztą nie pierwszy raz) - a jeżeli nie działa suport to ludzie kierują się na forum.
4. Pisanie:

Dnia 25.01.2020 o 00:21, Recon napisał:

No tak i w czym macie problem sam komunikat jasno wskazuje co należy zrobić, oraz gdzie należy zgłosić błąd jest podany numer tego błędu. A także strona suportu 

ma być pomocne? Czasem mam wrażenie że ludzie na forach zachowują się jakby robili komuś łaskę. Masz problem żeby normalnie napisać, pomóc? - to nie pisz, nikt ci nie każe.

Dalej w tym samym poście piszesz w końcu jakieś konkrety o aktualizacjach sterowników, które mogą być pomocne (w moim przypadku się nie sprawdziły bo miałem juz aktualne sterowniki), a na końcu kwitujesz to "Proszę o zwracanie uwagi na komunikaty.". Nie każdy boryka się z tym błędem w ten sam sposób. 
5. KONKRETY - to się liczy na forum - dzięki temu łatwiej znaleźć przydatne informacje.


Zakończmy na tym naszą dyskusję.

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...
Opublikowano
comment_72307
W dniu 22.05.2020 o 07:19, konstanty0309 napisał(a):

Pobierz plik no_GTA5Launcher.exe  , wypakuj w katalogu gry , następnie zmień nazwę pliku na GTA5.exe  i ciesz sie rozgrywką, ten sam zabieg dziala w przypadku red dead redemption 2

gdzie pobrac

 

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.