"
Może to być spowodowane Twoimi ustawieniami sieciowymi. Chcielibyśmy zaproponować poniższe rozwiązanie:
Usługi Rockstar wymagają, aby następujące porty były otwarte na Twoim routerze: Porty TCP: 80, 443 Porty UDP: 6672, 61455, 61457, 61456 oraz 61458
Bardzo prosimy, upewnić się również, że typ NAT ustawiony na routerze to Typ 1 (lub ewentualnie 2). Jeżeli posiadany Typ NAT to 3, będą występować problemy.
Ponadto:
1.
Kliknij prawym przyciskiem myszy na ikonie ustawień sieci internetowej i z menu kontekstowego wybierz opcję "Centrum Sieci i udostępniania".
2.
Następnie kliknij na opcji "Zmień ustawienia karty sieciowej", widocznej w lewej części okna.
3.
Kliknij prawym przyciskiem na karcie sieciowej, której ustawienia DNS chcesz zmienić i z menu kontekstowego wybierz "Właściwości".
4.
Po otworzeniu nowego okna zaznacz na liście "Protokół Internetowy w wersji 4 (TCP/IPv4)" i kliknij przycisk "Właściwości".
Obecnie ustawienia DNS dla Twojego komputera powinny być ustawione na domyślne. Musisz zmienić to ustawienie na: "Użyj następujących adresów serwerów DNS". Następnie skorzystaj z danych umieszczonych poniższej i wprowadź je jako swoje ustawienia serwera DNS:
-
Google DNS
-
Preferowane: 8.8.8.8
-
Alternatywne: 8.8.4.4"
Miałem ten sam problem napisałem supportu i odesłali mi taką oto odpowiedź.
Mi wystarczyło zmienienie ustawień serwera DNS i to zmieniłem na samym początku i tyle wystarczyło w moim przypadku.
Mam nadzieje że pomoże to komuś.