Skocz do zawartości
Przeglądaj w aplikacji

A better way to browse. Learn more.

GTA Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zarejestruj się

Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.

Dane zapisu GTA Online dla postaci 1 zostały uszkodzone

Opublikowano

Witam, przedwczoraj kupiłem grę Grand Theft Auto V, przeszedłem prolog i zacząłem tworzyć postać w online, kiedy ją stworzyłem wczytało mnie do sesji i po około 5 minutach z niej wyszedłem, bo chciało mi się spać. Wstaję rano i widzę ten napis "Dane zapisu GTA Online dla postaci 1 zostały uszkodzone " potem klikam nadpisz, następnie wyświetla się komunikat "Czy na pewno chcesz usunąć dane postaci 1" kliknąłem tak, a następnie wyświetla się komunikat "Wystąpił błąd zapisu w chmurze rockstar podczas usuwania postaci. Wróć do Grand Theft Auto V i spróbuj ponownie później. ps. widziałem taki sam wpis kogoś, ale nie za bardzo zrozumiałem co mam zrobić.

1.PNG

2.PNG

3.PNG

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 6,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam to samo. Próbowałem coś z usuwaniem folderów Profiles jak w internecie pisali ludzie ale nic to nie dało.

Opublikowano
  • Autor

Obecnie sprawdzam zgodność plików gry, chociaż wątpię, że to coś pomoże, bo jednak jest to zapis chmury.

Opublikowano
  • Autor

Nic nie działa nawet reinstal, niech się odezwie osoba, która miała taką sytuację i naprawiła

Opublikowano

ja napisałem do supportu i odpisali dzisiaj żeby sprzawdzić zgodność plików i nie działa, więc kazali mi wysłać im jakieś pliki i czekam na odpowiedz. napisz do nich

Opublikowano
  • Autor

A jakie wysłać im pliki?

w ogóle wysyłasz im to przez rockstar support i tworzysz tego ticketa co nie?

Opublikowano

nie wiem jakiego ticketa. ta przez rockstar support. kazał mi wyslac jakis skan plikow kompa i launcher.log ale lepiej najpierw napisz do nich z tym ze masz problem bo nie wiadomo co tobie beda kazali, jak czytalem to jednemu gosciowi po prostu usuneli postac i dzialalo a innemu przywrocili poczatkowy stan gry ?

Opublikowano
  • Autor

A kiedy wysłałeś te zgłoszenie? bo ja wczoraj

Ej słuchaj mam tu gdzieś odpowiedzieć w tym?

s1.PNG

s2.PNG

Opublikowano
  • Autor

Dobra to ja czekam na wiadomość

Opublikowano

Pewnie odpowiedzą ci jutro tam samo jak mi.wyslalem przedwczoraj odpisali dizs i ja im odpisałem jakaś godzinę po i nie odpisali dziś

Opublikowano
  • Autor

mi już wysłali i odpowiedziałem

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.