Skocz do zawartości
Przeglądaj w aplikacji

A better way to browse. Learn more.

GTA Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zarejestruj się

Interesujesz się GTA? Dołącz do naszej społeczności na GTA Forum! Wymieniaj się wiedzą, poznawaj nowości, korzystaj z poradników i bądź na bieżąco z GTA Online i FiveM.

Menyoo oraz Authority nie uruchamia się

Opublikowano

Nie wiem dlaczego, ale nie działa mi Menyoo ani Authority :(. Wszystko robię zgodnie z instrukcją na ich stronie, normalnie się instaluje, potem wchodzę na Online, klikam F8 i... dupa. Kompletnie nic się nie dzieje. Myślałem, że to może antywirus coś blokuje, więc go wyjebałem, ale dalej jest to samo :( Miał ktoś może podobny problem?

 

 

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 16,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  • Autor
14 godzin temu, Inomami19160 napisał:

Jeszcze raz zainstaluj

Próbowałem jakieś 8 razy, dalej to samo

 

 

Opublikowano

Jakiego masz antiwirusa jak  AVG  no lub jakis inny to ty musisz go wyl i pozniej jeszcze raz instalujesz te pliki czyli klikasz 

Ten program---->Repair----->wł gta 5---->Kliknij F8----->Powinno działać

Opublikowano
  • Autor
2 godziny temu, KrystixPompa napisał:

Jakiego masz antiwirusa jak  AVG  no lub jakis inny to ty musisz go wyl i pozniej jeszcze raz instalujesz te pliki czyli klikasz 

Ten program---->Repair----->wł gta 5---->Kliknij F8----->Powinno działać

Tydzień temu robiłem format i po AVG nie zostało ani śladu

 

 

Opublikowano
  • Autor
7 godzin temu, Inomami19160 napisał:

To nie Wiem mi działa normalnie 

A jakiego masz Windowsa? Nie wiem, może u mnie 10 coś blokuje

 

 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

a wyłączyłeś zaporę Windows Defender czy tylko antyvira wyrzuciłeś a na to nie zwracałeś uwagi? :|)

Opublikowano
  • Autor
16 godzin temu, ibuyspeed napisał:

a wyłączyłeś zaporę Windows Defender czy tylko antyvira wyrzuciłeś a na to nie zwracałeś uwagi? :|)

wszystko wywalałem :<

 

 

  • 1 rok później...
Opublikowano

Bardzo dobrze, nie ma haxowania. ?

                                                                                                                                     

Opublikowano
  • Autor
przed chwilą, chmielu_psx napisał:

Bardzo dobrze, nie ma haxowania. ?

Nie odkopuj ?

 

 

Opublikowano
przed chwilą, NikoHuskie napisał:

Nie odkopuj ?

Dobrze.

                                                                                                                                     

  • 2 lata później...
Opublikowano
Dnia 2.01.2017 o 16:00, NikoHuski napisał:

Nie wiem dlaczego, ale nie działa mi Menyoo ani Authority :(. Wszystko robię zgodnie z instrukcją na ich stronie, normalnie się instaluje, potem wchodzę na Online, klikam F8 i... dupa. Kompletnie nic się nie dzieje. Myślałem, że to może antywirus coś blokuje, więc go wyjebałem, ale dalej jest to samo :( Miał ktoś może podobny problem?

Najwyrazniej musisz mieć dinputa8.dll

  • 3 lata później...
Opublikowano

Ja też mam ten problem i nie mogę znaleźć rozwiązania 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.