Skocz do zawartości
Przeglądaj w aplikacji

A better way to browse. Learn more.

GTA Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zarejestruj się

Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.

HisNameIsChris

Użytkownik
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez HisNameIsChris

  1. Na ten moment wszystko ok:)
  2. Dzięki - właśnie poszło!
  3. Będę się do Ciebie zgłaszać z nowym kontem bo tamte niestety dalej lezy. Przegranie całego tutoriala i pogranie chwilę po nim bez problemu wystarczy, abyś mógł zmodować konto?
  4. Czterech ? Jeszcze ktoś ze mną też zgłaszał. Ale i tak dziwnie, że dalej nie wiadomo przez, co. R* ma do dupy support i nie da się dowiedzieć niczego.
  5. Oceniasz i osądzasz a nie znasz sytuacji. Podejrzewam, że i tak będziesz szedł zaparte w swoje, ale wyjaśnię. Glitche na kasę? Jedynie to, co brałem od Namo. Jeżeli to glitch na kasę - to oczywiście używałem. Poza tym, nic innego, więc następnym razem zanim pośpieszysz się z takim komentarzem, rozeznaj się jak wygląda sytuacja.
  6. Okay, to będę tutaj zaglądać i patrzeć jak się sytuacja ma. Dzięki za info!
  7. No to zobaczymy, co z resztą. Czy masz w ogóle pomysł dlaczego tak może być? U mnie właśnie podobna sytuacja jak u kolegi. Po kontakcie z supportem okazuje się, że wszystkie nieruchomości i wszystko zostało skasowane, więc także zostaje mi nowy klucz, bo gdyby coś wypadło jeszcze to ban. A szkoda konta.
  8. Zapomniałem, że na forum użytkownicy nigdy nie maja racji ?
  9. No I nagle po godzinie od Twojego wylogowania się i wysłania mi wiadomości konto dostaje suspended status, za poprzedni rok? ?
  10. No I muszę skorygować ? RockStar dał mi 30 dni bana i reset wszystkich pieniędzy na koncie. A nie logowałem się po Namo.
  11. Czekałem około 5 dni. Jednak byłem tego świadom, bo Nemo pisał o przerwie w modowaniu, był update, więc wiadomo, że trzeba dograć mody na nową wersję. Plus z pośpiechy zjebałem też sam jedną rzecz - i pewnie byłoby szybciej ? Po prostu uzbrój się w cierpliwość. Od Nemo biorę kolejny raz już.
  12. Jak zawsze - sprawnie i na temat. Bardzo polecam każdemu. A jeżeli czekacie - po prostu czekajcie na swoją kolej i nie trujcie ? Będę nie raz jeszcze korzystać.
  13. W zależności od tego jaki masz apartament (standard) powinieneś mieć pokój z zielonym H. Jeżeli masz niski standard mieszkania możesz nie mieć opcji organizowania ich. Z tego co pamiętam zaczynają się one od tego budynku za 200.000 (Del Perro) szaro/czerwony.
  14. Przecież cały czas możesz zapisać się na Level-Up.
  15. A VPN jako aplikacja na kompie a wewnętrzne płatne menu w grze to nie jest coś innego? Nie jest to traktowane jako MOD właśnie?
  16. Bardzo polecam. Warto, szybko i uczciwie. Zdecydowanie jeszcze kilka razy będę korzystać!
  17. Namo - jeszcze pytanie. Czy jest jakiś limit czasowy / ilościowy modowania konta? Tzn. Czekam na pakiet Uliczny. Za jaki czas mogę zgłosić się np. po ten najwyższy? Czy nie ma na to reguły?
  18. Ale w opisie jest jasno, co wpisać przy PROMOCJI. :3
  19. Ma kolejkę ? ja od wczoraj też czekam, wiec jak Ci dzisiaj tego nie zrobi, w przeciagu 3 godzin w dodatku to nie pisz mu wiadomośći tylko, po prostu czekaj.

Ostatnia aktywność

  1. Witam, mam taki problem, a dokładniej nie naliczają mi się godziny na profilu steam w Source SDK Base 2007. Wie ktoś dlaczego się tak dzieje? Online jestem ciągle, gram kilka godzin dziennie a godzinki stoją w miejscu. Pozdro.
  2. Faktycznie pomogło. Dzięki wielkie za pomoc
  3. Wejdź na support.rockstargames.com Zaloguj się na konto Social Club syna Wybierz GTA Online → Purchases → Shark Card not received Załącz dowód zakupu a najlepiej screen maila z potwierdzeniem oraz zrzut ekranu z historii transakcji PS Store
  4. Witam Może ktoś miał taki problem więc sorry jeśli powielam temat. Kupiłem synowi kartę shark tyle że nie otrzymał jej w online od 7 sierpnia to już 3 dni i nic. Szukałem pomocy w PŚ app i na stronie ale refund jest niemożliwy. Pieniądze pobrało, mam maila z potwierdzeniem. Ktoś wieś jaki sposób to ogarnąć? Miłego Grania
  5. Poszukuję zaangażowanych osób do wspólnego tworzenia serwera RP inspirowanego luźnym klimatem na platformie RAGE:MP. Projekt jest obecnie w fazie początkowych prac nad interfejsem, planowania i rozpisywania gameplayu, a ambicją jest stworzenie unikalnego środowiska RP z dużym naciskiem na społeczność, immersję oraz innowacyjną mechanikę rozgrywki. Aktualnie najbardziej zależy na osobach od skryptu - backend JS/TS, frontend React/TS Zainteresowanych zapraszam do kontaktu po więcej szczegółów i warunków współpracy - discord: sons666 Dodam, że w obecnej fazie osoby odpowiedzialne za skrypt i rozwój serwera w początkowym etapie mogą być również członkami ekipy z pozycji Zarządu.

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.