Skocz do zawartości
Przeglądaj w aplikacji

A better way to browse. Learn more.

GTA Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zarejestruj się

Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.

HisNameIsChris

Użytkownik
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez HisNameIsChris

  1. Na ten moment wszystko ok:)
  2. Dzięki - właśnie poszło!
  3. Będę się do Ciebie zgłaszać z nowym kontem bo tamte niestety dalej lezy. Przegranie całego tutoriala i pogranie chwilę po nim bez problemu wystarczy, abyś mógł zmodować konto?
  4. Czterech ? Jeszcze ktoś ze mną też zgłaszał. Ale i tak dziwnie, że dalej nie wiadomo przez, co. R* ma do dupy support i nie da się dowiedzieć niczego.
  5. Oceniasz i osądzasz a nie znasz sytuacji. Podejrzewam, że i tak będziesz szedł zaparte w swoje, ale wyjaśnię. Glitche na kasę? Jedynie to, co brałem od Namo. Jeżeli to glitch na kasę - to oczywiście używałem. Poza tym, nic innego, więc następnym razem zanim pośpieszysz się z takim komentarzem, rozeznaj się jak wygląda sytuacja.
  6. Okay, to będę tutaj zaglądać i patrzeć jak się sytuacja ma. Dzięki za info!
  7. No to zobaczymy, co z resztą. Czy masz w ogóle pomysł dlaczego tak może być? U mnie właśnie podobna sytuacja jak u kolegi. Po kontakcie z supportem okazuje się, że wszystkie nieruchomości i wszystko zostało skasowane, więc także zostaje mi nowy klucz, bo gdyby coś wypadło jeszcze to ban. A szkoda konta.
  8. Zapomniałem, że na forum użytkownicy nigdy nie maja racji ?
  9. No I nagle po godzinie od Twojego wylogowania się i wysłania mi wiadomości konto dostaje suspended status, za poprzedni rok? ?
  10. No I muszę skorygować ? RockStar dał mi 30 dni bana i reset wszystkich pieniędzy na koncie. A nie logowałem się po Namo.
  11. Czekałem około 5 dni. Jednak byłem tego świadom, bo Nemo pisał o przerwie w modowaniu, był update, więc wiadomo, że trzeba dograć mody na nową wersję. Plus z pośpiechy zjebałem też sam jedną rzecz - i pewnie byłoby szybciej ? Po prostu uzbrój się w cierpliwość. Od Nemo biorę kolejny raz już.
  12. Jak zawsze - sprawnie i na temat. Bardzo polecam każdemu. A jeżeli czekacie - po prostu czekajcie na swoją kolej i nie trujcie ? Będę nie raz jeszcze korzystać.
  13. W zależności od tego jaki masz apartament (standard) powinieneś mieć pokój z zielonym H. Jeżeli masz niski standard mieszkania możesz nie mieć opcji organizowania ich. Z tego co pamiętam zaczynają się one od tego budynku za 200.000 (Del Perro) szaro/czerwony.
  14. Przecież cały czas możesz zapisać się na Level-Up.
  15. A VPN jako aplikacja na kompie a wewnętrzne płatne menu w grze to nie jest coś innego? Nie jest to traktowane jako MOD właśnie?
  16. Bardzo polecam. Warto, szybko i uczciwie. Zdecydowanie jeszcze kilka razy będę korzystać!
  17. Namo - jeszcze pytanie. Czy jest jakiś limit czasowy / ilościowy modowania konta? Tzn. Czekam na pakiet Uliczny. Za jaki czas mogę zgłosić się np. po ten najwyższy? Czy nie ma na to reguły?
  18. Ale w opisie jest jasno, co wpisać przy PROMOCJI. :3
  19. Ma kolejkę ? ja od wczoraj też czekam, wiec jak Ci dzisiaj tego nie zrobi, w przeciagu 3 godzin w dodatku to nie pisz mu wiadomośći tylko, po prostu czekaj.

Ostatnia aktywność

  1. A dokładnie w tym tunelu przed skarbcem?
  2. czy wie kktos czemu podczas robienia kasyna wywala nas z napadu
  3. z checia zagram ale jestem kompletnie zielony jesli chodzi o gta 5 :D
  4. to najnowsza wersja, nie mógłbyś odpalić GTA Online na starszej wersji
  5. Siema, mam GTA 5 w wersji Enchanced i wersja online 1.71 najnowsza wersja fabularki 889.22 czy to nie jest jakaś stara wersja?

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.