Skocz do zawartości

Zarejestruj się

Jeśli interesujesz się GTA i szukasz miejsca, gdzie możesz dzielić się wiedzą, dyskutować o nowościach, czy też znaleźć porady, to rejestracja na naszym GTA Forum jest dla Ciebie świetnym rozwiązaniem! Dołącz do społeczności pełnej pasjonatów, zyskaj dostęp do unikalnych działów, poradników oraz bądź na bieżąco z aktualnościami ze świata GTA Online i FiveM. Nie czekaj - załóż konto i rozpocznij przygodę z nami już teraz!

Opublikowano
comment_55945

Hej, mam od jakiegoś czasu problem ze zrobieniem napadu z Rashkovskym, z jakiegoś powodu nikt nie dołącza do mojego lobby, choć jak dotychczas nie było z tym problemów. Czy może znacie jakiś sposób żeby informacja o napadzie dotarła do większej liczby osób, np: poza sesją? Jestem nowy w Online i nie wiem czy na to ile osób dołącza do mnie mają wpływ jakieś inne czynniki? To dla mnie ważne ponieważ chcę popchnąć fabułę do przodu i odblokować nowe napady ? z góry dzięki!

• Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 4,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne posty

• No tak cierpliwości jeśli wysyłasz zaproszenia do wszystkich to one docierają, a czy ludzie chcą grac akurat ten tą misję napadu hm .... może są zajęci czymś innym. Mamy przecież też inne napady na kt

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
comment_55953
9 godzin temu, Maqnacik napisał:

Hej, mam od jakiegoś czasu problem ze zrobieniem napadu z Rashkovskym, z jakiegoś powodu nikt nie dołącza do mojego lobby, choć jak dotychczas nie było z tym problemów. Czy może znacie jakiś sposób żeby informacja o napadzie dotarła do większej liczby osób, np: poza sesją? Jestem nowy w Online i nie wiem czy na to ile osób dołącza do mnie mają wpływ jakieś inne czynniki? To dla mnie ważne ponieważ chcę popchnąć fabułę do przodu i odblokować nowe napady ? z góry dzięki!