Zarejestruj się
Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.
-
Spełniam zalecane wymagania, a mam problemy z fps
@refresh
-
Spełniam zalecane wymagania, a mam problemy z fps
Dalej klatkuje. Zaznaczam jeszcze raz, że tuż po uruchomieniu GTA chodzi jak marzenie, dopiero po jakimś czasie zaczyna klatkować, chyba że za każdym razem dołączam do gry wtedy, gdy nie ma jeszcze pory dnia (w grze), która pożera najwięcej zasobów. Temperatura CPU w czasie gry wynosi lekko powyżej 50 stopni Celsjusza, a karty graficznej 50-60 (około).
-
Spełniam zalecane wymagania, a mam problemy z fps
Historia aktualizacji systemu: http://imgur.com/a/iyxUY Zwróćcie uwagę na te podkreślone - mają ten sam identyfikator. Tę na samej górze zainstalowałem wtedy, gdy mój antywirus (Bitdefender) wykrył, że ponoć jest niezainstalowana.
-
Spełniam zalecane wymagania, a mam problemy z fps
http://imgur.com/a/NNRzo Wyniki testu moich podzespołów: - http://imgur.com/a/z1pPC - http://imgur.com/a/rATmR - http://imgur.com/a/6Yskn
-
Spełniam zalecane wymagania, a mam problemy z fps
Już to zrobiłem - bez zmian. Pamiętam, że kilka miesięcy temu zmieniłem ustawienia na low lub medium - dalej były spadki fps. Wydawało mi się, że Battlefield 1 jest bardziej zasobożerny, ku mojemu zdziwieniu, nie miałem z nim problemu na moim obecnym Windowsie (na siódemce klatkowało). Może to wina jakiejś usługi, którą posiada Windows 10 Pro (taką wersję mam), a zwykły Windows 10 nie?
-
Spełniam zalecane wymagania, a mam problemy z fps
Witam, Mam problem z fps'ami podczas gry w GTA V. Sterowniki karty graficznej są zaktualizowane, grafika ustawiona jest przez NVIDIA GeForce Experience. Gra zaczyna się ścinać po około 30 minutach gry. Posiadam system Windows 10 ze wszystkimi aktualizacjami. Jestem świeżo po formacie (wczoraj robiłem), więc nie mam syfu na dysku. Dodam, że Battlefield 1 chodził mi na około 60 fps'ach, prawie na pełnym ultra (grałem ostatnio kilka miesięcy temu. Rozdzielczość mojego ekranu to 1920x1080. Sprawdzałem użycie CPU i GPU - maksymalne dla GPU to 98%, a dla CPU 100% (w przeciągu kilku minut po uruchomieniu programu do sprawdzania). DVR mam wyłączone (wywaliłem aplikację XBOX, a w rejestrze wyłączyłem DVR). Z góry dziękuję za pomoc. Parametry mojego komputera CPU: Intel Core i5-4460 3.2 GHz. GPU: ASUS Geforce GTX 970 4096 MB 256 bit DirectCu II Strix OC. Pamięć RAM: DDR3 Kingston 8 GB 1600 MHz HyperX Fury Red Cl10. PSU: SilentiumPC Vero L1 500W v2. Ustawienia gry Cienie w wysokiej rozdzielczości: OFF Długie cienie: ON Efekty głębi ostrości w grze: OFF Efekty końcowe: ULTRA Filtrowanie anizotropowe: x16 FXAA: ON Gęstość zaludnienia: 100% Jakość cieni: BARDZO WYSOKA Jakość cząsteczek: BARDZO WYSOKA Jakość jednostki cieniowania: BARDZO WYSOKA Jakość odbić: BARDZO WYSOKA Jakość tekstur: AUTOMATYCZNA Jakość trawy: WYSOKA Jakość wody: BARDZO WYSOKA Miękkie cienie: NVIDIA PCSS MSAA: x2 NVIDIA TXAA: OFF Odbicie MSAA: x2 Przesyłanie strumieniowe o dużej szczegółowości podczas lotu: ON Przesłanianie środowiska: OFF Rozdzielczość: 1920x1080 Rozszerzona odległość cieni: 100% Rozszerzone skalowanie odległości: 100% Różnorodność zaludnienia: 100% Skalowanie odległości: 100% Teselacja: BARDZO WYSOKA Tryb wyświetlania: PEŁNY EKRAN Wersja DirectX: DIRECTX 11 Wygładzanie krawędzi z próbkowaniem wielu klatek NVIDIA: OFF
Ostatnia aktywność
-
[Zapowiedź] MrucznikRP
Cześć! Aktualnie kleję oldschoolowy serwer RP na FiveM, taki prawdziwy, bez voice chatu, gdzie całe odgrywanie leci na czacie jak za starych, dobrych czasów. Szukam kilku testerów, którzy w wolnej chwili wejdą na serwer, ogarną gameplay, sprawdzą funkcje i generalnie pomogą wyłapać, co jeszcze trzeba poprawić. Zbieram ekipę wcześniej, zanim wszystko będzie gotowe, serwer powstaje na moim własnym frameworku i autorskich systemach, bez ESX-ów i innych gotowców. Na ten moment mam już skończonych 18 skryptów z podstawy, przede mną jeszcze sporo roboty, ale tempo jest dobre i zapału nie brakuje. Poza testerami szukam też osób od modeli 3D oraz grafików zajmujących się NUI designem i przygotowywaniem szaty graficznej in-game/discord/forum. Załączyłem kilka screenów gotowych skryptów.. Kontakt w sprawię dołączenia do ekipy w prywatnej wiadomosci: we.supply Chcesz sledzić postępy i jesteś zainteresowany grą w przysłosci, zapraszam na discord: https://discord.gg/cyMDUyv6vX
-
Roadmasters
DISCORD:https://discord.gg/vVvreYUhgW
-
GTA Online: A Safehouse in the Hills – premiera 10 grudnia
Już 10 grudnia premiera dużej aktualizacji A Safehouse in the Hills w GTA Online. Ci, którzy zdołali już sięgnąć po najwyższe zaszczyty przestępczego półświatka, będą mogli świętować swój triumf w pieczołowicie zaprojektowanym pałacu postawionym w jednym z najbardziej ekskluzywnych regionów Los Santos, ciesząc się zapierającymi dech w piersi widokami wokół, najwyższej jakości udogodnieniami oraz nieskończonymi możliwościami dostosowywania rezydencji do indywidualnych potrzeb. Do tego nowa, pełna akcji przygoda, wyjątkowe nowe auta, powrót kogoś dobrze znanego i nie tylko.
-
Jak dodawać MLO na serwer FiveM + gdzie brać dobre interiory
Co to w ogóle jest MLO?MLO to po prostu interiory, do których można normalnie wejść w GTA V. W przeciwieństwie do zwykłego YMAP-a, który jest tylko obiektem na zewnątrz, MLO ma pełne wnętrze: pokoje, korytarze, światła, kolizje i wszystko, co sprawia, że lokacja wygląda jak normalny budynek. Przykładowo: • komisariat MRPD z celami, • szpital z oddziałami, • klub nocny, • warsztat z podnośnikami, • mieszkania i wille. Większość serwerów RP bez MLO wygląda pusto, bo gracze mogą tylko stać pod drzwiami. Z MLO wnętrza są normalnie grywalne. Skąd brać MLO do FiveM?Opcji jest sporo. W internecie są darmowe paczki, ale często mają słabe tekstury albo są słabo zoptymalizowane. Jeśli ktoś chce mieć porządne wnętrza, to najlepiej celować w gotowe, płatne MLO od sprawdzonych twórców. Dużo osób korzysta z rzeczy od KingMaps, mają komisariaty, szpitale, lokale biznesowe, mieszkania itd. Nie zamula to serwera i wygląda naprawdę dobrze. Tu jest dłuższy opis różnych rodzajów MLO, przykłady, porównania i pełny poradnik: 👉 https://gta.pl/gtaroleplay/fivem-mlo Jak zainstalować MLO na serwerze?Cały proces sprowadza się do czterech kroków: Pobierasz paczkę ZIP lub RAR. Rozpakowujesz i wrzucasz folder z MLO do resources/[maps]. W pliku server.cfg dopisujesz ensure NAZWA_FOLDERU Restartujesz serwer. Po wejściu do gry MLO powinno być na swoim miejscu. Jeśli się nie ładuje, najczęściej chodzi o literówkę w nazwie albo błędną strukturę folderów.
-
roadmasters
ROADMASTERS – NOWY WYMIAR TRUCKINGU NA FIVEM! Masz dość nudnych serwerów? Szukasz miejsca, gdzie trasa ma znaczenie, a każdy kilometr daje satysfakcję? Witaj w RoadMasters – świecie, gdzie droga to Twoje życie, a ciężarówka to Twój dom! Co Cię u nas czeka? Realistyczny system Truckingu z poziomami i firmami Twórz własną firmę transportową i rozwijaj ją z przyjaciółmi Zlecenia legalne i nielegalne – wybór należy do Ciebie System wypłat, paliwa i naczep jak w prawdziwym świecie Przyjazna administracja i aktywna społeczność Nieważne, czy dopiero zaczynasz, czy masz tysiące kilometrów za sobą – u nas każdy znajdzie swoje miejsce na drodze! ROADMASTERS – ZACZNIJ SWOJĄ TRASĘ JUŻ DZIŚ! Dołącz, zapnij pasy i pokaż, że jesteś prawdziwym mistrzem drogi! https://discord.gg/vVvreYUhgW