Skocz do zawartości
  • Załóż konto na GTA Forum

    Dołącz do społeczności GTA Forum i bądź na bieżąco z nowościami ze świata GTA Online, dziel się swoimi postępami i szukaj kompanów do wspólnej gry.

BEN121

Użytkownik
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez BEN121

  1. " Może to być spowodowane Twoimi ustawieniami sieciowymi. Chcielibyśmy zaproponować poniższe rozwiązanie: Usługi Rockstar wymagają, aby następujące porty były otwarte na Twoim routerze: Porty TCP: 80, 443 Porty UDP: 6672, 61455, 61457, 61456 oraz 61458 Bardzo prosimy, upewnić się również, że typ NAT ustawiony na routerze to Typ 1 (lub ewentualnie 2). Jeżeli posiadany Typ NAT to 3, będą występować problemy. Ponadto: 1. Kliknij prawym przyciskiem myszy na ikonie ustawień sieci internetowej i z menu kontekstowego wybierz opcję "Centrum Sieci i udostępniania". 2. Następnie kliknij na opcji "Zmień ustawienia karty sieciowej", widocznej w lewej części okna. 3. Kliknij prawym przyciskiem na karcie sieciowej, której ustawienia DNS chcesz zmienić i z menu kontekstowego wybierz "Właściwości". 4. Po otworzeniu nowego okna zaznacz na liście "Protokół Internetowy w wersji 4 (TCP/IPv4)" i kliknij przycisk "Właściwości". Obecnie ustawienia DNS dla Twojego komputera powinny być ustawione na domyślne. Musisz zmienić to ustawienie na: "Użyj następujących adresów serwerów DNS". Następnie skorzystaj z danych umieszczonych poniższej i wprowadź je jako swoje ustawienia serwera DNS: - Google DNS - Preferowane: 8.8.8.8 - Alternatywne: 8.8.4.4" Miałem ten sam problem napisałem supportu i odesłali mi taką oto odpowiedź. Mi wystarczyło zmienienie ustawień serwera DNS i to zmieniłem na samym początku i tyle wystarczyło w moim przypadku. Mam nadzieje że pomoże to komuś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum