Skocz do zawartości
  • Załóż konto na GTA Forum

    Dołącz do społeczności GTA Forum i bądź na bieżąco z nowościami ze świata GTA Online, dziel się swoimi postępami i szukaj kompanów do wspólnej gry.

Rekomendowany post

  • Odpowiedzi 9
  • Utworzono
  • Ostatnia odpowiedź

Najwięcej napisali

Najwięcej napisali

Zainstalowałem tamte potrzebne dodatki, dodatek scripthook się poprawnie zainstalował bo mam możliwość wyboru menu za pomocą klawisza F4 natomiast nie wiem czy tamte dwa się poprawnie zainstalowały po prostu skopiowałem pliki tych dodatków do katalogu z grą, a pliki modu zombie wrzuciłem do katalogu scripts i nadal nie mam możliwości wyboru menu za pomocą klawisza F10.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i teraz dodam, że gra się dzisiaj aktualizowała i po aktualizacji pojawiło się okienko, że o takiej treści

"FATAL Unknown game version check http://dev-c.com for updates
Would you like to check downlaod page now ?

http://dev-c.com/gtav/scripthookv/

I teraz są dostępne obsługiwane wersje scripthookv i zainstalowałem wersje 1.0.1011.1 i się znowu pojawia ten komunikat to usunąłem scripthookv i gra sie normalnie włączyła, i znowu zainstalowałem scripthookv i zmowu ten błąd.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dobra Z tym dodatkiem scripthookv  sobie jakoś poradziłem trzeba było zainstalować wersję 1.0.1032.1 i nadal nie chcę działać mod zombie tylko teraz zauważyłem, że w katalogu głównym gta 5 jest plik tekstowy o następującej zawartości dotyczący ScriptHookVDotNet.

[14:28:52] [DEBUG] Created script domain 'ScriptDomain_AFD81976'.^M
[14:28:52] [DEBUG] Loading scripts from 'D:\GTA_V\scripts' into script domain 'ScriptDomain_AFD81976' ...^M
[14:28:53] [ERROR] Failed to list assembly types:^M
System.Reflection.ReflectionTypeLoadException: Unable to load one or more of the requested types. Retrieve the LoaderExceptions property for more information.^M
   at System.Reflection.RuntimeModule.GetTypes(RuntimeModule module)^M
   at System.Reflection.RuntimeModule.GetTypes()^M
   at System.Reflection.Assembly.GetTypes()^M
   at GTA.ScriptDomain.LoadAssembly(String filename, Assembly assembly)^M









Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeżeli masz konto, zaloguj się aby pisać ze swojego konta.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia wypowiedź została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważna informacja

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum