Skocz do zawartości

Prawdopodobnie nie znajdziesz reklam Money Lobby i Level Up jeśli Adblock będzie włączony!

Recommended Posts

Hej. 
Mam problem z dość dużymi przycinkami w grze, nawet na słabych ustawieniach. Pojawiają się najczęściej podczas jazdy autem, ale ostatnio zdarza się też przy strzelaniu. Wiem, że inni też już mieli taki problem ale zakładam nowy temat bo jestem zielona w to wszystko i nie potrafię sama tego naprawić za pomocą tych instrukcji, które już się znajdują w internecie, więc bardzo proszę o pomoc i cierpliwość bo naprawdę się nie orientuję co i jak :(
Posiadam procesor intel core i7,  16GB ramu, windows 10 pro i 62GB wolnego miejsca na dysku. 
Co do karty graficznej to nie jestem pewna, gdy go kupowałam ponoć miał mieć dwie, więc wklejam poniżej screeny czegoś takiego o czym nie mam pojęcia. :D Dołączam również moje ustawienia grafiki w grze. 

006D76F5-CE4D-4EA7-BBFE-4AB211E08DAE.png

12BF0E3D-B21B-467E-8DF4-F044AA8AA654.png

45C3BD2B-89D7-4FC7-8A5F-514E7AF4BD8A.png

3559D3BE-866B-4BBE-BEAA-0C5F4E674CEB.png

22456FB3-86A5-4ABF-A647-CDEFD09211A6.png

D1A54A46-5FBF-40E0-99FA-46CF6EF31212.png

D4072392-5369-4C41-A6DC-C185FF7FB6FB.png

Edytowano przez wad3ra

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

• Podobna zawartość

• Przez Buszek888
      Hey

Niedawno zainstalowałem Windows 10 aktywowałem go i tak dalej... i postanowiłem pobrać GTA 5, a niestety nie mogę go nawet pobrać gdyż wyskakuję mi taki oto komunikat (załącznik)

Ktoś jest w stanie pomóc? 
      Pozdrawiam

• Przez Kuroo890
      Witam, wszedłem dziś do swojego garażu w maze banku żeby tuningować 1 pojazd, po skończonym tuningu jak wróciłem do garażu pod moim autem zrespiła się jakaś metalowa skrzynka. Ktoś wie jak to naprawic, próbowałem sprzedać garaz i kupic na nowo. Ale po kupnie dalej mam tą skrzynie w garazu.
    • Przez Cruzzer
      Typ programu: External
      Lista zmian:
      -Naprawiono kilka bugów