Skocz do zawartości
  • Załóż konto na GTA Forum

Dołącz do społeczności GTA Forum i bądź na bieżąco z nowościami ze świata GTA Online, dziel się swoimi postępami i szukaj kompanów do wspólnej gry. Zdobądź GTA$ 100 000 000 na Money Lobby i popraw statystyki swojej postaci na Level Up.

Kilka pytań co do online dotyczących m.in. plantacji i badań

Rekomendowany post

Hej jako że nie mam zbyt dużego doświadczenia w grę online i mam może kilkanaście godzin w tym trybie chciałbym się dowiedzieć paru rzeczy którym po prostu nie ogarniam 😄 . Po pierwsze w klubie motocyklowym kupiłem sobie plantacje marihuany i rozpocząłem działalność, poulepszałem co się dało i ogarnąłem zasoby, wczoraj na wieczór gdy wszedłem do budynku gdzie jest ta plantacja była ona cała wypełniona przynajmniej wizualnie bo na paskach nic się nie ruszyło od początku tzn. zasoby i towar był kompletnie na zero, ktoś może wie o co chodzi? Zastanawiam się również nad tym jak działają badania w bunkrze - czy muszę być online żeby te badania trwały czy mogę wyjść z gry a postęp będzie szedł sam (oczywiście pod warunkiem że mam zasoby) bo zostawiłem na noc i wydaje mi się że pasek nawet się nie ruszył a zasoby były. Chyba ostatnie pytanie czy jeżeli mam biuro, klub motocyklowy to aby postęp np. w tej plantacji szedł to muszę być zarejestrowany wtedy jako prezydent klubu motocyklowego czy nawet jak będę prezesem tego biura to i tak postęp będzie szedł?

• Odpowiedzi 0
  • Utworzono
  • Ostatnia odpowiedź

Najwięcej napisali

Popularny w dniach

Najwięcej napisali

Popularny w dniach

Dołącz do dyskusji

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeżeli masz konto, zaloguj się aby pisać ze swojego konta.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia wypowiedź została przywrócona.   Wyczyść edytor