Skocz do zawartości

Zarejestruj się

Jeśli interesujesz się GTA i szukasz miejsca, gdzie możesz dzielić się wiedzą, dyskutować o nowościach, czy też znaleźć porady, to rejestracja na naszym GTA Forum jest dla Ciebie świetnym rozwiązaniem! Dołącz do społeczności pełnej pasjonatów, zyskaj dostęp do unikalnych działów, poradników oraz bądź na bieżąco z aktualnościami ze świata GTA Online i FiveM. Nie czekaj - załóż konto i rozpocznij przygodę z nami już teraz!

Opublikowano
comment_25081

Siema ELO ELO 

Chcialbym kupić sobie jakieś cheaty, ale nie wiem jakie ktoś coś poleci, jestem otwarty na wszelkie propozycje ;P

Pozdrawiam!

• Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne posty

• Tu masz racje. Na koncie z D3SK1NG’iem gram od pół roku a przy ostatniej fali zbanowali mi drugie konto, na którym nigdy GTA nie włączyłem.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
comment_25103

Zależy do czego Ci jest mod menu potrzebne. Jeśli do sypania hajsu to lepiej weź level up. Żadne haxy nie są bezpieczne i nigdy bezpieczne nie były i nie będą. Jeden miesiąc wytrzyma bez bana, drugi rok a niektórzy nawet bez czitów bany dostają.

Opublikowano
comment_25106
5 godzin temu, The-Carl napisał:

Zależy do czego Ci jest mod menu potrzebne. Jeśli do sypania hajsu to lepiej weź level up. Żadne haxy nie są bezpieczne i nigdy bezpieczne nie były i nie będą. Jeden miesiąc wytrzyma bez bana, drugi rok a niektórzy nawet bez czitów bany dostają.

Tu masz racje. Na koncie z D3SK1NG’iem gram od pół roku a przy ostatniej fali zbanowali mi drugie konto, na którym nigdy GTA nie włączyłem.

umBDbCc.gif

Opublikowano
comment_26670
Dnia 14.12.2017 o 18:47, gregorYT napisał:

Elusive jest banable

Banable są ludzie, którzy nie umieją posługiwać modem.

Opublikowano
comment_26788
11 godzin temu, WSqad napisał:

posługiwać modem