Skocz do zawartości

Zarejestruj się

Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.

Opublikowano
comment_72314

Witam. Jestem tu nowy. GTA V z niewiadomych mi przyczyn zostało usunięte z mojego konta Rockstar Games. Rockstar na email nie odpowiada. Czy może ktoś mi podać do nich aktualny numer telefonu? Oprócz +48222953758, bo znam go i jest nieosiągalny. Bardzo proszę o pomoc. Dzięki. Pozdrawiam. 

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  • Autor
comment_72333

Grę zakupiłem osobiście w MediaExpert. Konto Social Club posiadam tylko jedno. Rockstar napisał, że oczekuje abym wysłał zdjęcie karty z kluczem aktywacyjnym razem z moim email, co też uczyniłem. Oczekują również, że wyślę im zdjęcie paragonu sprzed kilku lat, który dawno wyblakł i go wyrzuciłem. Ciężko się z nimi dogadać. Mimo, iż widzą na pewno w swojej bazie, że klucz był przypisany do danego konta, problem nadal jest nierozwiązany. 

Edytowane przez Szary99

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum