Skocz do zawartości
Przeglądaj w aplikacji

A better way to browse. Learn more.

GTA Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zarejestruj się

Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.

Mam problem z zombie modem

Opublikowano
comment_84222

Witam ostatnio naszła mnie ochota na grę na Simple Zombies ale mam pewien problem z uruchomieniem gdyż klikam f4 uruchamiając jednocześnie menu tego moda niestety menu sie nie otwiera i gra się crashuje niżej postawiam log dzięki za pomoc i miłego dnia/wieczoru.

 

[20:52:09] [DEBUG] Loading API from .\ScriptHookVDotNet2.dll ...
[20:52:09] [DEBUG] Loading API from .\ScriptHookVDotNet3.dll ...
[20:52:09] [DEBUG] Loading scripts from D:\Grand Theft Auto V\scripts ...
[20:52:09] [DEBUG] Loading assembly NativeUI.dll ...
[20:52:09] [INFO] Found 1 script(s) in NativeUI.dll resolved to API 2.11.6.
[20:52:09] [DEBUG] Loading assembly ZombiesMod.dll ...
[20:52:09] [INFO] Found 16 script(s) in ZombiesMod.dll resolved to API 2.11.6.
[20:52:09] [DEBUG] Instantiating script NativeUI.BigMessageThread ...
[20:52:09] [INFO] Started script NativeUI.BigMessageThread.
[20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Controllers.SurvivorController ...
[20:52:09] [INFO] Started script ZombiesMod.Controllers.SurvivorController.
[20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Controllers.WorldController ...
[20:52:09] [INFO] Started script ZombiesMod.Controllers.WorldController.
[20:52:09] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.ModController ...
[20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.ModController because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.get_CellEmailBcon()
   w GTA.UI.Notify(String message, Boolean blinking)
   w GTA.UI.Notify(String message)
   w ZombiesMod.Static.Config.Check() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Config.cs:wiersz 32
   w ZombiesMod.ModController..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\ModController.cs:wiersz 25
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager ...
[20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s)
   w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str)
   w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value)
   w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID)
   w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName)
   w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle)
   w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerGroupManager..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerGroupManager.cs:wiersz 37
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory ...
[20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s)
   w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str)
   w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value)
   w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID)
   w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName)
   w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset)
   w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerInventory..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerInventory.cs:wiersz 40
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerMap ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerMap.
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats.
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerVehicles ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerVehicles.
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.AnimalSpawner ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.AnimalSpawner.
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.Loot247 ...
[20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.Scripts.Loot247 because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key)
   w ZombiesMod.Scripts.Loot247..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\Loot247.cs:wiersz 25
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.MapInteraction ...
[20:52:10] [ERROR] Failed to instantiate script ZombiesMod.Scripts.MapInteraction because constructor threw an exception: System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s)
   w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str)
   w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value)
   w GTA.Scaleform..ctor(String scaleformID)
   w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle, Point offset, String spriteLibrary, String spriteName)
   w NativeUI.UIMenu..ctor(String title, String subtitle)
   w ZombiesMod.Scripts.MapInteraction..ctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\MapInteraction.cs:wiersz 21
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.ScriptEventHandler ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.ScriptEventHandler.
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Scripts.ZombieVehicleSpawner ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Scripts.ZombieVehicleSpawner.
[20:52:10] [DEBUG] Instantiating script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller ...
[20:52:10] [INFO] Started script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller.
[20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception:
System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key)
   w GTA.Model.op_Implicit(String source)
   w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerIsDead()
   w ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats.OnTick(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\PlayerManagement\PlayerStats.cs:wiersz 104
   w SHVDN.Script.DoTick()
[20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats.
[20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.PlayerManagement.PlayerStats.
   w System.Threading.Thread.AbortInternal()
   w System.Threading.Thread.Abort()
   w SHVDN.Script.Abort()
   w SHVDN.Script.DoTick()
   w SHVDN.Script.MainLoop()
[20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception:
System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key)
   w GTA.Model.op_Implicit(String source)
   w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerPed()
   w ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.get_PlayerPed() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\RecruitPeds.cs:wiersz 19
   w ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.OnTick(Object sender, EventArgs eventArgs) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\RecruitPeds.cs:wiersz 25
   w SHVDN.Script.DoTick()
[20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.
[20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Scripts.RecruitPeds.
   w System.Threading.Thread.AbortInternal()
   w System.Threading.Thread.Abort()
   w SHVDN.Script.Abort()
   w SHVDN.Script.DoTick()
   w SHVDN.Script.MainLoop()
[20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception:
System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key)
   w GTA.Model.op_Implicit(String source)
   w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerInVehicle()
   w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.OnTick(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 37
   w SHVDN.Script.DoTick()
[20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.
[20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception:
System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'ZombiesMod.Static.Database'. ---> System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.GetHashKey(String key)
   w GTA.Model.op_Implicit(String source)
   w ZombiesMod.Static.Database..cctor() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\Database.cs:wiersz 70
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w ZombiesMod.Static.Database.get_PlayerPed()
   w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.get_PlayerPed() w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 28
   w ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.OnAborted(Object sender, EventArgs e) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Scripts\VehicleRepair.cs:wiersz 32
   w SHVDN.Script.Abort()
[20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.
[20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Scripts.VehicleRepair.
   w System.Threading.Thread.AbortInternal()
   w System.Threading.Thread.Abort()
   w SHVDN.Script.Abort()
   w SHVDN.Script.DoTick()
   w SHVDN.Script.MainLoop()
[20:52:10] [ERROR] Caught fatal unhandled exception:
System.TypeInitializationException: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SHVDN.NativeMemory'. ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w SHVDN.NativeMemory..cctor()
   --- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
   w SHVDN.NativeMemory.StringToCoTaskMemUTF8(String s)
   w SHVDN.ScriptDomain.PinString(String str)
   w GTA.Native.Function.ObjectToNative(Object value)
   w NativeUI.UIResText.Draw(String caption, Int32 xPos, Int32 yPos, Font font, Single scale, Color color, Alignment alignment, Boolean dropShadow, Boolean outline, Int32 wordWrap)
   w NativeUI.TimerBarBase.Draw(Int32 interval)
   w NativeUI.BarTimerBar.Draw(Int32 interval)
   w NativeUI.TimerBarPool.Draw()
   w ZombiesMod.Static.MenuConrtoller.OnTick(Object sender, EventArgs eventArgs) w C:\Users\sxnor\Documents\Visual Studio 2015\Projects\ZombiesMod\ZombiesMod\Static\MenuConrtoller.cs:wiersz 30
   w SHVDN.Script.DoTick()
[20:52:10] [ERROR] The exception was thrown while executing the script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller.
[20:52:10] [WARNING] Aborted script ZombiesMod.Static.MenuConrtoller.
   w System.Threading.Thread.AbortInternal()
   w System.Threading.Thread.Abort()
   w SHVDN.Script.Abort()
   w SHVDN.Script.DoTick()
   w SHVDN.Script.MainLoop()
 

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 653
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  • Administrator
comment_84223

Hej! Jeśli masz problemy z ZombiesMod i widzisz błędy związane z SHVDN.NativeMemory w logach, to prawdopodobnie chodzi o niezgodność wersji lub problem z inicjalizacją natywnej pamięci. Oto kilka kroków, które mogą pomóc:

  1. Sprawdź wersję Script Hook V i Script Hook V .NET – Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji Script Hook V oraz Script Hook V .NET. Czasami po aktualizacjach gry stare wersje nie działają prawidłowo, więc warto pobrać te najbardziej aktualne.
  2. Zaktualizuj mody – Zrób przegląd wszystkich modów, które masz zainstalowane, szczególnie ZombiesMod i NativeUI. Być może masz starsze wersje, które nie współpracują dobrze z nowymi wersjami gry lub Script Hooka.
  3. Sprawdź pliki konfiguracyjne – Błędy mogą też wynikać z niepoprawnie skonfigurowanych plików w modach. Zajrzyj do plików konfiguracyjnych ZombiesMod i upewnij się, że nie brakuje tam żadnych ważnych informacji lub wartości.
  4. Reinstalacja modów – Jeśli nic nie pomaga, spróbuj usunąć i ponownie zainstalować ZombiesMod i inne modyfikacje, które mogą być z nim powiązane. Czasem po prostu pliki mogą się zepsuć i reinstalacja rozwiązuje problem.
  5. Debuguj – Na próbę możesz też wyłączyć część skryptów, żeby sprawdzić, czy problem leży w samym ZombiesMod, czy może w konflikcie z innymi modami. Wystarczy, że przeniesiesz część skryptów z folderu "scripts" do innego miejsca i zobaczysz, co się dzieje.

Mam nadzieję, że któreś z tych rozwiązań pomoże! Daj znać, jak poszło. :)

 

 

 

 

 

 

Opublikowano
  • Autor
comment_84224
10 minut temu, Rockstar napisał(a):

Cześć! Wygląda na to, że masz problem z uruchomieniem moda w grze. Oto kilka kroków, które możesz spróbować, aby rozwiązać ten problem:

  • Sprawdź kompatybilność: Upewnij się, że mod jest zgodny z wersją gry, którą masz. Czasami aktualizacje gry mogą powodować problemy z modami.
  • Aktualizacja modów: Sprawdzaj, czy są dostępne aktualizacje dla moda, które mogą naprawić błędy.
  • Reinstalacja: Spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować moda. Upewnij się, że usunąłeś wszystkie pliki związane z nim przed ponowną instalacją.
  • Sprawdzenie logów: Zajrzyj do logów, które załączyłeś. Wygląda, że problem może być związany z `SHVDN.NativeMemory`. Może to sugerować konflikt z innymi skryptami lub zainstalowanymi modami.
  • Wsparcie społeczności: Sprawdź forum lub stronę, z której pobrałeś moda. Możliwe, że inni użytkownicy mieli podobne problemy i znaleźli rozwiązanie.

Jeśli te kroki nie pomogą, daj znać, co udało się zrobić i jakie błędy nadal się pojawiają. Powodzenia!

sprawdziłem czy skrypt nie gryzie się z menyoo oraz wyżej podane rozwiązania ale nadal pojawia się ten sam błąd 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.