Zarejestruj się
Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.
Treść opublikowana przez 1badej2
-
Grafikę, projekty graficzne lub coś wykonam ;)
Jak ja jestem autorem tych grafik takze prosze wyjsc z tym zbednym komentarzem. Dziekuje dobranoc.. W jakim sensie bylem, mozliwe ze robilem dla nich grafikę na zlecenie
-
Grafikę, projekty graficzne lub coś wykonam ;)
Witam, tak jak w temacie mam sporo zalegających prac chętnie się tego wyzbędę za grosze Oczywiście tego jest dużo, dużo więcej - jeśli coś potrzebujesz powiedz co ja poszukam i może akurat coś znajdę dla Cb i sprzedam za pół darmo, jeśli ktoś chce mi coś zlecić to robię to po normalnej cenie Przeważnie tak robię za 10-50zł no chyba że jakieś większe zlecenia na 100-500zł FanPage: https://www.facebook.com/badejdesign/ ((oczywiście zapraszam do polubienia mojego FanPage ))
-
[zapowiedź][mta] genius rpg - nowe oblicze rpg!
Genius-RPG.pl to nowo powstający projekt na platformie MTA, który na pewno wniesie wiele nowości, obecna scena serwerów RPG polega na tym że wiele schematów jest powielane przez co nie ma żadnej odskoczni każdy serwer wygląda niemal identycznie jedyne co je różni to odmienna szata graficzna. My jednak postaramy się to zmienić i wprowadzić wiele nowości przez co będziecie mogli dobrze bawić się na zupełnie odmiennym serwerze RPG. Nasze PLANY? Przede wszystkim wprowadzamy duże zmiany odnośnie samej rozgrywki, chcemy stworzyć takie bardziej hard-RPG, na czym to polega z czym to się je? Już tłumaczę, rozgrywka prowadzona na obecnych serwerach typu RPG wiele nie brakuje do tej z DM, jest jeden wielki chaos głównie mam na myśli tutaj jak kierowcy zachowują się na ulicach prowadząc swoje pojazdy, nie zważają na nic – my jednak chcemy trochę wprowadzić takiego smaczku realizmu i wyeliminować takie sytuacje że inni gracze specjalnie będą taranować często się to kończy płaczem o hajs na naprawę. Jak to wyeliminujemy? Przede wszystkim wprowadzimy system wypadków oraz BW, dzięki temu urozmaicimy grę pogotowia ratunkowego. Co do samego BW nie będziemy się upodabniać do serwerów RolePlay gdzie czekamy 15minut na to aby dalej grać – to jest bezsens my inaczej to rozwiążemy BW będzie trwało 15-30sekund po czym spawnujemy się w szpitalu, myślę że takie rozwiązanie będzie dobre, oczywiście wszystko jest jeszcze do przedyskutowania z graczami. Dodatkowo do systemu pojazdów wprowadzimy coś takiego jak punkty serwisowe, polega to na tym że przy każdej naprawie silnika nalicza nam pkt - ilość ich będzie ograniczona do np. 40 tysięcy po osiągnięciu tego magicznego progu nie będzie można już naprawiać auta, które już będzie się nadawać tylko na złom. To tylko takie wprowadzenie i pokazanie czytelnikom że się staramy i nie powielamy tych samych schematów jak robią to inni. Kolejną bardzo fajną zmianą którą chcemy wprowadzić to prace – sporo osób pamięta czasy GF'ów czy też samego LSS-RP(co do tego mam parę zastrzeżeń) gdzie robiło się wszystko by dostać się do swojej wymarzonej pracy w której starałeś się z całych sił aby pnąć się po szczeblach kariery i stać na innymi – wiadomo początki bywają trudne gdyż musisz się słuchać osób z wyższą rangą jednakże ciężka praca popłaca i to Ciebie mogą się słuchać. Nie wiem jak Was ale mnie to najbardziej jarało na GF'ach możliwość stania się kimś poprzez ciężką prace, ale wracając do sedna do czego zmierzam? Otóż chcemy wprowadzić prace typu frakcje ale nie tylko te podstawowe typu Policja, Szpital i Straż wiadomo nie każdy lubi w tych frakcjach grać, chcemy to bardziej rozwinąć i udostępnić coś dla każdego, żeby każdej mógł mieć jakąś prace. Mam tu na myśli żeby wprowadzić frakcje prócz tych podstawowych także inne typu: tartak, jakieś rolnictwo, nauka jazdy, taxi etc tylko żeby to nie będzie takie monotonne że np. tylko ścinasz drzewo, zawozisz do magazynu i koniec. Takie prace będą bardzo rozbudowane żeby było mnóstwo możliwości. Nie mamy pewności czy to się dobrze przyjmie ale będziemy mimo wszystko w tym kierunku dążyć. Oczywiście będą też zwykłe prace dorywcze lecz postaramy się zrobić takie ciekawsze, żeby nie były takie monotoniczne że 50 razy jedziesz do tego samego miejsca... Założeń mamy o wiele więcej ale jeszcze za wcześnie by o nich pisać, wszystko po kolei. Parę ss'ów z postępu prac nad skryptem: Logowanie/rejestracja: Scoreboard: HUD oraz Panel przedmiotów: Oczywiście wszystkie te skrypty są w fazie testowej jak widzicie bez odpowiednich tekstów i nie dopracowane względem wyglądu. Mamy też zrobione inne rzeczy ale o nich dowiecie się wkrótce. Oczywiście skrypt tworzymy zera, co prawda dopiero zaczynamy przygodę także dużo rzeczy jest jeszcze do zrobienia, nad skryptem pracujemy dopiero jakoś z tydzień, ale codziennie coś się dzieje także myślę że za dwa miesiące może trzy będziemy gotowi do startu FanPage: https://www.facebook.com/geniusrpgpl/
-
1badej2 DESIGN - Grafika Komputerowa
Siemka, jestem 1badej2 i zapraszam do współpracy. FP: https://www.facebook.com/badejdesign/
-
Programisty LUA do DayZ odpłatnie
Witam, od dłuższego czasu chcę założyć serwerownie DayZ, sam jestem miłośnikiem tego trybu rozgrywki lecz znudziło mi się granie na obecnych serwerach z tego względu że są zbyt monotonne czyli zbierasz broń lecisz na arene, zabijasz kogoś albo padasz i tak w kółko. Dodatkowo te serwery z Modem z neta... Do spędzenia miło czasu potrzebuję jednak czegoś więcej, także stawiając na własne pomysły chcę zrobić własny GameMode który nie opiera się o skrypty te z internetu. Wszystko chcemy zrobić od nowa i przede wszystkim żeby to było stabilne i optymalne oprogramowanie. Co wymagam?: -Bardzo dobrej znajomości lua i płynności pisania. -Pisanie pod zapis bazy MySQL lub SQL mi to tam obojętnie... -Sporo wolnego czasu – zależy mi na jak najszybszym wykonaniu. -Dojrzałości i stanowczości – jak mówisz że jesteś w stanie podołać zadaniu to tak ma być a nie potem w połowie mówisz że nie masz czasu i takie tam inne wymówki. -Komunikator Skype, TS z wymaganym mikrofonem. -Przejście mutacji obowiązkowo – strasznie drażnią mnie te piskliwe głosy szczególnie w słuchawkach Co oferuje?: -Oczywiście wszystko odbywa się odpłatnie, tak na start przewidujemy 300-400zł ((nie płacimy z góry ) -Bardzo dobry kontakt: Skype, TS, a nawet FB. -Mile spędzony czas, zawsze można się z czegoś pośmiać i wgl. -Wszystko ładnie rozpisane i omówione. -Bardzo łądna grafika. Co jest do zrobienia?: -Naszym priorytetem i pierwszą rzeczą jaką zaczniemy robić to panel przedmiotów na który kładziemy ogromny nacisk jest to główny element tej rozgrywki i musi być mega rozbudowany. --Będzie około 30 rodzajów broni – mamy już podmianki oraz odgłosy strzałów przygotowane. --Różnego rodzaju przedmioty medyczne(bandaże, apteczki, bloodbagi etc. --Plecaki --Części do pojazdu, kanister etc. -Drugą sprawą jest zrobienie systemu pojazdów, żeby można było naprawiać pojazdy przedmiotami z ekwipunku etc.. A tak wygląda panel logowania: Oczywiście w grafice mam zrobione już inne bajeranckie rzeczy, ale to już tam potem pokaże. To takie dwie rzeczy na którym nam najbardziej zależy – reszta to już tam w dalszej współpracy. Kontakt: skype: patryk.wilimber
- 1badej2 design - grafika komputerowa - projekty do gier etc...
- 1badej2 design - grafika komputerowa - projekty do gier etc...
- 1badej2 design - grafika komputerowa - projekty do gier etc...
-
1badej2 design - grafika komputerowa - projekty do gier etc...
Witajcie, pora na ukazanie kolejnych rzeczy z oprawy graficznej pod serwer DayZ/Survival, co o tym myślicie oraz jakie propozycje macie co można by jeszcze zrobić co miałoby zastosowanie na serwerze. Zapraszam do "lajkowania" a ja tym czasem idę nabrać siły na zrobienie kolejnej rzeczy - GUI. Te większe GUI jest to nasz docelowy ekwipunek, ten niżej jest to pasek który jest interaktywny z miejscami do lootowania etc. Ten na dole raczej każdy wie - pasek szybkiego wybierania pod przyciski 1-9 Pozdrawiam.
-
1badej2 design - grafika komputerowa - projekty do gier etc...
Witam, z tej strony Patryk i pragnę zaprosić Was na mój nowo powstały FanPage oraz do składania zamówień na grafikę. Co prawda w grafice nie jestem jakimś tam weteranem z wieloletnim stażem lecz stale się uczę, stosunkowo niedawno zacząłem przygodę z PS6 a jeszcze rzadziej cokolwiek tam robiłem - ponieważ nie było żadnych zleceń, a mało co się bawiłem w projektach no i po prostu nie było żadnych prac do wykonania aby poszerzyć swoje umiejętności. Teraz jednak sporo nad tym siedzę poznaje możliwości PS i staram się robić coraz to lepsze prace. Także zapraszam tym czasem parę prac: Panel przedmiotów pod serwer DayZ/Survival Panel logowania pod serwer DayZ/Survival - wykorzystany na serwerze GTA SA (MTA) Baner zrobiony dla serwera GTA SA (SA:MP) Baner zrobiony dla serwera GTA SA (SA:MP) Panel logowania/rejestracji na serwer DayZ/Survival Wersja finalna Więcej prac znajdziesz na moim FanPage także serdecznie zapraszam do polubienia go: https://www.facebook.com/badejdesign/
Ostatnia aktywność
-
Walcz z nieumarłymi w Walce o przetrwanie na Cayo Perico w GTA Online
Twoim ulubionym miejscem wypoczynku zawładnął zabójczy syndrom imprezowej gorączki. Jakby istotna dla przemytu narkotyków wyspa nie była dość niebezpieczna sama w sobie, opanowały ją teraz hordy nieumarłych. Może to przez narkotyki, a może tropikalny klimat, ale nowi goście zachowują się jeszcze dziwniej, niż można było spodziewać. Przedzieraj się przez fale żywych trupów, w tym uzbrojonych w muszkiety konkwistadorów, poskramiaczy panter wraz ze swoimi podopiecznymi, roje rozdzielaczy i nie tylko w nowej Walce o przetrwanie na Cayo Perico. Utoruj sobie drogę przez hordy, dostań się na lotnisko i módl się, żeby ewakuacja samolotem nie trwała zbyt długo.
-
GTA V Enhanced z Oscarem
Beznadzieja jest z GTA V miało być kasa po każdym zalogowaniu i nie mam już od poniedziałku tym bardziej że nie nawet dziweku juz istalowalem gre dwa razy poznie werefikacje robilem i nic istna porazka nie polecem GTA + straty kasy jest .A jak nedzie GTA VI to napewno bedzie mega porazka
-
Poszukiwane osoby do tworzenia serwera na RAGE:MP.
odświeżam, obecnie mamy dwie osoby od skryptu, każda pomoc się przyda, mogą to być osoby nawet od planowania - wstępnie ustalony jest typ rozgrywki, warunki oraz pomysł na prowadzenie serwera po więcej informacji standardowo kontakt discord: sons666
-
Poradnik do przemytniczych misji Oscara Guzmana - jak zarobić najwięcej
GTA Online okazało się na tyle otwartą i chłonną przez graczy produkcją, że szybko zdecydowano się na wprowadzenie oficjalnych dodatków. Dzięki nim rozgrywka znacząco się poszerzyła, gdzie zyskaliśmy zupełnie nowe możliwości wykonywania misji i zarabiania. Jedne z najciekawszych z nich związane są niewątpliwie z osobą Oscara Guzmana. Warto zatem przyjrzeć się temu, jakie są najlepsze sposoby na największy zarobek podczas wykonywania takich misji. Kim jest Oscar Guzman?Omawiany przez nas Oscar Guzman to postać, którą spotkamy zarówno w grze Grand Theft Auto V, jak i w GTA Online. To meksykański imigrant, który na terytorium San Andreas zajmuje się przemytem narkotyków oraz broni. W GTA V nawiązujemy z nim współpracę dzięki Trevorowi w misji Nerwowy Ron. Aby rozpocząć misje w tym rozszerzeniu, pierwszym zadaniem będzie dokonanie zakupu hangaru, który stanie się naszą bazą. Ten ostatni służyć będzie nam do przemytu. Misja Nerwowy Ron jest z pewnością jedną z ciekawszych w grze, gdzie zasiądziemy za sterami samolotu, aby dostarczył ładunek broni. W GTA Online pojawiło się DLC, które wprowadziło możliwość wykonywania przemytniczych misji lotniczych. Dzięki temu można zarobić sporo pieniędzy do wydania w GTA, co z pewnością działa na wyobraźnię gracza. W przerwie między sesjami lub po wykonaniu wszystkich zadań możesz również zajrzeć na stronę https://nowe-kasyna-online.pl/, gdzie także można znaleźć sporo ciekawej rozrywki hazardowej. Kiedy już kupimy hangar lotniczy, naszym zadaniem będzie wyznaczyć zupełnie nową powietrzną trasę dla przemytu broni. Sam zaś Oscar będzie pełnił w grze rolę przemytnika, który wspomoże nas w nowych zadaniach. Misje do wykonania Prezentowane przez nas DLC do GTA Online, składa się z kilku misji, które podzielone są na misje przygotowawcze, czyli setup oraz finał zadania - Titan Job. Pierwszą misją jest Mogul, kiedy to konieczne będzie wykradzenie przynajmniej jednego samolotu - Silver, Black Mogul, dokonanie zniszczeń w bazach przeciwników oraz dotarcie do bazy. Intel z kolei polega na tym, że dzięki dronom można zhakować cztery serwery wrogich organizacji, a potem odnaleźć zatopione skarby. Iron Mule to już nieco wyższa szkoła jazdy, albowiem trzeba skorzystać ze specjalnych zagłuszaczy, zniszczyć rzeczy należące do organizacji Eberhard, a także ukraść helikopter DH-7 Iron Mule. Czwartą i ostatnią misją przygotowującą do finału jest Ammunition, gdy należy skoczyć ze spadochronem, przejąć helikopter oraz wykraść amunicję niezbędną dla Titana 250 D. Kiedy już wykonamy cztery misje, nadejdzie czas na finał, a w nim naszym głównym zadaniem będzie zdobycie samolotu Titan 250 D. Jest to maszyna wzorowana na kultowym Lockheedzie C-130 Hercules, który w wersji AC-130 znany jest z niezwykle dużej siły ognia. Zarobki dzięki misjomNiezwykle ważne jest to, że łącznie w ramach wątku Oscar Guzman znów w przestworzach można w GTA Online zarobić nawet 5 000 000 dolarów. Jeżeli ukończymy misję Gotów do biegu, to dostaniemy czapkę pole Mackenziego. Gdy ukończymy dowolną misję z wątku bez utraty życia, to dostaniemy specjalne oznaczenie dla Titana 250 D. Gdy na poziomie 3 ukończymy wszystkie misje na trudnym poziomie, to dostaniemy granatową kurtkę Eberhard. 4. poziom nagród zyskuje się, gdy na poziomie trudnym zakończy się misje bez korzystania z pancerza oraz przekąsek. Do tego cały wątek należy ukończyć w mniej niż 60 minut. Wyższy poziom - wyższe zarobkiJak można wyczytać na różnych stronach poświęconych GTA Online, zarobki w tej misji są całkiem spore. Kiedy korzystamy ze standardowego trybu, zarobić możemy 500 000 dolarów. Jeśli jednak zdecydujemy się na hard mode, to wtedy nasze zarobki zwiększają się do 750 000. Oczywiście wymaga to lepszych umiejętności, jak i przygotowania. Warto choćby zobaczyć poradniki, jak można wykonać całość w mniej niż 60 minut - to zdecydowanie pomaga w odpowiedniej znajomości misji, celów, ich rozmieszczenia. Kiedy wykonujemy misje podczas specjalnych wydarzeń tygodniowych, mamy szansę dodatkowo zyskać 100 000 dolarów za końcowy sukces, jak i pamiątkową koszulkę. Dla każdej z misji dostępne są strategie, które mocno pomagają w większych zarobkach. W misji Mogul nie trzeba od razu rzucać się na obie maszyny, gdyż to zabiera nam cenny czas. Można jednak potem spróbować zdobyć oba Mogule, które zwiększą zarobek w samym finale. W misji Intel należy skupić się na tych dwóch serwerach, które znajdują się najbliżej nas - to też pozwala zaoszczędzić czas. W Iron Mule najpierw należy zabrać się za waypointy, a jeśli chce się szybko poradzić z obroną, to najlepszym wyjściem do tego będzie Oppressor MK II, ewentualnie Buzzard. Tu także nie trzeba kraść wszystkiego. W Ammunition należy kierować się od razu na sam środek frachtowca, gdzie pierwszą rzeczą jest od razu zdobycie helikoptera. W finale zaś warto sobie wcześniej przygotować sprzęt, skorzystać z najlepszych pancerzy i broni, pozbyć się szybko ochrony i wejść do samolotu. Jeśli chcesz maksymalnie zwiększyć zarobki, to przy pierwszym wykonywaniu misji wykonaj wszystkie opcjonalne cele. To bowiem sprawi, że w każdej rundzie wypłata będzie maksymalna, choć już nie wykonamy tych misji. To też skróci drogę do 60 minut całości. Zdecydowanie lepiej jest grać drużynowo, gdyż można rozdysponować zadaniami i szybciej wykonać poszczególne misje. Co jest niezwykle istotne, hard mode nie różni się tak bardzo poziomem trudności, więc trzeba się tylko nastawić na to, że przeciwnicy będą celniej strzelać.
- Karty gotówkowe w trybie fabularnym GTA 5