Skocz do zawartości

Gralin

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralna

GTA Online

  • Social Club
    MitomanekPL

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Takie ss to każdy może se wkleić, aby Ci nie brakowało na zupki chińskie.
  2. Dobreeee, fajne jest to że to Ty szukasz błahego powodu by wyrzucać ludzi z money lobby po to by więcej zarobić. Więc kto tu niby narzeka na brak kasy?
  3. Tak z czystej ciekawości? Okresu dostałeś, żona dupy nie daje czy dzieci od menela wyzywają że taki nie miły jesteś dla każdego? Oho pkt rep dostałem, może od żony? 😄
  4. Fajnie, raz się zdarzyło a Ty szukasz powodu by tylko więcej zarobić widać że pazerka na najwyzszym poziomie.
  5. To jak będzie jeszcze szansa na to bym dołączył na money lobby czy nie?
  6. Tak tylko rzecz jest w tym że po odczekaniu tych 60 sek od razu włączyłem tą pasywke i nie chodzi mi pieniądze które wydałem na money lobby tylko o to że masz na wszystko wywalone.
  7. Początkowo miałem włączony tryb pasywny a Ty zmieniłeś sesje. Po dołączeniu na nową miałęm włączoną pasywke i nie zwróciłem na to uwagi, z przyzwyczajenia przez przypadek ją wyłączyłem. Chciałem ją włączyć ale musiałem poczekać 60sek. więc
  8. EHhh a więc tak. Namo słabo się wywiązujesz z umowy. Kazałeś mi przeczytać regulamin w którym nie ma żadnej wzmianki na temat ile czasu ma się na zebranie pieniędzy. Żadnego punktu dotyczącego regulaminu nie złamałem. <17:15:32> "MITOMANEK": masz chwilke by zamienic 2 zdania? <17:15:38> "Namo": nie <17:18:12> "MITOMANEK": rzecz jest w tym ze usunales mnie ze znajomych w gta. teraz nie mam dostepu do money lobby, zebralem 37milionow wirutalnej kasy a umawialismy sie na 100 <17:18:25> "Namo": czytałeś regulamin gówniaku? Pozdroooooo

Grand Theft Auto Forum

GTA Forum to polska społeczność graczy Grand Theft Auto. Dyskutujemy i dzielimy się pomocą z użytkownikami GTA V. Dzięki forum gra w GTA 5 jest przyjemniejsza gdyż można tutaj znaleźć kompanów do wspólnej rozgrywki. Dołącz do naszej społeczności rejestrując się na forum.

Twórcy z GTA Online na Youtube

Polskie Ekipy w GTA Online

Każdy kto grał w GTA Online wie, że samotne życie na sesjach swobodnych i akcjach to ciężki kawałek chleba. GTA Forum przychodzi takim samotnikom z pomocą i organizuje w dziale Ekipy prezentacje polskich ekip oraz pozwala umawiać się na wspólną grę. Każdy założyciel ekipy ma możliwość promować swój skład na tym forum aby rekrutować graczy do swojego składu.

Kasa do GTA Online

Polityka Rockstar w GTA 5 sprawia, że zdobycie pieniędzy jest trudne i czasochłonne a nowe zawartości DLC są coraz droższe. Z pomocą przychodzi Money Lobby na których można zebrać GTA$ 100 000 000 uczestnicząc w specjalnych sesjach oraz Level Up gdzie konto jest modowane o lepsze statystyki i więcej zer na koncie w wirtualnym banku.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważna informacja

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum