Zarejestruj się
Jeśli interesujesz się GTA i szukasz miejsca, gdzie możesz dzielić się wiedzą, dyskutować o nowościach, czy też znaleźć porady, to rejestracja na naszym GTA Forum jest dla Ciebie świetnym rozwiązaniem! Dołącz do społeczności pełnej pasjonatów, zyskaj dostęp do unikalnych działów, poradników oraz bądź na bieżąco z aktualnościami ze świata GTA Online i FiveM. Nie czekaj - załóż konto i rozpocznij przygodę z nami już teraz!
- Odpowiedzi 9
- Wyświetleń 3.2 tys.
- Dodano
- Ostatniej odpowiedzi
Top użytkownicy w tym temacie
Featured Replies
Ostatnio przeglądający 0
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
Witam,
Mam problem z fps'ami podczas gry w GTA V. Sterowniki karty graficznej są zaktualizowane, grafika ustawiona jest przez NVIDIA GeForce Experience.
Gra zaczyna się ścinać po około 30 minutach gry. Posiadam system Windows 10 ze wszystkimi aktualizacjami. Jestem świeżo po formacie (wczoraj robiłem),
więc nie mam syfu na dysku. Dodam, że Battlefield 1 chodził mi na około 60 fps'ach, prawie na pełnym ultra (grałem ostatnio kilka miesięcy temu.
Rozdzielczość mojego ekranu to 1920x1080. Sprawdzałem użycie CPU i GPU - maksymalne dla GPU to 98%, a dla CPU 100% (w przeciągu kilku minut po uruchomieniu programu do sprawdzania). DVR mam wyłączone (wywaliłem aplikację XBOX, a w rejestrze wyłączyłem DVR).
Z góry dziękuję za pomoc.
Parametry mojego komputera
CPU: Intel Core i5-4460 3.2 GHz.
GPU: ASUS Geforce GTX 970 4096 MB 256 bit DirectCu II Strix OC.
Pamięć RAM: DDR3 Kingston 8 GB 1600 MHz HyperX Fury Red Cl10.
PSU: SilentiumPC Vero L1 500W v2.
Ustawienia gry
Cienie w wysokiej rozdzielczości: OFF
Długie cienie: ON
Efekty głębi ostrości w grze: OFF
Efekty końcowe: ULTRA
Filtrowanie anizotropowe: x16
FXAA: ON
Gęstość zaludnienia: 100%
Jakość cieni: BARDZO WYSOKA
Jakość cząsteczek: BARDZO WYSOKA
Jakość jednostki cieniowania: BARDZO WYSOKA
Jakość odbić: BARDZO WYSOKA
Jakość tekstur: AUTOMATYCZNA
Jakość trawy: WYSOKA
Jakość wody: BARDZO WYSOKA
Miękkie cienie: NVIDIA PCSS
MSAA: x2
NVIDIA TXAA: OFF
Odbicie MSAA: x2
Przesyłanie strumieniowe o dużej szczegółowości podczas lotu: ON
Przesłanianie środowiska: OFF
Rozdzielczość: 1920x1080
Rozszerzona odległość cieni: 100%
Rozszerzone skalowanie odległości: 100%
Różnorodność zaludnienia: 100%
Skalowanie odległości: 100%
Teselacja: BARDZO WYSOKA
Tryb wyświetlania: PEŁNY EKRAN
Wersja DirectX: DIRECTX 11
Wygładzanie krawędzi z próbkowaniem wielu klatek NVIDIA: OFF
Edytowane przez Kejsar