Zarejestruj się
Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.
- Odpowiedzi 1
- Wyświetleń 476
- Dodano
- Ostatniej odpowiedzi
Top użytkownicy w tym temacie
-
Rockstar 1 odpowiedź
Popularne dni
Rozwiązane przez Rockstar
Rekomendowane odpowiedzi
Ostatnio przeglądający 0
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
Witam ogólnie około 2 miesiące temu na moje konto z powodu jakiegoś błędu lub hakującego gracza zostało dodane w krótkim czasie dużo poziomów kiedy to zauważyłem to odrazu opuściłem tą sesję. Napisałem w tej sprawie do supportu Rockstar odpisali mi, że jeśli to nie moja wina to wszystko powinno być ok i że czasem stosują rollback poziomów sprawa została uznana za zamkniętą w moim przypadku nie zastosowano tego rollbacku poziomów. Czy zgłosić się do supportu z zapytaniem o rollback poziomów? Chce być uczciwym graczem i niechce dostać bana za coś czego nie zrobiłem