Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'tutorial' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Grand Theft Auto V
    • Swobodna dyskusja
    • Modyfikacje
    • FiveM i Grand Theft Multiplayer
    • Misje i poradniki
    • Problemy techniczne
  • GTA Online
    • Aktualizacje i dodatki
    • Poradniki i pytania
    • Ekipy i gracze
    • Glitche i cheaty
    • Giełda
  • Gaming
    • Rockstar Games
    • Sprzęt do grania i Internet
    • Stream i nagrywanie

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Social Club


Platforma

  1. Czy da się sprzedać chernoboga, jeśli tak to gdzie?
  2. A w zasadzie nie jeszcze raz, ale w ogóle uruchomić. Po wybraniu postaci kliknąłem na pomiń samouczka i teraz chciałbym wrócić do tego, jestem zielony w tym świecie i chciałbym wiedzieć co i jak???
  3. Witam otóż 4 miesiące temu załapałem bana permamentnego w gta online za cheaty ale mniejsza z tym niedługo planuje kupić nowe gta 5 i teraz takie pytanie. Czy przy aktywacji następnego kodu musze odinstalowac gre i nowe konto czy jak bo nie jestem przekonany do końca w jaki sposób mam to zrobić.
  4. Po dłuższej namowie mojego znajomego na powrót do gta online, oraz po dołączeniu na publiczna sesje, chcieliśmy zarobić trochę pieniędzy. Uznałem ze najszybszym sposobem na to będzie sprzedaż samochodów z garażu. Tu się jednak narodził problem, bo kiedy ja dostaje za samochód kwotę, która wybrałem w menu ulepszenia pojazdu do sprzedaży, to on dostaje marne pięć tysięcy. Czy istnieje jakaś możliwość zatrudnienia go tak aby dostawał pół kwoty za sprzedany pojazd?
  5. Siema. Mam pytanie w związku, że zakupiłem Xboxa series x i GTA V. Podpowie mi ktoś czy da się zalogować na jakiś serwer roleplay na series x? Jestem kompletnie zielony, bo szukam poradników, a wyskakują w większości na pc tylko. Z góry dziękuję za pomoc.
  6. Witam mam problem z gta 5 Po kupnie karty RX 570 4GB klatki w grze osiągają 20 fps na b.wysokich Sprzęt: I5 660 2x3.33 8GB ram 2x4gb 1600mhz Windows 10 pro I chcialbym sie dowiedzieć czym może byc to spowodowane. Po aktualizacji karty do najnowszych sterowników, w grze pojawiaja sie na calym ekranie takie jakby kwadraciki jakbym grał na rozdzielczosci 260p xD
  7. ProPiXx

    Brak online

    Gdy Wchodze w menu GTA nie pokazuje mi sie GTA online mam tylko wyjdz,ustawienia,tryb fabularny Gdy wejde w tryb fabularny i klikam online to po chwili pisze :aby zagrać w GTA online trzeba przejść prolog czy jakoś tak. Ale rzecz w tym ze prolog przechodzilem wiele razy cala gre 2 razy przeszedł em próbował em usuwać zapisy gry klikac nowa gra ale nic nie pomaga Ma ktoś pomysł na naprawę tego? Pomocy
  8. Mam problem, gdyż gdy chcę sobie pograć z ekipą w gta wyskakuje mi komunikat, że mam podać kod aktywacyjny. Aktywowałem już dawno grę i nie wiem o co kaman. Jeśli ktoś mi pomoże to dziękuje.
  9. Sprawa wygląda tak. Wczoraj około 20 chcę sobie zagrać w GTA Online. Przy wejsciu do gry pisze mi cos w stylu "Twoje konto zostało zablokowane do (lipiec)". Nie było to przyjemne , bo niedawno zamówiłem Modowanie konta i bałem się że przepadnie. Godzę się z moim losem i idę grać w singla. Dzisiaj rano wstaję, wchodzę do gry i ku mojemu zdziwieniu nie widać żadnego powiadomienia o Banie. Najlepsze jest to , że dla testu, wchodzę w GTA Online i ... normalnie mogę sobie grać. Błędy w serwerach rockstar???
  10. Witam, Mam dziwne a moze glupie pytanie gdyz posprzedawalem pare moich aut z 5-6 i zarobilem ok.7mln do banku wlecialo. Wszedlem do biura i gdy otworzylem sejf to tylko tam byly pieniadze a nie ma ich (jak ostatnio widzialem) porozrzucanych w biurze czyli na podlodze itp Wie ktos o co chodzi? Wiem ze pytanie takie sobie ale serio nwm czemu
  11. Jaki jest obecnie najszybszy samochód w grze?
  12. Witam, mam pytanie. Mianowicie na mapie w gta online nie pokazuje mi się większość miejsc takich jak sklepy, ammunation itp, a widzę same biura, bunkry i mieszkania. Da się to gdzieś ustawić, czy coś mi się zbugowało i później się naprawi? Mam tak od rana.
  13. Wczoraj sprzedałem 33 samochody osobiste (nwm czemu aż tyle się udało O.o) minęły 24h od ich sprzedania lecz ciągle pisze "Osiągnąłeś dzienny limit sprzedaży... bla bla bla" Co robić... próbowałem sprzedać auto lecz bezskutecznie jedyne auto które mogę sprzedać to auto z ulicy.
  14. Jest jakiś cheat albo patent na usuniecie czapki dunce niekoleżeński żeby grac z innymi normalne sesje?
  15. Siema! Aby zakupić terrorbyte'a potrzeba wcześniej kupić klub nocny czy może można kupić coś innego? Jeśli tylko i wyłącznie klub nocny to czy ma znaczenie, który zakupię czy również jest to bez różnicy? Dzięki!
  16. Czy jeżeli w GTA online kupię hangar to czy mogę zostawić w nim np myśliwiec z fortu Zancudo?
  17. Witam, głupie pytanie, wczoraj kupiłem nowy samochód, ale okazało się że nie mam już miejsca w garażu, więc musiałem usunąć z niego jeden samochód, żeby zwolniło się miejsce dla nowego. No i właśnie popełniłem błąd i zamiast jakiegoś zwykłego samochodu który się pałętał w garażu podmieniłem całkowicie stuningowany Hotring Sabre, którego bardzo często używam. Da się to jakoś odkręcić, np. kupienie kolejnego piętra garażu w biurze spowoduje, że samochód się tam pojawi, albo da się zmieniać samochody w posiadanych już garażach. Dzięki za odpowiedź
  18. Witam, Jako że teraz jest podwójna kasa z bunkra mam do was pytanie ludziska. Jaki jest aktualny sposób żeby nie wyrzucało za afk? Pozdrawiam Pytam bo nic nie działa
  19. witam mam taki problem jestem nowy kupiłem biuro i magazyn ale ale jak wchodze do biura mam tylko kompa na którym sa tylko nieruchomosci i tam takie ale gdzie jest komp na którym sie moge zalogować do importu i exportu ..Druga rzecz miałem bunkier i klub motocyklowy w którym miałem plantację po dłuższej przerwie pisze mi odnów czemu.Pozdrawiam
  20. Jak się zarejestrować do kompa w klubie ? Gdy chciałem wejść do komputera to mi wyskoczyło powiadomienie : "Zarejestruj się jako VIP , prezes lub prezydent klubu motocyklowego , aby zarządzać klubem nocnym z tego komputera ". Co mam zrobić ? Gdzie mogę się zarejestrować ? Z góry dzięki.
  21. Gram z kolegą który gra na padzie podłączonym do komputera, jest opcja żeby miał on asystenta celowania na sesji / misji w terenie? Trochę uniemożliwia to grę, bo musi ręcznie nacelowywać na głowe Z góry dziękuje za odpowiedzi.
  22. Witam, jaki VPN polecacie do Gta i czy na łączu 20mb nie będzie mulić? Pozdrawiam
  23. Siemano, mam pytanie jak kupie gta 5 na rockstar launcher to czy będę mógł grać na jednym koncie czy będę mógł tworzyć kilka kont?
  24. Tak jak w tytule. Mam już jedno mieszkanie, to przy Weazel Plaza, ale znudziło mi się i chciałbym zakupić Eclipse Towers. Można jakoś sprzedać aktualne, albo się go po prostu pozbyć? Nie zależy mi, żeby zwrócili nawet za nie pieniądze, po prostu chce mieć nowe, ale nie chce mieć dwóch.
  25. Mam pytanie. Jak dodać pracowników do wytwórni pieniędzy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona używa ciasteczek aby dawać najlepszą jakość korzystania ze społeczności GTA Forum