Skocz do zawartości

Przeszukaj forum

Pokazywanie wyników dla tagów 'ksa'.

  • Szukaj wg tagów

    Wpisz tagi, oddzielając przecinkami.
  • Szukaj wg autora

Typ zawartości


Forum

  • Grand Theft Auto V
    • Swobodna dyskusja
    • Modyfikacje
    • Misje i poradniki
    • Problemy techniczne
  • GTA Online
    • Aktualizacje i dodatki
    • Poradniki i pytania
    • Ekipy i gracze
    • Ustawki i wydarzenia
    • Glitche i cheaty
    • Giełda
  • Gaming
    • Sprzęt do grania
    • Stream i nagrywanie
  • Toster's Informacje
  • Toster's Dyskusje

Kalendarze

  • Community Calendar

Znaleziono 115 wyników

  1. Za jakie cheaty są bany ? I jakie jest dobre mod menu do 20 euro?
  2. Zna ktoś osobę która dropi hajs na PC ? Macie kogoś takiego w znaj? Oprócz Namo
  3. cheaty Mod menu

    Szukam mod menu do 80zł płatność paysafecards. Macie jakiś faworytów?
  4. Witam,duzo osob aktualnie szuka dobrego mod menu ktory bd niewykrywalny i bedzie posiadal opcje dawania kasy i trollingu oczywiscie bez bana ale malo osob wie jakie jest dobre a jakie nie. Wiec przechodze z tym temate co pomoze dla takich ludzi aby nie bylo wiecej pytan. Niech tu sie wypowiedza najlepiej osoby ktore ogarniaja sprawy cheatow. Cheaty ktore mysle ze sa bardzo dobre to [Elusive - Nullify - Sinister]
  5. pecet Cheat BlendeRWarE

    Witam! Przedstawiam wam cheata do GTA5 zrobionego na podstawie Subversion Mod zaktualizowany do wersji 1.41 Posiada funkcję jak zwykły subversion + dodałem włąsne funkcję Gracz - God - Demi-God - Niewidzalność - Offradar - Wanted level - Never wanted i wiele więcej... Online - Player info section - Track (esp) - Spectate - Ped money drop (2k) - 2K Drops - Random Drops - Teleport do gracza i wiele więcej... Spawn - Pojazdy - Peds - Obiekty Instrukcja : 1. Uruchom GTAV (w trybie okienkowym) 2. Odpal BlendeRWarEinj.exe lub użyj innego injectora do załadowania DLL'ki 3. GL HF Virustotal Download SSY
  6. sprzedam Sprzedam

    Sprzedam konto d3sk1ng vip za 50 zł Płatność paypal lub paysafecard
  7. ps3 Cheater

    Witam! Pewnego Dnia Grania W GTA Online Jeździłem po ulicy i nagle cheater mnie teleportowal do siebie i dał mi 645 000$(Chociaż wcale tego nie chciałem) i zaczął mi się zmiejszać level aż do poziomu 1, Nie Mam Teraz Domu Ani Niczego i Nawet nie mam odblokowanego Los Santon Customs. Prosze o Pomoc i Zwrócenie mi Mojego Levelu (52LVL)
  8. kupię Jordan menu

    Kupię Jordan Menu za 30 zł psc. Pisać priv
  9. Cheaty

    Poda ktoś LINKI do jakiś dobrych cheatów do GTA V najlepiej płatne PSC ( lub SMS ) Z góry bardzo dziękuje
  10. pecet Hajs

    Elo Elo jestem graczem GTA V online ale od jakiegoś czasu przestałem grać ponieważ wkurzyłem się ze mnie na nic nie było stać 😭 Dlatego szukam jakiegoś miłego gracza chettera który dał by mi 3 000 000 $ w GTA V online. steam: Mr.Matex social club: Mr.Matex Zainteresowani proszę pisać pozdrawiam
  11. pecet Mod Menu

    Zna ktoś jakieś dobre cheaty ? Dostałem ostatnio bana, (nie za money lobby od namo tylko za darmowe cheaty na lvl i $) Wszystko mam zresetowane i pytam się czy zna ktoś jakieś dobre haxy, zależy mi na workach z $ na odblokowaniu wszystkiego i wymaksowaniu wszystkiego oraz na levelu. Wołał bym płatny żeby był bo chciałbym zmniejszyć szanse na bana (perma, aktualnie mam do 30 października). Jeszcze jedno, jak używać cheaty by zmniejszyć ryzyko bana do minimum. Z góry dzięki za odpowiedź, pozdro !
  12. Otóż zachciało mi się wrócić na gta online na stare generacje, ale założyłem drugie konto, gdyz nie podobała mi sie stary gamertag. Ludzie na yt na live'ach "money lobby gta online <wszytskie platformy> to tylko wyłudzacze subów i lajków, a wysłać im zaproszenia ani łaska. Nwm czemu, jezeli sie jakis znajdzie to tylko na x360. Może ktoś się takimi bzdetami zajmuje? " Edit: PSN: RoyaltyDoge
  13. pecet Subversion

    Czy sa one dobe jak na darmowe cheaty? Jaka jest szansa ze dostane bana uzywajac tylko infinity ammo zwiekszony dmg oraz goda i teleportacji w misjach? Jak sa slabe to moze polecicie jakies dobre najlepiej darmowe.
  14. pecet Haxy

    Witam,mam zamiar kupić mod menu d3sk1ng wersje za 15$ i mam kilka pytań do posiadaczy: -czy zakupione licencja jest dożywotnia czy miesięczna? -jak duże jest ryzyko bana? -jak z wykrywalnością po updatach.
  15. Witam. Czy ktoś używał strony interentowej do ściągniecia kasy w gta online? Jeśli tak i jeśli nie dostaliście bana to napiszcie, to bede wiedział że to działa.
  16. ps3 Cheaty GTA 5 ps3

    Poda ktoś cheaty na gta 5 online na ps3 z góry dzięki
  17. Cześć, pewnie wielu z was widziało już ten strój, mianowicie czarna kamizelka taktyczna i czarny top. Glitchowało się to dość prosto, kto jest w temacie ten wie. Jednak wczoraj pech chciał że nadpisałem ten cudowny strój jakimś trashem zupełnie przez przypadek. Próbowałem dzisiaj ponownie zapisać sobie ten strój z misji Centrum Operacyjnego jednak pieprzony RakStar musiał wgrać łatkę na tego glitcha w związku z wtorkowym update'em. Chyba że robię coś źle ale wątpię w to bo ten glitch jest zbyt prosty. Moje pytanie jest takie, czy glitchowanie tego stroju jest nadal możliwe ? Jeśli tak to proszę o wskazówki jak mam tego dokonać Może jest jakaś inna metoda. A pro po glitchowania strojów mam też inne pytanie. Czy próbował ktoś glitchowania kamizelek taktycznych z dowolnym topem ? Jest mnóstwo tego typu poradników na yt, jednak autorzy tych poradników są konsolowcami i w dodatku mówią ze strasznym akcentem przez co trudno ich zrozumieć. Glitch jest dość złożony więc lektor by się przydał. Jesli ktoś coś to również proszę o wskazówki Gwoli ścisłości jestem PC'towcem Z góry dzięki z pomoc
  18. Gta Online import/eksport

    Co jest z tym import eksport ze cenny samochodów tzn przy sprzedaży poszły w dół np wysoka klasa kosztowała 200000 a teraz 100000???
  19. Modowanie

    Moduje ktoś PC odp albo pw
  20. ps4 Modowanie

    Witam, same stare tematy, moduje ktoś gta online na ps4? Odp albo Priv
  21. pecet Mod menu

    Witam, Gdzie mogę kupić dobre mod menu za ok. 50 złotych? [PC]
  22. Witam, jakiś może miesiąc temu zcheatowałem sobie lvl w GTA do 104 (robiłem prywatny wyścig, zmieniałem mnożnik lvla w cheat enginie) Przez ten miesiąc jeszcze bana żadnego nie dostałem, a konto chce sobie sprzedać, bo mi się gta znudziło, a kasa by sie przydała. Jest możliwość, że np. sprzedam konto a gościu dostanie bana? Pozdrawiam
  23. Sypnie ktoś kasa na ps3 gta 5 online PROSZE
  24. Witam Da ktoś kasy albo rp na gta 5 online bo ktos ostatnio mi usunal lvl i mam teraz 1 Bardzo bym byl wdzięczny za kase albo rp nick w gta : piecia1995

Grand Theft Auto Forum

GTA Forum to polska społeczność graczy GTA Online. Dyskutujemy i dzielimy się pomocą z użytkownikami GTA V. Dzięki forum gra w GTA 5 jest przyjemniejsza gdyż można tutaj znaleźć kompanów do wspólnej rozgrywki. Dołącz do naszej społeczności rejestrując się na forum.

Google+

Twórcy z GTA Online na Youtube

Polskie Ekipy w GTA Online

Każdy kto grał w GTA Online wie, że samotne życie na sesjach swobodnych i akcjach to ciężki kawałek chleba. GTA Forum przychodzi takim samotnikom z pomocą i organizuje w dziale Ekipy prezentacje polskich ekip oraz pozwala umawiać się na wspólną grę. Każdy założyciel ekipy ma możliwość promować swój skład na tym forum aby rekrutować graczy do swojego składu.

Kasa do GTA Online

Polityka Rockstar w GTA 5 sprawia, że zdobycie pieniędzy jest trudne i czasochłonne a nowe zawartości DLC są coraz droższe. Z pomocą przychodzi Money Lobby na których można zebrać GTA$ 100 000 000 uczestnicząc w specjalnych sesjach oraz Level Up gdzie konto jest modowane o lepsze statystyki i więcej zer na koncie w wirtualnym banku.
×