Skocz do zawartości

Na tym forum jedyne reklamy jakie wyświetlamy to te kierujące na Money Lobby i Level Up. Wyglądają one tak, blokowanie ich może utrudnić znalezienie najlepszego sposobu na hajs w GTA Online, więc podrzucę je poniżej.

Money Lobby

Level Up

Aby ten komunikat więcej się nie wyświetlał wyłącz blokowanie reklam na tej stronie we wtyczce AdBlock w swojej przeglądarce.

Kajrol

Użytkownik
  • Zawartość

    15
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralna

GTA Online

  • Social Club
    Kajrol00

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Kajrol

    oferuję Money Lobby w GTA Online

    Jeszcze rano Ci pisałem że bot nie rzuca kasy i że sam w lobby jestem. Powiedziałeś że nam mózg zjebany i wtedy bot wyszedł i zostałem usunięty..... A ty mi tu głupoty pierdolisz
  2. Kajrol

    oferuję Money Lobby w GTA Online

    Pajacu, czytałem 3 razy ten zjebany regulamin. I nic złego nie zrobiłem. Oczywisci nie zbiednieje, ale taki chuj nie będzie mnie okradal
  3. Kajrol

    oferuję Money Lobby w GTA Online

    Powiem Ci jedno pajacu nie, tylko ja zostałem tak w chuja zrobiony na tym forum. A twoje IQ sięga dna. Nawet nie słyszałem o takich Debilach w internecie. Ale to już mniejsza kwestia. Pierdole te 20 zł nie zbiednieje.. Ale to nie chodzi już nawet o to. Lecz o podejście do czlowieka. Tak więc niedługo i ty będziesz miał pecha... Wspomnisz Jeszcze nie tylko Moje, ale i większości ludzi słowa z tego forum.
  4. Kajrol

    oferuję Money Lobby w GTA Online

    Czyli chcesz mi powiedzieć że jawnie lecicie w chuja?! I wypierdalacie ludzi od tak sobie? To nie jest kurwa Pech.
  5. Kajrol

    oferuję Money Lobby w GTA Online

    Że co ?! Najpierw jakies 2 dni temu wszedłem do lobby na passywce podjechałem pod golfa i wszedłem piechotą na pole golfowe. stałem z 15 minut i kasa nie leciała, nastepnie dostałem kicka z sesji. Nazajutrz czyli wczoraj wszedłem sobie do sesji, i był w sesji tylko bot ania, i ja. stałem też z dobre 5 minut na placu golfowym. Kasa nie leciała bot wyszedł. Pozniej zostałem wyrzucony ze znajomych. Ja sie pytam gdzie nie stosowałem sie do regulaminu?! Prosze o zwrot albo ponowne dodanie do znajomych..
  6. Kajrol

    oferuję Money Lobby w GTA Online

    Dlaczego zostałem wyrzucony ze znajomych Ania.gta. ?
  7. Kajrol

    oferuję Money Lobby w GTA Online

    Człowieku, potrafisz trzymać się tematu i zadawanych ci pytań? Wciąż nie widzę odpowiedzi.
  8. Kajrol

    oferuję Money Lobby w GTA Online

    Nie dostarczasz mi logicznej odpowiedzi. Ukończyłeś niedawno 18 lat? To że 90% osób tutaj to gimnazjaliści, to nie oznacza to że nie powinieneś wysilać mózgu i pisać logicznych i sensownych odpowiedzi. Ponawiam pytanie, i liczę na racjonalną odpowiedź.
  9. Kajrol

    oferuję Money Lobby w GTA Online

    najpierw zaczynam pisać normalnie w wyjeżdżasz mi tu że mam problemy z mózgiem.. Wcześniej mnie od downów czy tam gówniakow wyzywasz. Nie potrafisz prowadzić normalnej konwersacji dialogowej, w której występuje słownictwo z słownika języka Polskiego, a nie używasz zwrotów jak większość ludzi którzy nie ukończyli gimnazjum.? Zakupiłem usługę. Jestem usługobiorcą, ty usługodawcą. Tak wiec pytam kiedy ponownie będzoe bot "ania.gta" i kiedy będę mógł zacząć zbierać pierwsze pieniądze. ?
  10. Kajrol

    oferuję Money Lobby w GTA Online

    bota juz nie ma na sesji. Nie rozumiem cie koleś. Pytam normalnie bo chce coś nazbierać tej kasy przed wyjściem do roboty. Teraz raczej tłoku nie bd bo dzieci w sql.
  11. Kajrol

    oferuję Money Lobby w GTA Online

    Stoje sam z ania w lobby i nic nie sypie. cos z botem ?
  12. Kajrol

    oferuję Money Lobby w GTA Online

    dostałem zaproszenie do tej Ani. Teraz musze czekać aż dostane zaproszenie do lobby, czy samemu wysłać zaproszenie do gry ? Pozdrawiam.
  13. Kajrol

    oferuję Money Lobby w GTA Online

    Ok, dzięki za info. Jeżeli to są dni, to ja gaszę grę i cierpliwie czekam, Pozdrawiam.
  14. Kajrol

    oferuję Money Lobby w GTA Online

    Cześć, dokonałem zakupu "Money Lobby" Czy jest gdzieś jakaś informacja który jestem w kolejce do tego Lobby? Jeżeli nie, to jaki jest przewidywalny mniej więcej czas. Liczony w godzinach czy też minutach? Powinienem mieć ciągle włączoną grę i czekać na zaproszenie do znajomych? Pozdrawiam.

Grand Theft Auto Forum

GTA Forum to polska społeczność graczy Grand Theft Auto. Dyskutujemy i dzielimy się pomocą z użytkownikami GTA V. Dzięki forum gra w GTA 5 jest przyjemniejsza gdyż można tutaj znaleźć kompanów do wspólnej rozgrywki. Dołącz do naszej społeczności rejestrując się na forum.

Twórcy z GTA Online na Youtube

Polskie Ekipy w GTA Online

Każdy kto grał w GTA Online wie, że samotne życie na sesjach swobodnych i akcjach to ciężki kawałek chleba. GTA Forum przychodzi takim samotnikom z pomocą i organizuje w dziale Ekipy prezentacje polskich ekip oraz pozwala umawiać się na wspólną grę. Każdy założyciel ekipy ma możliwość promować swój skład na tym forum aby rekrutować graczy do swojego składu.

Kasa do GTA Online

Polityka Rockstar w GTA 5 sprawia, że zdobycie pieniędzy jest trudne i czasochłonne a nowe zawartości DLC są coraz droższe. Z pomocą przychodzi Money Lobby na których można zebrać GTA$ 100 000 000 uczestnicząc w specjalnych sesjach oraz Level Up gdzie konto jest modowane o lepsze statystyki i więcej zer na koncie w wirtualnym banku.
×